Goedemorgen, -middag en -avond-topic
woensdag 2 december 2009 om 08:58
woensdag 2 december 2009 om 10:08
quote:snjokorn schreef op 01 december 2009 @ 10:58:
* neemt lekker een croissantje en kiest een latte uit (drinkt eigenlijk ook geen koffie maar kan dit toch niet laten staan).
Dushi, ik ga maar voor een weekje dus 2 kg extra kan makkelijk (en dan kunnen daar op de terugweg frikandellen voor in de plaats komen......)Wat zul jij weer heerlijk smikkelen van die dellen! Ik zie je nu al watertanden bij het idee weer dellen te kunnen eten.
* neemt lekker een croissantje en kiest een latte uit (drinkt eigenlijk ook geen koffie maar kan dit toch niet laten staan).
Dushi, ik ga maar voor een weekje dus 2 kg extra kan makkelijk (en dan kunnen daar op de terugweg frikandellen voor in de plaats komen......)Wat zul jij weer heerlijk smikkelen van die dellen! Ik zie je nu al watertanden bij het idee weer dellen te kunnen eten.
woensdag 2 december 2009 om 12:23
woensdag 2 december 2009 om 12:32
Ik zie het plaatje nog steeds niet La Vie en dat klopt. De deeplink is door jou wel te zien. Dat heb je soms met plaatjes. Wordt ff technisch als ik dat uitleg. Dus dat sla ik nu even over. (weet ff de simpele uitleg niet, hersenen zijn nog aan het afkoelen van de koorts)
Muffins gaan er altijd in Hompeltje! Heerlijk!
Muffins gaan er altijd in Hompeltje! Heerlijk!
woensdag 2 december 2009 om 12:39
Hmm ja, laat die uitleg maar..haha. Ik zie het plaatje nu weer niet. Wat een rotplaatje!! Het stomste plaatje wat ik ooit heb geplakt hier op Viva
Ja, ik las geloof ik op je wee wee wee dat je griep had?
Voel je je alweer wat beter?
Ik heb trouwens super zin in een sesam bagel met gerookte kip, avocado, sla, pijnboompitten en pestodressing van Bagel& Beans.. jammie, die zijn zó lekker.
Ja, ik las geloof ik op je wee wee wee dat je griep had?
Voel je je alweer wat beter?
Ik heb trouwens super zin in een sesam bagel met gerookte kip, avocado, sla, pijnboompitten en pestodressing van Bagel& Beans.. jammie, die zijn zó lekker.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
woensdag 2 december 2009 om 12:47
woensdag 2 december 2009 om 12:48
woensdag 2 december 2009 om 13:00
Uitzieken is wat ik ook braaf doe. Ben gisteren wel eventjes (omdat ik op dat moment geen koorts -leve paracdmol- had dus op advies toch moest komen) deel 2 van de mex griepprik gaan halen. Dus ik kreeg te horen van de huisarts zelf dat ik dus wel de mex griep had (maandag werd nog door assistente gezegd dat dit ivm inenting niet kon) Hij vertelde me goed mijn luchtwegen in de gaten te houden ivm kans op longontsteking.
Want ja, ik ben benauwd. (wat ik wel vaker heb als ik griep heb, gevoelig ivm astmatische bronchtis)
Ach het komt wel weer goed hoor. Ik maak me geen zorgen. Het is maar griep. En of het nu de gewone of de mex is er is voor mij geen verschil.
Want ja, ik ben benauwd. (wat ik wel vaker heb als ik griep heb, gevoelig ivm astmatische bronchtis)
Ach het komt wel weer goed hoor. Ik maak me geen zorgen. Het is maar griep. En of het nu de gewone of de mex is er is voor mij geen verschil.
woensdag 2 december 2009 om 13:29
Dat is ook zo, maar in jouw geval wel even oppassen qua longen ja. Ah, komt goed ! Lekker rustig aan doen...
Ziet er goed uit die sapjes, ik kan wel wat extra vitamientjes gebruiken. En jij ook..
Hier voor jou nog een lekker soepie:
Wat tijdschriften:
Veel water drinken natuurlijk:
En lekker wat extra kussens voor in je rug:
Zo kom je de dag vast wel door..toch?
Ziet er goed uit die sapjes, ik kan wel wat extra vitamientjes gebruiken. En jij ook..
Hier voor jou nog een lekker soepie:
Wat tijdschriften:
Veel water drinken natuurlijk:
En lekker wat extra kussens voor in je rug:
Zo kom je de dag vast wel door..toch?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
woensdag 2 december 2009 om 14:22