Onbeantwoorde liefde... waarom zo moeilijk?!
zondag 13 december 2009 om 16:07
Een paar weken geleden een jongen leren kennen, mee gezoend.
En op een vervolgdate nog wat meer.
Hij gaf aan me een heel leuke meid te vinden maar niet verliefd te zijn.
Ik heb dus wel de kriebels en kom er maar niet vanaf.
Waarom kan ik niet die knop omzetten...
Ik blijf maar hopen dat het nog komt. En ondertussen als de dood dat hij een ander ontmoet.
Ik snap het niet van mezelf. Oke ik vind niet zo gauw iemand echt leuk. En hij was de eerste na mijn lange relatie waar ik weer wat voor voelde.
Maar waarom vind ik het zo moeilijk te accepteren dat hij mij niet zo leuk vind als ik hem?
Ben helemaal nooit een wanhopig type geweest.
Maar nu voel ik me gewoon depressed.
Wat ik ook doe ik blijf maar aan hem denken. Hoop dat ie nog inziet hoe leuk en lief ik eigenlijk ben enzovoort.
We hebben zelden nog contact nu. Omdat hij ook wel door had dat ik gekker op hem was dan andersom.
Hij is er ook heel eerlijk in geweest, heeft me niet gebruikt oid.
Dus snap het gewoon niet, waarom kom ik er maar niet van af.
Help. Tips please!
En op een vervolgdate nog wat meer.
Hij gaf aan me een heel leuke meid te vinden maar niet verliefd te zijn.
Ik heb dus wel de kriebels en kom er maar niet vanaf.
Waarom kan ik niet die knop omzetten...
Ik blijf maar hopen dat het nog komt. En ondertussen als de dood dat hij een ander ontmoet.
Ik snap het niet van mezelf. Oke ik vind niet zo gauw iemand echt leuk. En hij was de eerste na mijn lange relatie waar ik weer wat voor voelde.
Maar waarom vind ik het zo moeilijk te accepteren dat hij mij niet zo leuk vind als ik hem?
Ben helemaal nooit een wanhopig type geweest.
Maar nu voel ik me gewoon depressed.
Wat ik ook doe ik blijf maar aan hem denken. Hoop dat ie nog inziet hoe leuk en lief ik eigenlijk ben enzovoort.
We hebben zelden nog contact nu. Omdat hij ook wel door had dat ik gekker op hem was dan andersom.
Hij is er ook heel eerlijk in geweest, heeft me niet gebruikt oid.
Dus snap het gewoon niet, waarom kom ik er maar niet van af.
Help. Tips please!
zondag 13 december 2009 om 16:14
En ik denk dan ook, vind ik hem wel zo leuk? Is het geen projectie van het gemis in mijn leven nu of vind ik elke vent na mijn ex automatisch leuk?
Of vind ik hem leuk omdat hij niet te krijgen is/was. Ergens was ik toch niet toe aan een relatie vertelde ik aan iedereen die het maar horen wilde.
Kom er maar niet achter. Het ene moment dacht ik dat ik niet verliefd was en het andere moment miste ik hem ontzettend. Ja na zo'n korte tijd zelfs.
De seks was niet verbluffend, viel wat tegen zelfs, daarna dacht ik ook nee ik ben niet verliefd.
Om hem een paar uur later toch te missen:-S
Nu we steeds minder contact hebben begin ik toch steeds meer te denken dat het hem om de seks te doen was.
Probably he was not into me... Only a few moments
Of vind ik hem leuk omdat hij niet te krijgen is/was. Ergens was ik toch niet toe aan een relatie vertelde ik aan iedereen die het maar horen wilde.
Kom er maar niet achter. Het ene moment dacht ik dat ik niet verliefd was en het andere moment miste ik hem ontzettend. Ja na zo'n korte tijd zelfs.
De seks was niet verbluffend, viel wat tegen zelfs, daarna dacht ik ook nee ik ben niet verliefd.
Om hem een paar uur later toch te missen:-S
Nu we steeds minder contact hebben begin ik toch steeds meer te denken dat het hem om de seks te doen was.
Probably he was not into me... Only a few moments
zondag 13 december 2009 om 16:14
Hey,
Nu hebben jullie nog maar zelden contact, zou dat zo verderzetten tot uiteindelijk geen contact, dat is de enige manier om er van af te geraken. Zo kunnen jouw verliefde gevoelens t.o.v. hem gaan slijten.
Het is niet fijn dat het niet wederzijds is, maar het pleit inderdaad voor hem dat hij je niet aan het lijntje gehouden heeft of iets dergelijks.
Nu hebben jullie nog maar zelden contact, zou dat zo verderzetten tot uiteindelijk geen contact, dat is de enige manier om er van af te geraken. Zo kunnen jouw verliefde gevoelens t.o.v. hem gaan slijten.
Het is niet fijn dat het niet wederzijds is, maar het pleit inderdaad voor hem dat hij je niet aan het lijntje gehouden heeft of iets dergelijks.
zondag 13 december 2009 om 16:29
zondag 13 december 2009 om 16:41
Zoveel mogelijk het contact vermijden.. dan slijt het vanzelf. Ook al lijkt dat nu niet zo. Ik dacht een half jaar geleden, dat ik er ook nooit vanaf kwam. Ik had iets met iemand (ongeveer een half jaartje) nadat hij me vertelde dat ik meer voelde voor hem dan hij voor mij. Hij was niet verliefd.. en ik had idd wel de kriebels. Het erge was misschien nog wel dat meneer bij me in de straat woont. En toch.. toen vond ik het moeilijk, maar nu niet meer hoor. We komen elkaar vrij regelmatig tegen en tsja.. tis voor hem een gemiste kans.
zondag 13 december 2009 om 17:55
Ik herken het wel,heb bijna een jaar 'iets' gehad met de man van mijn dromen.
Voor hem bleek het uiteindelijk toch spielerei...ik hoopte tegen beter weten in want we pasten zo goed bij elkaar!
Tja daar zijn er toch 2 voor nodig..
Heb er uiteindelijk écht anderhalf / 2 jaar goed last van gehad.
(en soms nog...het is nu 5 jaar over)
Geen oplossing voor je,alleen begrip en een
Oh toch één tip: blijf bij hem uit de buurt,niet smsen of bellen en ook niet op zn hyves kijken.
Daar blijft het te vers van heb ik ondervonden.
Voor hem bleek het uiteindelijk toch spielerei...ik hoopte tegen beter weten in want we pasten zo goed bij elkaar!
Tja daar zijn er toch 2 voor nodig..
Heb er uiteindelijk écht anderhalf / 2 jaar goed last van gehad.
(en soms nog...het is nu 5 jaar over)
Geen oplossing voor je,alleen begrip en een
Oh toch één tip: blijf bij hem uit de buurt,niet smsen of bellen en ook niet op zn hyves kijken.
Daar blijft het te vers van heb ik ondervonden.
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 13-12-2009 17:55
Reden: / vergeten
Reden: / vergeten
% gewijzigd
zondag 13 december 2009 om 20:04
Thanks for the hug!
Ja ik vat het echt niet hoor, ik ben normaal niet zo'n wanhopig (of obsessed) typje.
Maar ik kan het maar moeilijk accepteren.
Heb hem overigens nog wel gesmst vandaag omdat hij morgen iets zeer belangrijks heeft. Ik had een week geen contact met hem gehad verder.
Zou ik bij vrienden ook doen.
Maar goed er is niet op gereageerd dus voel me aardig voor paal staan nu.
Heb echt uren daarna nog even een luchtig smsje gestuurd maar dus nog niks gehoord.
Als hij echt zo'n hork is dan is het ook sneller over
Hij met zijn "vrienden", nou die sms-en in de regel sneller terug dan hij.
Heb er trouwens niks bijzonders ingezet, niet over mezelf. Gewoon luchtig, alleen over het onderwerp, hem succes gewenst. Geen xxx eronder, gewoon groeten.
Maar ik wenste nu dat ik het terug kon draaien.
Als ie echt zo'n hork is verdient ie mijn succeswens ook niet.
Bah dat is dan ook de laatste keer.
In verband met herkenning kan ik niet precies zeggen waarover het ging.
Maar goed ik zal mijn best doen om verder niet meer interesse in hem te tonen.
Keek ook regelmatig op zijn hyves ja... terwijl hij er niet vaak op zit.
Ja nu was hij pas vrienden geworden met 2 andere meiden.
Ik voelde toch wel een naar steekje.
Want hij is steeds offline maar komt er blijkbaar wel.
Te triest voor woorden eigenlijk.
Hij is mij niet eens waard als ik er goed over nadenk.
Toch ben ik niet 1,2,3 van dat gevoel af.
Maar wat steeds meer begint te dagen is dat ik me blijkbaar heb vergist in zijn karakter.
Want ik denk dat hij op 1 ding uit was en toe hij dat gehad had was ik ineens niet interessant meer.
Maar ook daarvoor had hij niet de indruk gegeven verliefd te zijn hoor.
Maar het liep gewoon door omstandigheden op een vrijpartij uit.
Kan gebeuren. Maar ik voelde blijkbaar meer voor hem.
Dat hij daarna nog weinig van zich laat horen zegt genoeg.
Wel had hij ook andere dingen aan zijn hoofd, dat weet ik.
En hij was ook heel lief voor me verder.
Maar de boosheid begint steeds meer te overheersen.
Ik moet er gewoon even afstand van nemen denk ik.
Ik ben vooral boos op mezelf misschien....
Ja ik vat het echt niet hoor, ik ben normaal niet zo'n wanhopig (of obsessed) typje.
Maar ik kan het maar moeilijk accepteren.
Heb hem overigens nog wel gesmst vandaag omdat hij morgen iets zeer belangrijks heeft. Ik had een week geen contact met hem gehad verder.
Zou ik bij vrienden ook doen.
Heb echt uren daarna nog even een luchtig smsje gestuurd maar dus nog niks gehoord.
Als hij echt zo'n hork is dan is het ook sneller over
Hij met zijn "vrienden", nou die sms-en in de regel sneller terug dan hij.
Heb er trouwens niks bijzonders ingezet, niet over mezelf. Gewoon luchtig, alleen over het onderwerp, hem succes gewenst. Geen xxx eronder, gewoon groeten.
Maar ik wenste nu dat ik het terug kon draaien.
Als ie echt zo'n hork is verdient ie mijn succeswens ook niet.
Bah dat is dan ook de laatste keer.
In verband met herkenning kan ik niet precies zeggen waarover het ging.
Maar goed ik zal mijn best doen om verder niet meer interesse in hem te tonen.
Hij is mij niet eens waard als ik er goed over nadenk.
Toch ben ik niet 1,2,3 van dat gevoel af.
Maar wat steeds meer begint te dagen is dat ik me blijkbaar heb vergist in zijn karakter.
Want ik denk dat hij op 1 ding uit was en toe hij dat gehad had was ik ineens niet interessant meer.
Wel had hij ook andere dingen aan zijn hoofd, dat weet ik.
En hij was ook heel lief voor me verder.
Maar de boosheid begint steeds meer te overheersen.
Ik moet er gewoon even afstand van nemen denk ik.
zondag 13 december 2009 om 20:22
zondag 13 december 2009 om 20:39
Een ex is het niet eens te noemen, aangezien we niets eens wat gehad hebben.
Maar vanaf nu hou ik ook echt de eer aan mezelf.
Dat beloof ik bij deze plechtig
Maar ik denk toch dat ik het nog wel moeilijk zal hebben als ik hem onverwacht met het uitgaan tegenkom ofzo.
Helemaal als ie met een ander zou zijn.
Maar goed ik kom er ook wel weer overheen.
Zal me nooit en te nimmer laten kennen dan.
Ik denk dat ik er over een paar weken wel overheen ben.
En het allemaal weer wat in het juiste perspectief kan zien.
Er zijn vroeger ook wel liefdes geweest, ook onbeantwoorde er tussen en daar voel ik toch echt niet allemaal meer wat voor.
Voor een enkeling heb je nog wel wat gevoel soms maar niet diepgaand.
Het komt misschien omdat het mijn eerste echte verliefdheid na mijn ex was.
Wat op het eind echt een slechte relatie was.
Maar vanaf nu hou ik ook echt de eer aan mezelf.
Dat beloof ik bij deze plechtig
Maar ik denk toch dat ik het nog wel moeilijk zal hebben als ik hem onverwacht met het uitgaan tegenkom ofzo.
Helemaal als ie met een ander zou zijn.
Maar goed ik kom er ook wel weer overheen.
Zal me nooit en te nimmer laten kennen dan.
Ik denk dat ik er over een paar weken wel overheen ben.
En het allemaal weer wat in het juiste perspectief kan zien.
Er zijn vroeger ook wel liefdes geweest, ook onbeantwoorde er tussen en daar voel ik toch echt niet allemaal meer wat voor.
Voor een enkeling heb je nog wel wat gevoel soms maar niet diepgaand.
Het komt misschien omdat het mijn eerste echte verliefdheid na mijn ex was.
Wat op het eind echt een slechte relatie was.
zondag 13 december 2009 om 22:00
Herkenbaar wat Puikeltje schrijft... als je zelf niet zo lekker in je vel zit, komen dit soort zaken harder aan en is het moeilijker om het los te laten. Probeer alle contact te mijden en ga leuke dingen doen. Afleiding werkt het beste en wie weet welke leuke man je daarbij weer tegenkomt? (next...)
zondag 13 december 2009 om 23:09
Ik ben maar een man en dit is ook nog eens mijn eerste post hier maar is het misschien mogelijk dat je gewoon verliefd bent? Misschien maakt het daarom ook niet zoveel uit dat de sex wat tegenviel. (En eerlijk gezegd denk ik ook niet dat je ex-relatie er ook maar iets mee te maken heeft.)
Je vernedert min of meer je gevoelens door jezelf zoveel verwijten te maken. “Love makes fools of us all…” Probeer je leven te leiden alsof je niet verliefd bent en zing het uit. Dat probeer ik zelf ook al jaren en het werkt echt
Je vernedert min of meer je gevoelens door jezelf zoveel verwijten te maken. “Love makes fools of us all…” Probeer je leven te leiden alsof je niet verliefd bent en zing het uit. Dat probeer ik zelf ook al jaren en het werkt echt
maandag 14 december 2009 om 01:44
quote:miss_sparkle schreef op 13 december 2009 @ 20:04:
Heb hem overigens nog wel gesmst vandaag omdat hij morgen iets zeer belangrijks heeft.
Dat tweede berichtje had je dus echt nooit moeten doen, komt zo stalkerig over.
Wat is hier triest dan? Ik hoop dat je bedoelt dat jij zijn hyves in de gaten houdt. Want zo maak je het jezelf alleen maar moeilijker.
Je vergist je in zijn karakter omdat ie met je vrijt en je duidelijk maakt dat ie niet verliefd is? Dan verwijt je hem dat ie daar op uit was maar hoe ik het lees, is dat hij je niet heeft gedwongen of wat dan ook. Je wilde het zelf, was er zelf bij. Als hij hier op uit was, geldt voor jou toch hetzelfde.
Dat denk ik ook!!
Je komt op mij nogal wanhopig over, je verwacht teveel na twee dates en dat heeft hem misschien afgeschrikt.
Nu ga je helemaal in je verdriet op, he, twee dates!! Geef jezelf een schop onder je kont en zie dit als een lesje.
Heb hem overigens nog wel gesmst vandaag omdat hij morgen iets zeer belangrijks heeft.
Dat tweede berichtje had je dus echt nooit moeten doen, komt zo stalkerig over.
Wat is hier triest dan? Ik hoop dat je bedoelt dat jij zijn hyves in de gaten houdt. Want zo maak je het jezelf alleen maar moeilijker.
Je vergist je in zijn karakter omdat ie met je vrijt en je duidelijk maakt dat ie niet verliefd is? Dan verwijt je hem dat ie daar op uit was maar hoe ik het lees, is dat hij je niet heeft gedwongen of wat dan ook. Je wilde het zelf, was er zelf bij. Als hij hier op uit was, geldt voor jou toch hetzelfde.
Dat denk ik ook!!
Je komt op mij nogal wanhopig over, je verwacht teveel na twee dates en dat heeft hem misschien afgeschrikt.
Nu ga je helemaal in je verdriet op, he, twee dates!! Geef jezelf een schop onder je kont en zie dit als een lesje.
maandag 14 december 2009 om 10:20
't is eigenlijk niet wanhopig. Het is gewoon net een persoon die blijkbaar onbereikbaar is dus dat maakt het dan gewoon ff moeilijk (en extra aantrekkelijk voor mij).
Heeft niks met wanhopig te maken.
Ik kom er ook wel weer overheen hoor
Voel me er vandaag al anders in staan dan gister.
Hier ff ventileren is ook wel fijn.
Triest... ja, de hele situatie. het gedrag van hem, wat ik ook niet echt volwassen vindt.. na zijn uitspraak dat hij gewoon vriendschap voor me voelde en meer niet.
Om vervolgens niks meer te horen.
Dus dat maakt ook dat ik er makkelijker overheen kom. Ben er gewoon ingetrapt..
Ondanks dat hij niet verliefd op me was. Maar goed er is wel wat aan vooraf gegaan. En dat soort dingen zeg je tegen vrienden niet. Maar ik dacht misschien komt het nog.. En heb seks met liefde verward.
Maar daarom ging ik niet met hem naar bed, daar had ik toen gewoon zin in en ik wilde zien of ik het ook kon zonder gevoelens maar achteraf besefte ik dat ik toch meer voor hem voelde dan andersom.
Ik heb er geen spijt van en het is verder een leuke jongen.
Op den duur kan ik wel weer gewoon vriendschappelijk met hem omgaan.
Ik ben een grote meid dus dat moet lukken.
't scheelt wel dat ik net van mijn vriendin heb gehoord, die wat closer met hem is dat ze hem het hele weekend ook al niet gesproken heeft. Hij is normaal ook wel eens op msn.
Dus ben niet de enige die niets gehoord heeft.
Maar kan het nu wel laten gaan.
Voor mij zal er ook wel een leuke man komen.
Al is het met kind wel wat moeilijker te vinden heb ik het idee. Ik kan ook niet zomaar altijd maar weg en dus spontaan dingen doen.
Het zij zo.
Heeft niks met wanhopig te maken.
Ik kom er ook wel weer overheen hoor

Hier ff ventileren is ook wel fijn.
Triest... ja, de hele situatie. het gedrag van hem, wat ik ook niet echt volwassen vindt.. na zijn uitspraak dat hij gewoon vriendschap voor me voelde en meer niet.
Om vervolgens niks meer te horen.
Dus dat maakt ook dat ik er makkelijker overheen kom. Ben er gewoon ingetrapt..
Ondanks dat hij niet verliefd op me was. Maar goed er is wel wat aan vooraf gegaan. En dat soort dingen zeg je tegen vrienden niet. Maar ik dacht misschien komt het nog.. En heb seks met liefde verward.
Maar daarom ging ik niet met hem naar bed, daar had ik toen gewoon zin in en ik wilde zien of ik het ook kon zonder gevoelens maar achteraf besefte ik dat ik toch meer voor hem voelde dan andersom.
Ik heb er geen spijt van en het is verder een leuke jongen.
Op den duur kan ik wel weer gewoon vriendschappelijk met hem omgaan.
Ik ben een grote meid dus dat moet lukken.
't scheelt wel dat ik net van mijn vriendin heb gehoord, die wat closer met hem is dat ze hem het hele weekend ook al niet gesproken heeft. Hij is normaal ook wel eens op msn.
Dus ben niet de enige die niets gehoord heeft.
Maar kan het nu wel laten gaan.
Voor mij zal er ook wel een leuke man komen.
Al is het met kind wel wat moeilijker te vinden heb ik het idee. Ik kan ook niet zomaar altijd maar weg en dus spontaan dingen doen.
Het zij zo.
maandag 14 december 2009 om 10:45
quote:rastafun schreef op 14 december 2009 @ 01:44:
Nu ga je helemaal in je verdriet op, he, twee dates!! Geef jezelf een schop onder je kont en zie dit als een lesje.Kom op zeg, no need to rub it in. Ze schrijft juist dat ze zichzelf in dit gedrag niet herkent en hoe ze er vanaf zou kunnen komen. Dan is het echt niet nodig om nog eens dat hele stuk te analyseren en te benoemen wat er allemaal zo wanhopig is.
Nu ga je helemaal in je verdriet op, he, twee dates!! Geef jezelf een schop onder je kont en zie dit als een lesje.Kom op zeg, no need to rub it in. Ze schrijft juist dat ze zichzelf in dit gedrag niet herkent en hoe ze er vanaf zou kunnen komen. Dan is het echt niet nodig om nog eens dat hele stuk te analyseren en te benoemen wat er allemaal zo wanhopig is.
maandag 14 december 2009 om 11:06
Kom op zeg, no need to rub it in. Ze schrijft juist dat ze zichzelf in dit gedrag niet herkent en hoe ze er vanaf zou kunnen komen. Dan is het echt niet nodig om nog eens dat hele stuk te analyseren en te benoemen wat er allemaal zo wanhopig is.
Vind ik ook! Je bent al goed bezig FL. Je geeft zelf heel goed aan wat er aan de hand kan zijn, dat je wellicht je verdriet en eenzame gevoelens projecteert op deze scharrel. Want feitelijk is er niet echt een basis voor; je kent deze jongen toch maar matig. Je sterke gevoel voor hem zal eerder met jezelf en jouw eigen situatie te maken hebben. Dit wetende heb je nog steeds een rotgevoel, maar je weet tenminste hoe het zit.
Daarom vind ik de reactie van Kluns ook een beetje vreemd. 'Kan het zijn dat je 'gewoon' verliefd bent?' Ja, wat is gewoon in deze context? Verliefd zijn is niet een soort verkoudheid die je overkomt terwijl je er zelf totaal geen invloed op hebt.
Op mij komt het heel herkenbaar over; heb ook zo vaak zitten balen in dit soort situaties. En realiseerde me achteraf dat het meer de teleurstelling was in het algemeen, dan dat het me specifiek om die ene persoon ging.
Vaak dacht ik ook dat ik mijn gevoelens wel in de hand had, dat ik seks en liefde wel kon scheiden (en heel eerlijk gezegd hoopte ik vaak ook dat de tegenpartij vroeg of laat wel zou gaan inzien hoe leuk ik was). Kwam dan weer van een koude kermis thuis. Misschien werkt dat voor jou ook zo; dat heb je nu dus maar weer geleerd.
Voor mijzelf voelt het beter me, gevoelsmatig en lichamelijk, wat in te dekken. Dus niet te snel seks en probeer je hoofd koel te houden (als je het eerste doet, lukt het tweede meestal ook wel).
Maar zo te horen ben je er al goed mee bezig en lukt het je zeker om afstand te nemen en zul je zien dat je er over een paar weken al heel anders naar kijkt. Neemt niet weg dat je je nu best even rot mag voelen!
Voor jou komt er zeker ook een leuke vent, ook als je een kindje hebt.... blijf er op vertrouwen (tis mij uiteindelijk ook gelukt).
Vind ik ook! Je bent al goed bezig FL. Je geeft zelf heel goed aan wat er aan de hand kan zijn, dat je wellicht je verdriet en eenzame gevoelens projecteert op deze scharrel. Want feitelijk is er niet echt een basis voor; je kent deze jongen toch maar matig. Je sterke gevoel voor hem zal eerder met jezelf en jouw eigen situatie te maken hebben. Dit wetende heb je nog steeds een rotgevoel, maar je weet tenminste hoe het zit.
Daarom vind ik de reactie van Kluns ook een beetje vreemd. 'Kan het zijn dat je 'gewoon' verliefd bent?' Ja, wat is gewoon in deze context? Verliefd zijn is niet een soort verkoudheid die je overkomt terwijl je er zelf totaal geen invloed op hebt.
Op mij komt het heel herkenbaar over; heb ook zo vaak zitten balen in dit soort situaties. En realiseerde me achteraf dat het meer de teleurstelling was in het algemeen, dan dat het me specifiek om die ene persoon ging.
Vaak dacht ik ook dat ik mijn gevoelens wel in de hand had, dat ik seks en liefde wel kon scheiden (en heel eerlijk gezegd hoopte ik vaak ook dat de tegenpartij vroeg of laat wel zou gaan inzien hoe leuk ik was). Kwam dan weer van een koude kermis thuis. Misschien werkt dat voor jou ook zo; dat heb je nu dus maar weer geleerd.
Voor mijzelf voelt het beter me, gevoelsmatig en lichamelijk, wat in te dekken. Dus niet te snel seks en probeer je hoofd koel te houden (als je het eerste doet, lukt het tweede meestal ook wel).
Maar zo te horen ben je er al goed mee bezig en lukt het je zeker om afstand te nemen en zul je zien dat je er over een paar weken al heel anders naar kijkt. Neemt niet weg dat je je nu best even rot mag voelen!
Voor jou komt er zeker ook een leuke vent, ook als je een kindje hebt.... blijf er op vertrouwen (tis mij uiteindelijk ook gelukt).
maandag 14 december 2009 om 11:27
Thanks Puikeltje 
Maar ik kan het gelukkig wel naast me neerleggen omdat ik me er toch niet echt door aangesproken voel.
Nu maar hopen dat het snel voorbij is maar op een of andere manier voelt het vandaag wel beter.
Al denk ik dat ik het er nog wel een tijdje moeilijk mee heb als ik hem zie.
Zeker als hij met iemand anders zou zijn.
Maar uiteindelijk kom ik er ook wel overheen.
Ik blijf gewoon mezelf... en dat moet goed genoeg zijn

Maar ik kan het gelukkig wel naast me neerleggen omdat ik me er toch niet echt door aangesproken voel.
Nu maar hopen dat het snel voorbij is maar op een of andere manier voelt het vandaag wel beter.
Al denk ik dat ik het er nog wel een tijdje moeilijk mee heb als ik hem zie.
Zeker als hij met iemand anders zou zijn.
Maar uiteindelijk kom ik er ook wel overheen.
Ik blijf gewoon mezelf... en dat moet goed genoeg zijn
maandag 14 december 2009 om 11:52
Hi Miss Sparkle,
eindelijk eens een topic dat overeenkomsten toont met mijn verhaal. Probeer het kort te houden.
Heb ruim anderhalf jaar geleden deze leuke vent leren kennen op vakantie. Daarna elkaar nog een paar keer niet helemaal toevallig tegengekomen op dezelfde plek, begonnen elkaar steeds leuker te vinden en tussendoor veel mail en sms-contact. Moet even vermelden dat hij in het buitenland woont. Er is eigenlijk nooit iets gebeurd tussen ons, maar de klik is er wel en we hebben een bijzondere band met elkaar. De laatste vakantie, 2 maanden geleden, ben ik op zijn verzoek met hem en z’n groep meegeweest en het afscheid was van beide kanten best moeilijk. In z’n mail daarna had hij het over de ‘affection’ tussen ons en dat hij onze vriendschap erg serieus neemt en héél lang vrienden wil blijven. Ook vroeg hij meteen of ik volgende keer weer met hem meega omdat hij het erg leuk vindt om met mij tijd door te brengen en mij om zich heen te hebben (vrij vertaald). Inmiddels dus al weer twee volgende vakanties geboekt samen (met groep).
Ben een paar weken geleden ook met hem een dag op stap geweest, nadat ik een paar dagen bij een vriend daar in de buurt geweest was. Was erg gezellig, maar weer niet mijn gevoelens voor hem durven uitspreken. Mijn ‘excuus’ is dat we nu dus al die volgende vakanties samen geboekt hebben en ik bang ben dat er dan ongemakkelijke situatie ontstaat als blijkt dat het niet wederzijds is. Dat hij mij leuk weet ik nu wel, maar of het meer kan worden dan ‘very close friends’ daar begin ik steeds meer aan te twijfelen. Ik wil hem niet verliezen als vriend, maar het wordt voor mij ook steeds moeilijker om iemand op afstand zò leuk te vinden en er niets mee te (kunnen) doen. Hoop natuurlijk dat het ‘vanzelf’ gaat als we elkaar weer gaan zien, maar ik weet dat die kans klein is als ik zelf niet duidelijk ben en dat we dan toch in de ‘friendzone’ zullen blijven hangen.
eindelijk eens een topic dat overeenkomsten toont met mijn verhaal. Probeer het kort te houden.
Heb ruim anderhalf jaar geleden deze leuke vent leren kennen op vakantie. Daarna elkaar nog een paar keer niet helemaal toevallig tegengekomen op dezelfde plek, begonnen elkaar steeds leuker te vinden en tussendoor veel mail en sms-contact. Moet even vermelden dat hij in het buitenland woont. Er is eigenlijk nooit iets gebeurd tussen ons, maar de klik is er wel en we hebben een bijzondere band met elkaar. De laatste vakantie, 2 maanden geleden, ben ik op zijn verzoek met hem en z’n groep meegeweest en het afscheid was van beide kanten best moeilijk. In z’n mail daarna had hij het over de ‘affection’ tussen ons en dat hij onze vriendschap erg serieus neemt en héél lang vrienden wil blijven. Ook vroeg hij meteen of ik volgende keer weer met hem meega omdat hij het erg leuk vindt om met mij tijd door te brengen en mij om zich heen te hebben (vrij vertaald). Inmiddels dus al weer twee volgende vakanties geboekt samen (met groep).
Ben een paar weken geleden ook met hem een dag op stap geweest, nadat ik een paar dagen bij een vriend daar in de buurt geweest was. Was erg gezellig, maar weer niet mijn gevoelens voor hem durven uitspreken. Mijn ‘excuus’ is dat we nu dus al die volgende vakanties samen geboekt hebben en ik bang ben dat er dan ongemakkelijke situatie ontstaat als blijkt dat het niet wederzijds is. Dat hij mij leuk weet ik nu wel, maar of het meer kan worden dan ‘very close friends’ daar begin ik steeds meer aan te twijfelen. Ik wil hem niet verliezen als vriend, maar het wordt voor mij ook steeds moeilijker om iemand op afstand zò leuk te vinden en er niets mee te (kunnen) doen. Hoop natuurlijk dat het ‘vanzelf’ gaat als we elkaar weer gaan zien, maar ik weet dat die kans klein is als ik zelf niet duidelijk ben en dat we dan toch in de ‘friendzone’ zullen blijven hangen.