Mode & Beauty alle pijlers

De allergrootste make-up fouten

27-11-2009 13:00 386 berichten
Alle reacties Link kopieren
Plaats hier wat jij de allergrootste make up fout vindt.

Plaatjes mag ook.

Die laatste wee tik niet of het nou spraytan is of make-up maar wel in de catergorie heeel erg faut.
quote:LLM schreef op 14 december 2009 @ 10:59:

tjeetje ik heb nog nooit een forum meegemaakt die zo laag gaan qwa reacties tegenover mekaar, respect is hier ver te zoeken vind ik, erg jammer.

Er is al aangegeven dat het probleem in haar ogen is opgelost waarom dan toch doorzanniken derover? wie blijft er dan zeiken? Juist jullie, maar goed er zit idd copyright op.

En nogmaals het begrip 'makeupblunders' en een persoonsgebonden smaak vind ik nog steeds een heel groot verschil tussen zitten, en ik zie hier ook afbeeldingen voorbij komen waarvan ik denk wat is daar mis mee? Catwalklooks tja iedereen snapt toch dat je daarmee niet naar buiten loopt maar kom op zeg dat is dan toch geen makeupblunder? Halloween looks zie ik voorbij komen van een bekend makeupguru op Youtube dan denk ik tja dat zal wel goed zijn dan?

Maar je blijft helaas altijd mensen houden die je werk niet goed vinden en daar kan je niets aan doen, maar tis wel te merken dat er niet veel kaas is gegeten hier wat betreft de visagiewereld, en zolang je daar geen verstand van heb oordeel dan niet. Nogmaals iedereen zijn persoonlijke smaak en niet iedereen hoeft het mooi te vinden maar om het als makeup fout te bestempelen bewijst maar weer dat jullie het verschil niet echt goed kennen blijkbaar

En Lindawe is geen vriendin van mij, omdat zij toevallig dezelfde mening heeft wil niet zeggen dat we dit onder 1 hoedje spelen, want gelukkig zijn er dan toch nog mensen die het wel snappen.

Ik reageer even op het door mij vetgemaakte stuk: in de OP staat duidelijk dat het hier om persoonlijke smaak gaat. Dit is een topic waarin mensen ter vermaak naar plaatjes kijken en daar een oordeel over vellen. Het gaat over make-up, for god's sake, niemand hecht hier serieus waarde aan en iedereen is de foto's vergeten zo gauw ze zijn weggeklikt. Wat wel blijft hangen is dat iemand die opvallende make-up draagt het blijkbaar niet kan verdragen als anderen dat niet mooi vinden. Prima, maar dan is het misschien verstandiger daar geen afbeeldingen van op internet te zetten.

Als je het topic doorleest zul je zien dat mensen het soms niet met elkaar eens zijn en een geposte foto juist wel mooi vinden. Maakt niemand een probleem van, smaken verschillen nu eenmaal. Dus doe lekker mee en wees het oneens met geposte foto's, maar doe dan niet alsof jouw mening over wat mooi is en wat niet wél objectief is. (Of staaf dat dan in ieder geval met foto's )

Goh, ik hou echt van discussiëren over niks.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Ik vond het iig een echte make up blunder, die foto op pagina
quote:Assiee schreef op 14 december 2009 @ 12:51:

[...]

Ik hoef hier geen tegen reactie op want dat lost toch weinig op, alleen maar meningsverschillen en gezanik over wat iemand wel en niet vind.

Of het terecht is of niet dat je wil dat je foto verwijderd wordt, dat weet ik niet. Als het juridisch gezien zou mogen, denk ik dat je weinig te eisen hebt. Maar daar moet een kenner zich dan maar over buigen.

Wat betreft bovenstaand citaat ben je toch echt aan het verkeerde adres hier. Het is een openbaar forum. Iedereen mag schrijven wat hij wil, dus dat is een beetje een zwaktebod.
quote:Illamasqua schreef op 14 december 2009 @ 12:55:

gutgutgut wat een dramaqueens hier en dan heb ik het niet over LLM Assie of Linda... zulke kinderachtige opmerkingen worden hier gemaakt en jullie zijn volwassen vrouwen neem ik aan??? anders zaten jullie wel op het FANCY forum..

het is haar WERK ! maar dat kunnen jullie blijkbaar niet snappen. waar zit jullie IQ? het is toch te begrijpen dat ze dit niet leuk vind omdat VISAGISTE zijn haar werk is en dat dit haar in een slecht daglicht zet.. al niet te spreken over de copyright rechten die op een foto staan. je mag niet alle fotos/plaatjes e.d. die je op internet tegenkomt gewoon zo Kopieren.

en dan nog.... dit is een topic van FOUTE make up blunders... en dan word er gesproken dat wij er een heisa van maken??? wie overdrijft nou met het plaatsen van een foto als dat in een topic als deze????

like i said before.... plaats maar eens fotos waarvan je wel vind die GEEN FOUTE make up blunders zijn... ben wel benieuwd waar de domme dozen hier mee aankomen aangezien hier het verstand van beneden het vriespunt ligt.... en al helemaal over make up... hahaha!

En je bent helemaal speciaal lid geworden om dit te melden? Goh.

Ik vond het wel een vermakelijk topic, jammer dat het nu verpest is door dit soort reacties. Er had ook gewoon aan de angels gevraagd kunnen worden of de desbetreffende foto verwijderd kon worden zonder zo puberaal te reageren.
Maar ik vind het een enorme make up blunder, dus
Ik vind het de make up blunders alleen maar leuker maken als degene die het erop heeft gesmeerd zichzelf zo vreselijk serieus neemt!
quote:zusenzo schreef op 14 december 2009 @ 13:05:

Maar ik vind het een enorme make up blunder, dus Die blauw/groene? Ik zou er ook niet mee over straat gaan, maar voor een themafeest zou ie wel mooi zijn. Aqua-party ofzo.
quote:Vl43inder schreef op 14 december 2009 @ 13:07:

Ik vind het de make up blunders alleen maar leuker maken als degene die het erop heeft gesmeerd zichzelf zo vreselijk serieus neemt!Dat zéker
Dat oempaloempa-oranje vind ik zooooo afschuwelijk.
@nessemeisje wie de bal kaatst kan hem terug verwachten toch??? en dan heb ik het over de meiden hier die PUBERALE reacties plaatsen. ik blijf nog vrij netjes... dat kan ik van andere niet zeggen... ;)
quote:Christiane04 schreef op 14 december 2009 @ 13:00:

[...]

Of het terecht is of niet dat je wil dat je foto verwijderd wordt, dat weet ik niet. Als het juridisch gezien zou mogen, denk ik dat je weinig te eisen hebt. Maar daar moet een kenner zich dan maar over buigen.

Wat betreft bovenstaand citaat ben je toch echt aan het verkeerde adres hier. Het is een openbaar forum. Iedereen mag schrijven wat hij wil, dus dat is een beetje een zwaktebod.

Gezien ik de fotografe ben van de foto

en de visagist

en mijn hoofd erop staat

heb ik juridisch gezien heel veel kans

+ er word geen toestemming gevraagd om mijn foto te mogen gebruiken.

Ik ben zelf Fotografe + Visagist

en ik weet weldegelijk wat mijn rechten zijn

als 'buitenstaander' mag je niet zomaar Zonder toestemming de foto van een ander pakken.

Ik heb het hier tot nu toe de heletijd nog netjes gehouden

en dan krijg ik zulke lage reacties?

Waar is dat goed voor? Vraag ik daar om?

Mijn eis is toch niet zo moeilijk om te voldoen?.........

Wat iemand er van vind zal mij een 'worst' wezen.

Hij moet er gewoon af

Klaar.

Mocht iemand het niet snappen

zal ik mijzelf even van niveau verlagen en het beter gaan uitleggen.....................

Want schijnbaar word er over heen gelezen en zou ik zelf de foto online hebben gezet

wat dus NIET zo is..

Zucht

Ik word hier zo moe van.

1 opmerking / vraag

en meteen gigantisch tegen woord, wat een gedrag hier ......

beetje jammer

Als er gewoon easy op terug geantwoord was en begripvol hadden jullie nu niet paar pagina's extra aan gebrabbel gehad maar aan échte make-up blunder foto's.

Ik hoop dat het bijdeze over is

en dat het begrip er is dat mijn foto er gewoon af moet.

Verder hoef ik geen tegen reactie wat men wel en niet mooi vind.

Ik kan tegen kritiek als het van de juiste personen is die zelf ook in de visagie wereld zitten.

Ik kan wel blijven doorgaan over Fouten / smaak verschil maar het dringt toch niet door dus zin heeft het hier niet.

Groetjes!
Nogmaals en dit is ook de laatste keer dat ik reageer hier dan kunnen jullie weer lekker verder mutsen, die foto is zoals assiee al zegt voor een webwinkel gemaakt om hun producten te promoten, dus nee je mag het niet zomaar neerzetten, en daarbij vind ik het weer een ander verhaal als iemand ZELF die foto neerzet en dat daar dan kritiek opgegeven word van tjee ik zou de kleur persoonlijk anders zien of wat ook. In dit geval is dit zonder toestemming gedaan en is het er gewoon maar afgeplukt ik vind het heel logisch dat zij daar totaal niet van gediend is.

Als ik hier een foto tegenkom en ik plaats die op een forum in een belachelijkmakend (want daar komt het op neer) opzicht echt wel dat je daar dan in opstand voor komt, en assiee doet nu precies hetzelfde.

Dus of jullie het nou wel of niet mooi vinden dat even terzijde.

Maar ik vraag me af wie hier nou eigenlijk puberaal bezig is, nee elkaar verrot schelden dat noem je volwassen?
Als niemand had gezeurd over die foto, dan was er echt helemaal niets aan de hand geweest, sjonge jonge zeg.

En of het nou voor reclame is of niet, van een 'echte' visagiste of niet, ik vind het geen porem. De kleur komt best mooi uit maar het geheel leidt ontzettend af van hetgeen waar het kennelijk voor bedoeld is.

Of de foto hier nou mag staan of niet, een linkje naar de website met de foto zou waarschijnlijk dezelfde reacties hebben opgeleverd, het is maar net hoe je ermee omgaat hoe erg dat is voor je.
Het grappige is, dat juist door al dit gekrakeel deze make-up blunder veel meer aandacht heeft gekregen dan zonder reactie het geval zou zijn geweest. Ik ben er namelijk langs gescrolled, heb gedacht: "niet op mijn gezicht" en ben doorgescrolled en heb het vergeten. Maar door dit hele geruzie ben ik nog een paar keer teruggegaan en heb de foto echt in mijn geheugen, terwijl ik de andere blunders vergeten ben...
quote:Vl43inder schreef op 14 december 2009 @ 13:07:

Ik vind het de make up blunders alleen maar leuker maken als degene die het erop heeft gesmeerd zichzelf zo vreselijk serieus neemt!Neem jij je werk niet serieus dan?
zucht...laten we maar weer terug gaan naar de overkant LLM... de normale wereld waar volwassen LEUKE mensen zijn lol... =D

oja en niet te vergeten die wel verstand hebben van make up!
quote:kelbel schreef op 14 december 2009 @ 13:23:

Het grappige is, dat juist door al dit gekrakeel deze make-up blunder veel meer aandacht heeft gekregen dan zonder reactie het geval zou zijn geweest. Ik ben er namelijk langs gescrolled, heb gedacht: "niet op mijn gezicht" en ben doorgescrolled en heb het vergeten. Maar door dit hele geruzie ben ik nog een paar keer teruggegaan en heb de foto echt in mijn geheugen, terwijl ik de andere blunders vergeten ben...

Precies, die foto vergeet ik nooit meer.

Als degene van de foto zich iets anders had opgesteld was er ook niets aan de hand geweest. Misschien volgende keer twee keer nadenken wanneer je je eigen foto's upload?
quote:LLM schreef op 14 december 2009 @ 13:24:

[...]

Neem jij je werk niet serieus dan? Mijn werk wel, mijzelf niet altijd. Goed lezen wat er staat he.
quote:Vl43inder schreef op 14 december 2009 @ 13:25:

[...]

Als degene van de foto zich iets anders had opgesteld was er ook niets aan de hand geweest. Misschien volgende keer twee keer nadenken wanneer je je eigen foto's upload?Misschien een idee om eerst goed terug te lezen? En wat is het verschil dan? Dit is toch ook haar werk
quote:Vl43inder schreef op 14 december 2009 @ 13:25:

[...]

Als degene van de foto zich iets anders had opgesteld was er ook niets aan de hand geweest. Misschien volgende keer twee keer nadenken wanneer je je eigen foto's upload?

Zucht.....

ik zeg nu al 1000 MILJOEN keer dat IK NIET die foto geupload heb...

LEZEN dus

Mijn god wat een mensen hier..........

Is hier geen moderator?

IK WIL MIJN FOTO ERAF

NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo genoeg qua laag niveau?

Snappen jullie het nu beter? ...

Mooizo

kan de wereld weer doorgaan met leven

"Ik wil de foto eraf"

PUNT

Niet meer niet minder

moeilijk he om dat te begrijpen???!?!!!!

Ik hoef NIEMANDS Mening verder

al bekijk je de foto miljoen keer.... zal mij een worst wezen

ik wil hem eraf hebben. klaar

Geen discussie meer.

Ik wil bijdeze graag dat mensen de foto ERAF halen!
Tot wel lullige reclame hier, ik zou er dus mooi niks van gezegd hebben als mijn professionele foto hier geplaatst zou worden, zou eerder onder mijn steen terug kruipen.

Ik bedoel maar hoe slecht moet je werk dan wel niet zijn.

Persoonlijk vind ik dit een slechte actie van je, op deze wijze laat je zien dat dit dus je werk is en dat lijkt me geen goede reclame voor een aankomend visagiste.
quote:LLM schreef op 14 december 2009 @ 13:28:

[...]

Misschien een idee om eerst goed terug te lezen? En wat is het verschil dan? Dit is toch ook haar werk Ik doelde meer op het gezegde "Het is de toon die de muziek maakt". Op mijn werk komen ook wel eens negatieve reacties hoor, maar ik ga daar wel heel anders mee om.
Als ze gewoon had gevraagd of de foto weg mocht, aan de moderators, dan was er niets aan de hand geweest. Ze is zelf de discussie aangegaan, dat is niet handig.
Maar als je het zelf wel mooi vindt, dan zou je het toch ook als reclame kunnen zien???
quote:zusenzo schreef op 14 december 2009 @ 13:31:

Tot wel lullige reclame hier, ik zou er dus mooi niks van gezegd hebben als mijn professionele foto hier geplaatst zou worden, zou eerder onder mijn steen terug kruipen.

Ik bedoel maar hoe slecht moet je werk dan wel niet zijn.

Persoonlijk vind ik dit een slechte actie van je, op deze wijze laat je zien dat dit dus je werk is en dat lijkt me geen goede reclame voor een aankomend visagiste.jij hebt ook poep in je ogen... zo nu begin ik ook ff jullie niveau te praten want jullie LEZEN NIET!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven