Mode & Beauty alle pijlers

decolleté

14-12-2009 13:44 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede middag,

Zaterdag een leuke feestje van me vriend zijn werk. Ik heb vaak diep uitgesneden shirts aan zodat er een gedeelte van je decolleté zicht baar is.

vinden jullie dat dit kan nog steeds?
Nee, eerlijk gezegd vind ik, indien het werkgerelateerd is, een zichtbaar decolleté niet mooi, en zelfs niet zo gepast. Er zijn toch ook bijzonder veel mogelijkheden om er leuk uit te zien zonder dat je decolletoise zichtbaar is?
Ik heb vaak een decolletee en dat staat absoluut niet ordinair. Ik heb dan wel een langere rok aan (tot op knie) omdat ik het zelf mooier vindt om of/of te doen, maar op zich zelf weten. Ik vind dat er al genoeg gezeurd wordt over wat vrouwen vooral wel en niet moeten doen om eerbaar over te komen.
Ga maar fijn naar dat feest hoor, met een mooi decollete, niet IEDERE vrouw kan het zich permitteren.

Jij blijkbaar wel, DOEN.......

Laat je vriend maar glimmen van trots.

Een hele fijne avond gewenst.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:Digitalis schreef op 14 december 2009 @ 14:23:

Ik heb vaak een decolletee en dat staat absoluut niet ordinair. Ik heb dan wel een langere rok aan (tot op knie) omdat ik het zelf mooier vindt om of/of te doen, maar op zich zelf weten. Ik vind dat er al genoeg gezeurd wordt over wat vrouwen vooral wel en niet moeten doen om eerbaar over te komen.Eerbaar zou me een worst wezen. Stijlvol vind ik belangrijker
quote:Chocobo schreef op 14 december 2009 @ 14:23:

Nee, eerlijk gezegd vind ik, indien het werkgerelateerd is, een zichtbaar decolleté niet mooi, en zelfs niet zo gepast. Er zijn toch ook bijzonder veel mogelijkheden om er leuk uit te zien zonder dat je decolletoise zichtbaar is?Mee eens en eerlijk gezegd leidt een paar borsten op een presenteerblaadje enorm af (voor zowel mannen als vrouwen ).
Micchien een beetje stomme vraag maar wanneer is is hals zo laag uitgesneden dat je het decolleté noemt?
Eens met DNM, stijlvol is voor sommige vrouwen nogal moeilijk.

Een decolleté kan best, als je je maar realiseert wat voor uitstraling het heeft. Naar een werkgerelateerd uitje zou ik het zelf niet zo snel doen, maar voor een avondje stappen vind ik het best leuk om er sexy uit te zien.

(PS. Mijn sletterige avatar is voor een goed doel en heeft hier dus niets mee te maken )
quote:domnaiefmutsje schreef op 14 december 2009 @ 14:32:

[...]

Eerbaar zou me een worst wezen. Stijlvol vind ik belangrijker

Mij ook, maar al dat gedoe over not done irriteert me. Een vent krijgt dat gezeik nooit mbt te bloot etcetera.

Overigens vind ik een decolletee niet stijlloos.
Waar leid je dat in godesnaam uit af Naski? Ik kan u verzekeren er altijd stijlvol uit te zien, met of zonder decolletee. En er is ook niemand die aanstoot neemt aan mijn kleding moet ik zeggen. En zo wel dan heb ik daar schijt aan, want erg stijlvol vind ik het niet van anderen om aanstoot te nemen aan wat een ander draagt.
Ik heb het niet over jou, Digi. Ik denk dat je het anders leest dan dat ik het bedoel. Het gaat gewoon over decolleté's en vrouwen in het algemeen, hoor. Sommige vrouwen hebben nu eenmaal niet echt veel gevoel voor stijl.
sommige kunnen er nog sletterig uitzien in een mantelpak.

Ik kan eigenlijk vanalles aantrekken mar eigenlijk komt het al heel snel stijlvol / netjes over. (ooit zelf in een linnen broek naar een sollicitatie geweest en aangenomen)
Da's waar Naski, maar ik denk niet dat je het kunt afleiden uit een decolletee hebben of niet. En inderdaad Maja, soms is een net mantelpak zelfs niet erg stijlvol.

Ik heb een leuk zwart jurkje van de Zara (kostte niks) met dan geweldige stilettohakken eronder (kostte veel te veel) en dat jurkje heeft een diep decolletee. Maar ik heb niet veel tiet en het staat gewoon normaal, ik vind het niet eens sexy ofzo (of meer klassiek sexy dan). Dat heb ik ook gedragen naar een officiele aangelegenheid, geen probleem.
Het hangt natuurlijk ook een beetje van de grootte van de borsten af, wat met een cupje A of B heel stijlvol kan staan, kan met een flinke F-cup een Tiroler meisje worden
bsovrouw,je moet doen waar jij je prettig bij voelt.
Amen!!
het gaat om wat jij fijn vind om aan te hebben bosvrouw. Nu weet ik niet of er kleding voorschriften zijn maar dan kun je dat gewoon combineren met een stukje van jezelf.

Zo doe ik het zelf altijd.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven