De allergrootste make-up fouten
maandag 14 december 2009 om 13:53
Verder helemaal eens met Vl43inder wat betreft het beoordelen van kwaliteit.
Illamasqua, als jij in een restaurant eet en het eten is vies dan zeg je daar toch ook iets van, ook al ben je geen kok? Als je een broek koopt die binnen een dag stuk is ga je terug, ook al ben je geen designer/kleermaker? Als je internet het niet doet bel je de provider, ook al heb je geen idee hoe internet echt werkt?
Verder begrijp ik niet waarom het er toe doet dat het voor een webshop is; ik neem aan dat zij zelf wist dat die foto van haar daar geplaatst werd?
Illamasqua, als jij in een restaurant eet en het eten is vies dan zeg je daar toch ook iets van, ook al ben je geen kok? Als je een broek koopt die binnen een dag stuk is ga je terug, ook al ben je geen designer/kleermaker? Als je internet het niet doet bel je de provider, ook al heb je geen idee hoe internet echt werkt?
Verder begrijp ik niet waarom het er toe doet dat het voor een webshop is; ik neem aan dat zij zelf wist dat die foto van haar daar geplaatst werd?
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
quote:Assiee schreef op 14 december 2009 @ 13:31:
[...]
Zucht.....
ik zeg nu al 1000 MILJOEN keer dat IK NIET die foto geupload heb...
LEZEN dus
Mijn god wat een mensen hier..........
Is hier geen moderator?
IK WIL MIJN FOTO ERAF
NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo genoeg qua laag niveau?
Snappen jullie het nu beter? ...
Mooizo
kan de wereld weer doorgaan met leven
"Ik wil de foto eraf"
PUNT
Niet meer niet minder
moeilijk he om dat te begrijpen???!?!!!!
Ik hoef NIEMANDS Mening verder
al bekijk je de foto miljoen keer.... zal mij een worst wezen
ik wil hem eraf hebben. klaar
Geen discussie meer.
Ik wil bijdeze graag dat mensen de foto ERAF halen!Kun je misschien even datum en tijd van de post geven waar je foto nog staat? Ik kan hem niet meer vinden.
[...]
Zucht.....
ik zeg nu al 1000 MILJOEN keer dat IK NIET die foto geupload heb...
LEZEN dus
Mijn god wat een mensen hier..........
Is hier geen moderator?
IK WIL MIJN FOTO ERAF
NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo genoeg qua laag niveau?
Snappen jullie het nu beter? ...
Mooizo
kan de wereld weer doorgaan met leven
"Ik wil de foto eraf"
PUNT
Niet meer niet minder
moeilijk he om dat te begrijpen???!?!!!!
Ik hoef NIEMANDS Mening verder
al bekijk je de foto miljoen keer.... zal mij een worst wezen
ik wil hem eraf hebben. klaar
Geen discussie meer.
Ik wil bijdeze graag dat mensen de foto ERAF halen!Kun je misschien even datum en tijd van de post geven waar je foto nog staat? Ik kan hem niet meer vinden.
maandag 14 december 2009 om 13:57
quote:LLM schreef op 14 december 2009 @ 13:53:
Ja jammer he dames,
En je klanten hebben natuurlijk inbreng over wat ze verwachten of willen maar uiteindelijk hebben ze niets te zeggen over hoe jij het uitvoert of aanbrengt. nou jij weer.
Nou, mijn oplossingen worden gewoon niet geaccepteerd als de niet-deskundige klant ze niet aanstaan, en dan kan ik als ik mazzel heb het nogmaals proberen. Lijkt me logisch.
Als ik mijn werk op een openbaar deel van internet neerplemp, of dat nou voor een opdrachtgever is of niet. Dan krijg ik ook reacties van niet-deskundigen. Als denk ik dat mijn werk niet-deskundigen niet zo aanspreekt als zoiets als make up eerlijk gezegd. Maar goed, dat is voor jou ook niet nieuw natuurlijk, dat veel mensen daar een mening over hebben.
Ja jammer he dames,
En je klanten hebben natuurlijk inbreng over wat ze verwachten of willen maar uiteindelijk hebben ze niets te zeggen over hoe jij het uitvoert of aanbrengt. nou jij weer.
Nou, mijn oplossingen worden gewoon niet geaccepteerd als de niet-deskundige klant ze niet aanstaan, en dan kan ik als ik mazzel heb het nogmaals proberen. Lijkt me logisch.
Als ik mijn werk op een openbaar deel van internet neerplemp, of dat nou voor een opdrachtgever is of niet. Dan krijg ik ook reacties van niet-deskundigen. Als denk ik dat mijn werk niet-deskundigen niet zo aanspreekt als zoiets als make up eerlijk gezegd. Maar goed, dat is voor jou ook niet nieuw natuurlijk, dat veel mensen daar een mening over hebben.
@ tyche zo werkt het niet in de visagisten/mua wereld... zoals LLM al eerder schreef... meestal hebben je "klanten" niks te zeggen over de manier waarop een visagiste make up aanbrengt... fotoshoots bijv. reclamespotjes en ga zo maar door daar is al iets voor bedacht...
@ kaatje... aan jou ga ik zeker mijn tijd niet besteden.... dat is echt tijdverspilling...
@ kaatje... aan jou ga ik zeker mijn tijd niet besteden.... dat is echt tijdverspilling...
maandag 14 december 2009 om 13:58
quote:Viva Angel5 schreef op 14 december 2009 @ 13:53:
[...]
Kun je misschien even datum en tijd van de post geven waar je foto nog staat? Ik kan hem niet meer vinden.
Doe dat maar in de mail naar vivaangel5@gmail.com
Topic wordt gesloten wegens ontaarden in moddergooien en offtopic.
[...]
Kun je misschien even datum en tijd van de post geven waar je foto nog staat? Ik kan hem niet meer vinden.
Doe dat maar in de mail naar vivaangel5@gmail.com
Topic wordt gesloten wegens ontaarden in moddergooien en offtopic.