taart bestellen
zondag 13 december 2009 om 19:51
zondag 13 december 2009 om 19:52
Poesje, als je voor twee maanden een inkomstenbron zoekt heeft het geen zin om als zelfstandige aan de slag te gaan aangezien het maanden zo niet jaren duurt voordat je daar enige winst uit gaat halen.
Als je kortdurend inkomsten zoekt is het hier in NL gebruikelijk om via een uitzendburo te gaan werken.
Maar omdat het momenteel erg krap is op de arbeidsmarkt zal je zelfs daar niet veel werk kunnen krijgen denk ik.
Toch die arts maar aan de haak slaan dus.
Als je kortdurend inkomsten zoekt is het hier in NL gebruikelijk om via een uitzendburo te gaan werken.
Maar omdat het momenteel erg krap is op de arbeidsmarkt zal je zelfs daar niet veel werk kunnen krijgen denk ik.
Toch die arts maar aan de haak slaan dus.
zondag 13 december 2009 om 20:03
zondag 13 december 2009 om 20:10
quote:layla1969 schreef op 13 december 2009 @ 20:05:
Oh ik lees net dat je in het onderwijs gaat werken vanaf februari, wat ga je doen? toch geen les geven hoop ik?
Ik gok op een werk-leer-traject da's ook werken in het onderwijs toch?
Heel ruim geïnterpreteerd opgevat?
Oh ik lees net dat je in het onderwijs gaat werken vanaf februari, wat ga je doen? toch geen les geven hoop ik?
Heel ruim geïnterpreteerd opgevat?
anoniem_15696 wijzigde dit bericht op 13-12-2009 20:11
Reden: wel even op nivo blijven
Reden: wel even op nivo blijven
% gewijzigd
zondag 13 december 2009 om 20:11
quote:mamalief schreef op 13 december 2009 @ 20:10:
[...]
Heel ruim geïnterpreteerd?
Telefoon opnemen op een middelbare school ook. Kan je nog alle kanten mee uit.
(Hoi Helianthus! )
[...]
Heel ruim geïnterpreteerd?
Telefoon opnemen op een middelbare school ook. Kan je nog alle kanten mee uit.
(Hoi Helianthus! )
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
zondag 13 december 2009 om 20:12
quote:mamalief schreef op 13 december 2009 @ 19:52:
Poesje, als je voor twee maanden een inkomstenbron zoekt heeft het geen zin om als zelfstandige aan de slag te gaan aangezien het maanden zo niet jaren duurt voordat je daar enige winst uit gaat halen.
Toch die arts maar aan de haak slaan dus.ok
Toch die arts maar aan de haak slaan dus.ok
zondag 13 december 2009 om 20:18