Bezemtopic deel 5 alweer
zondag 13 december 2009 om 12:33
Mogguh
Net een half uurtje uit bed.
Geen plannen vandaag. niks op de agenda. Heerlijk.
De kans is dus groot dat ik lekker in pyjama zal blijven lopen vandaag.
Of misschien alleen een wandelingetje.
Leuk je te lezen Allis! Fijn dat alles goed gaat.
Fuss, ik hoop dat jij snel ook wat meer van je zwangerschap kan gaan genieten
Ow wat erg van dat hondje Druif!
Maar voel je niet schuldig he? Zo te lezen heb je alles gedaan wat je kon doen.
Grouphug!!!
Fijne dag meiden.
Net een half uurtje uit bed.
Geen plannen vandaag. niks op de agenda. Heerlijk.
De kans is dus groot dat ik lekker in pyjama zal blijven lopen vandaag.
Of misschien alleen een wandelingetje.
Leuk je te lezen Allis! Fijn dat alles goed gaat.
Fuss, ik hoop dat jij snel ook wat meer van je zwangerschap kan gaan genieten
Ow wat erg van dat hondje Druif!
Maar voel je niet schuldig he? Zo te lezen heb je alles gedaan wat je kon doen.
Grouphug!!!
Fijne dag meiden.
zondag 13 december 2009 om 12:41
zondag 13 december 2009 om 14:55
Zo, ik heb looptraining achter de rug en het ondernemersplan van Mr N afgemaakt.
En nu wil ik gewoon rust! Ff niemand die tegen me aan zit te tetteren wanneer ik druk aan het tikken ben. Geen tv, al helemaal geen voetbal op tv, rust wil ik! Geen getrek en gedoe vanwege mams die geopereerd moet worden en al helemaal geen schuldgevoelens omdat Mr N mijn zorgtaak overneemt.En ook geen rijlessen en examen meer.
Men wat zal ik blij zijn als ik die paar dagen helemaal voor mezelf alleen heb!
Zo, dat is eruit
En nu wil ik gewoon rust! Ff niemand die tegen me aan zit te tetteren wanneer ik druk aan het tikken ben. Geen tv, al helemaal geen voetbal op tv, rust wil ik! Geen getrek en gedoe vanwege mams die geopereerd moet worden en al helemaal geen schuldgevoelens omdat Mr N mijn zorgtaak overneemt.En ook geen rijlessen en examen meer.
Men wat zal ik blij zijn als ik die paar dagen helemaal voor mezelf alleen heb!
Zo, dat is eruit
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
zondag 13 december 2009 om 20:36
zondag 13 december 2009 om 21:04
Zo, de kleine man ligt (half) ingebakerd in bed.
Vanmiddag was een vriendin van mij op bezoek die dat altijd bij haar kinderen deed en zij heeft voorgedaan hoe het moet.
Daarna heeft M. doorgeslapen van voeding tot voeding. Net heb ik het zelf gedaan, en hij sliep meteen! Hopelijk slaapt hij nu weer lekker lang door.
Vanmiddag was een vriendin van mij op bezoek die dat altijd bij haar kinderen deed en zij heeft voorgedaan hoe het moet.
Daarna heeft M. doorgeslapen van voeding tot voeding. Net heb ik het zelf gedaan, en hij sliep meteen! Hopelijk slaapt hij nu weer lekker lang door.
zondag 13 december 2009 om 21:52
Navond
Vandaag lekker gaan schaatsen met een vriendin en haar kinderen. Muis spuit er tegenwoordig in zijn eentje vandoor op het ijs, vind ik best wel knap van hem..
Allis, allerbelangrijkste lijkt me dat je gescheiden bent voordat de kleine er is. Ik weet het niet, maar zou deze anders niet de naam van je ex krijgen?
Fussl, die kleren zijn hartstikke welkom, ik heb er twee in die maat. Lastig dat je met je werk moeilijk kunt afspreken om het rustiger aan te doen.
MissM, fijn dat het inbakeren tot nu toe werkt.
Vandaag lekker gaan schaatsen met een vriendin en haar kinderen. Muis spuit er tegenwoordig in zijn eentje vandoor op het ijs, vind ik best wel knap van hem..
Allis, allerbelangrijkste lijkt me dat je gescheiden bent voordat de kleine er is. Ik weet het niet, maar zou deze anders niet de naam van je ex krijgen?
Fussl, die kleren zijn hartstikke welkom, ik heb er twee in die maat. Lastig dat je met je werk moeilijk kunt afspreken om het rustiger aan te doen.
MissM, fijn dat het inbakeren tot nu toe werkt.
maandag 14 december 2009 om 07:17
mogguh dames!
Mamzelle, ik moet een formulier van de gemeente invulen waarin staat dat dit kind niet van mijn ex is maar van mijn Brit. Dan moet de brit het kindje erkennen en ws moeten we nog wat formulieren invullen. maar t is allemaal wel mogelijk gelukkig.
vandaag hele dag bespreking op t werk, over zo ongeveer niks. Leuk man, zonde van mijn tijd...
Mamzelle, ik moet een formulier van de gemeente invulen waarin staat dat dit kind niet van mijn ex is maar van mijn Brit. Dan moet de brit het kindje erkennen en ws moeten we nog wat formulieren invullen. maar t is allemaal wel mogelijk gelukkig.
vandaag hele dag bespreking op t werk, over zo ongeveer niks. Leuk man, zonde van mijn tijd...
maandag 14 december 2009 om 07:22
Ik denk dat je ex dit kindje ook niet erkent? Toch?
Wat zonde van je tijd zeg, al die nutteloze besprekingen.
Eens in de 2 maanden hebben wij een teammeeting. Ook zoiets onzinnigs. Altijd hetzelfde gezeur over vieze bureaus en vieze toiletten. Interessant... maar niet heus. Ik ben dan ook al een jaar niet geweest en ik mis er niets aan.
Mamz wat lekker dat je al hebt geschaatst. Leuk zeg. Als er nu ijs komt dan kan ik het weer vergeten met die knie. Dat is balen.
Wat zonde van je tijd zeg, al die nutteloze besprekingen.
Eens in de 2 maanden hebben wij een teammeeting. Ook zoiets onzinnigs. Altijd hetzelfde gezeur over vieze bureaus en vieze toiletten. Interessant... maar niet heus. Ik ben dan ook al een jaar niet geweest en ik mis er niets aan.
Mamz wat lekker dat je al hebt geschaatst. Leuk zeg. Als er nu ijs komt dan kan ik het weer vergeten met die knie. Dat is balen.
maandag 14 december 2009 om 08:01
da's het grappige, mijn ex hoeft het kindje niet te erkennen omdat we getrouwd waren op het moment van verwekken. Dus als ik niks doe is het zijn kind. Het biedt natuurlijk leuke mogelijkheden van kinderalimentatie, kan ik mijn 10.000 euro nog mee terug verdienen, maar nee... Ik denk dat het toch voor alle partijen beter is als ik een formuliertje invul.
Mijn baas is nogal van de teammeets en aanwezig zijn enzo...Dus ik moet wel
Mijn baas is nogal van de teammeets en aanwezig zijn enzo...Dus ik moet wel