Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh en dit forum... GRRRRR... is ben regelmatig de button "kinderen" kwijt bij het algemene overzicht, vandaag kon ik gewoon de nieuwste berichten op ons topic helemaal niet terugvinden... ik word er echt saggerijnig van soms! (hoezo verslaafd??)
Goeiemorgen,

Wat ben ik toch een mallerd dat ik jouw zo verkeerd begreep Millie. Maar S. is dus niet de enige die niet meer wil.

Lab: wat een geweldige verhalen heb jij. Vooral de manier waarop jullie met haar voor de tv zitten...ik zie het al helemaal voor me.

Eef: naast brood, schijnt cake of appeltaart ook te werken. Laat me even weten als de appeltaart af is dan kom ik langs voor een stukje

Ik vind het stomme van dit forum dat ik nu elke keer opnieuw in moet loggen, ondanks dat ik wil dat mijn inloggegevens onthouden worden. En het stomst vind ik nog dat ik dan eerst uit het forum word gegooid naar 'mijn viva'. Dan moet ik ons eerst helemaal opnieuw zoeken.

Liefs Manderley
JAAAAH Manderley, ik ben het helemaal met je eens.

Dat je opnieuw moet inloggen iedere keer is echt vervelend. Wat wel kan is dat je na het inloggen nogmaals op je snelkoppeling drukt om naar joeppie te gaan. Dan blijf je wel ingelogd, en kan je toch in een druk op de knop meteen naar ons forum. Maar toch.

Ik moest ook lachen om je verhaal, Labje. Lekker draakje van een meid! hihi. Mooizo!

Ik heb net de film Stephord Wives gekeken. Grappige film... Beetje bizar wel, maar leuk tijdverdrijf. Mams komt vandaag lunchen, dus ik ga zometeen nog even lekker in bed. Slapen lukt 'sochtends meestal niet, maar een uur of twee liggen is wel fijn voor mijn rug en bekken. Dus ik ga maar een boekje proberen te lezen ofzo... anders een beetje wegdutten... misschien slaap ik dan toch stiekem nog wel eventjes.

Vanochtend wel weer bij de vlos geweest. Het gaat prima. alles gaat goed, en er is geen nieuws. Volgende week donderdag mogen we weer terugkomen. e zei trouwens dat dat verhaal over volle maan echt onzin is, omdat mensen DENKEN dat het 4 dagen lang volle maan is, terwijl dat eigenlijk maar een dag is. Ze zegt dat er bij heftige weersveranderingen zoals van kou naar hitte of andersom, en bij storm enzo wel significant meer kinderen geboren worden in haar praktijk, maar dat volle maan bij haar echt niet een speciale topdag is... Dus We houden het toch maar op volgend weekend 1 of 2 september. hahaha. (Alsof we het voor het kiezen hebben.

Nou, ik ga naar bedje toe!

Lieve zoen voor jullie allemaal!

Millie
Millie: rust lekker uit. Ik hoop voor julllie dat Iebele na 1 september komt.

Wij hebben aanstaande zondag in gedachten, dan houden we namelijk twee familitradities in ere. In mijn familie worden veel kinderen geboren op de verjaardag van iemand een ander familielid. Zondag is mijn neefje jarig. In s. familie worden kinderen geboren op een datum waar een 8 in zit. Wat dat betreft is de hele maand augustus dus goed.

Maar er is nog niks in aantocht. Geen krampen, voorweeen etc. Het het weer is ook niet echt omgeslagen...al schijnt hier wel heerlijk de zon!
Jeetje het komt nu wel heeeeeel erg dichtbij he Manderley en Millie...

Ik ben aan het werk en ben alleen...

UOH is weg en liet mij helemaal alleen, maar wel toen ik binnenkwam zuchten en steunen dat het zoo zwaar was de afgelopen 2 dagen alleen zijn....pfffff

Gisteravond bij Nijn-vriend's nichtje en neefje en hun zoontje dat 1 maand te vroeg was, was wakker toen ik binnenkwam en ik werd echt verliefd!

Wat een poppetje!!

Is inmiddels alweer meer dan 8 pond, maar KLEIN...

haha Eef moet je nu weer lachen??

Inmiddels vind ik gewoon ieder babietje klein, want Yara is nu echt wel een beetje baby-af..:(

Nou en verder heeft ze gister voor het eerst snijboontjes met aardappeltjes op..

Lekker dat ze het vond!! Gek meisje he?Smaakte nl he-le-maal nergens naar..

Hoewel het iig beter was dan de worteltjes uit potje...BAH...wat een troep!

NOUHOU ik had nog wel een kleurtje geselecteerd...
Echt een drama dit forum..... Ja, ik wil reageren, ja dat en dat is mijn nickname en ik wil Nu Meteen in Mijn Eigen Forumgroepje zitten. Wat een gedoe zeg!

Het is dus geen littekenweefsel waar ik last van heb, na overleg met moeders, vlos en een bezoekje aan de huisarts, kan ik enkel melden dat ik mezelf de komende tijd 'Pussy' kan noemen. Ik is dus geïnfecteerd, en mag nu afwachten tot de boel ontploft. Mocht me dat maandag nog niet gelukt zijn, dan 'word' ik ontploft. Iets met een enge grote naald.

Ik was altijd zo relaxed over mijn damesding, maar sinds dat ding een soort van algemene draaideur is geworden waar eenieder maar in en uit gaat, begin ik nu lichtelijk hysterisch er over te worden.

Ha, die volle maan. Fiep bleef mooi zitten met volle maan, en ik was als de dood dat ze bleef zitten tot de volgende volle maan..... gelukkig besloot het twee dagen lang 30 graden te zijn, en hoewel die temperatuur mij niet zo beviel, beviel ik er wel bij. Als je er op terugkijkt valt 42 uur best wel mee, vreemd genoeg.

We zijn bij het consultatiebureau geweest! Beetje vroeg, maar blijkbaar kwam het zo uit. Fiepje was héél klein tussen de baby's van een half jaar oud! Ze loopt dus met alles voor (ik vrees dat ze volgende week leert typen. Dat krijg je er dus van als je tegen heug en meug braaf twee maal per week vette vis vreet voor de motorische ontwikkeling van het jong), alleen vond men haar gewicht wat 'laag'; 4250 gram bij 55 cm.

De Belgische arts had geen enkel probleem met tepel-speenverhaal, dus dat zat ook weer mee. Fiepje heeft trouwens wél een plasje gedaan op de weegschaal en gepoept op het kussen van de arts. Joechei, een klein anarchistje in de dop!

Mil en Manderley, ik kijk vol spanning uit naar jullie bevallingen! Oh, en Mil, de Stepford Wives, de versie met Nicole Kidman? Die wil ik nog steeds zien! Heb je nog aanraders voor me?

Nijn, wat een UOH toch! Drie keer diep zuchten en niet over piekeren hoor! En wat knap van Yara, aardappels mét snijboontjes! Wat gaat dat snel!

Belle, jij forummoe geval, kom je eens melden! We willen ook weten hoe het met Froukje is, en met jou, en met Belle-lover, en met Belle-hond!

Eef, vergeet de bos verse bloemen op tafel niet, dat is zo lekker huiselijk!

Joan, meld je eens lieverd!? Ik zag dat je laatst even online was, maar ik geloof dat jaloers Fiepje het ook door had, die wilde prompt eten!

Liefs, Lab
ok, voor labje...

Simpele films, die echt niet moeilijk zijn, maar wel grappig

- Legally blonde, 1 &2

- The prince and me, 1 & 2

- The princess Diaries, 1 & 2

- Love Actually (mijn favoriet!)

- What a girl wants

- Mean Girls

- The stephord wives (met nicole kidman inderdaad!)

- 50 first dates (eindigt wel een beetje zielig hoor, dus misschien maar wel even mee wachten tot de ergste traantjes voorbij zijn...)

Mooie serie/film:

- Pride and Prejudice (het liefst de 6 delige serie met Colin Firth! zucht... hmmmm)

- Amelie

- Perfume (Das Parfum, boek van Patrick Suskind, erg bizar, maar mooi!)

- Harry potter deel 1-5 hihi

Als we Sander moeten geloven: Harry potter deel 8... (Hij vraagt steeds maar wanneer deel ach nou uitkomt, arme ziel... hij is helemaal nubs van het feit dat het nu toch echt afgelopen is...)

- in principe alle films met Colin Firth (lekker ding!)

Heb je daar wat aan?

Ohja, ik ben het eens over dat versgebakken boord voor Eef. Appeltaart wil ook wonderen doen ja. hmmmm jammie!

Kus van Millie
Ben alweer over mijn dipje hoor lab! Had gewoon eigenlijk even geen spannende dingen..

Even voor nijn: ik kan de tekening van de nieuwe keuken niet vinden. Ik moet het eerst even aan belle vriend vragen waar die het heeft opgeslagen op het netwerk hiero.

frouk heeft bij gods gratie zowaar eenheel potje groente opgegeten! Haleluhjaaaaaa ik dank de heer op mijn blote knietjes.

Ik ga zo even googlen want de juf van het KDV denkt dat frouk geen luieruitslag heeft maar een schimmel! JECK.

Dus als iemand wat er dan opgesmeerd wordt... ik houd mij aanbevolen.

tot later

Belle
JOEHOE!!! Ik ben BLIJ!!

We hebben de eerste bezichtiging maandag al!

Hij staat sinds vandaag op Funda en vandaag al meteen de eerste bezichtigings afspraak!!

Ik weet dat het HE-LE-MAAL niets zegt, maar er zijn dus wel mensen geïnteresseerd!! JOEPPIE!!

Ik kan geen link op de groep zetten, want mijn email van Yahoo is gebounced ofzo en dus kan ik geen berichtjes meer plaatsen...

Vraag Eef wel even dit te doen van het weekend....

Ga weer verder!

Liefs Nijn
GGGGRR d ekleurtjes werken op de een of andere manier niet......
nijn, wat fijn voor je! Dat is in ieder geval positief nieuws nietwaar?

Hier alles rustig. De afgelopen week was ik redelijk fit (tov de andere weken). Nog steeds veel geslapen en gelegen, maar tussendoor toch fit genoeg om computer te spelen af en toe enzo...

Vandaag is de koek helemaal op. Ik heb vanochtend al 2 uur geslapen, en ben nog steeds moe. Zometeen gaan San en ik even naar buiten. Met de auto naar een parkje rijden ofzo, om toch even buiten te kunnen zitten, want dat kan in ons huis niet. Even wat frisse lucht zal me misschien goed doen. Bovendien kan ik niet de hele dag gaan slapen, want dan slaap ik vannacht niet meer.

Ik mag van mezelf om half 3-3 uur pas weer naar bed. Dan kan ik slapen tot een uur of 5-half 6. Dan nog even 's avonds wakker blijven en dan lekker op tijd naar bed. Lijkt me het beste plan.

Dikke knuf voor iedereen.

Millie
Zooo, lekker even eruit geweest. Dat geeft toch altijd weer wat energie, hoewel ik nu natuurlijk fysiek wel moe ben... Maar geestelijk krijg ik altijd energie van zon en licht en lucht. hmmmm.

Ik ben met manlief naar het kleine winkelcentrumpje geweest hier in de buurt. (Voornamelijk albert hein en de markt.) San heeft boodschapjes gedaan, terwijl ik mij heerlijk onder een parasol vertoefde op een terrasje. Ik ga me bijna schamen... en ben heel blij met zo'n lieve vent. Hij ging dapper de drukte trotseren in de AH, en ik ben dus eventjes over het kleine stukkie markt gewaggeld. aardbeitjes gekocht (ik moet opeens aan jou denken labje, met dat aardbei-automaat ding in jullie buurt, hihi). Het kostte maar 1,75 voor 2 dozen met heerlijke kleine aardbeitjes (die vind ik het lekkerst!)

Ook een lekker stukje kaas gekocht, en daarna heerlijk uitgerust van al mijn boodschappen op het terrasje met een icetea. Ik mag niet klagen toch?

Nu zijn we weer thuis. EN ik ga zometeen lekker op de bank hangen met het tweede deel van Gone with the wind. (Die ben ik vanochtend begonnen te kijken. Ik dacht ... dat is zo'n film die je GEZIEN MOET hebben. Nouja, de saaie stukjes skip ik lekker door hoor. de film duurt al lang genoeg. Ik ben nu op de helft, dus zometeen de rest. Daarna een slaapje, en dan komt als het goed is een vriendin uit haar werk even buurten. Gaan we lekker pannenkoeken eten, ofwel koude kippie-sla. Ik zal het recept nog wel eens hier op het forum zetten. Wij eten dit minimaal 1x per week: lekker simpel, lekker koud, en ook nog megagezond! mjam mjamm mjammmm

Kus

Millie

PS: dit is toch een stuk positiever en zonniger stukkie tekst dan de vorige post van mij... ik was echt megamoe!
Hallo,

Nijn: het is zeer postief dat er nu meteen al mensen komen kijken, maar zoals bij eef: kijkers zijn geen kopers. Ik wil je blije gevoel niet wegjagen, maar het kan best dat het wel even duurt. Het is gewoon geluk hebben.

Millie: fijn dat je je weer beter voelt, zowel na je uitje vanmiddag als de afgelopen week. Ik ben erg benieuwd naar je recept.

*klaagmodus aan*

Ik voel me een enorme klaagmiep de laatste tijd. Leuk die hormonen die steeds langskomen. En vooral mijn schoonmoeder moet het ontgelden. Gisteren komen we bij hun. Kijkt ze heel erg naar mijn buik: Oh Gup is nog niet gezakt, dan komt ie nog niet. Ja want we zijn wel erg benieuwd. ik heb maar niks gezegd maar dacht: ik wil helemaal niet dat jullie het weten als Gup komt. Ik wil eerst even samen met z'n drieen zijn, en dan mogen ze best langs komen de volgende dag, of op z'n vroegst na een paar uur.

En dan nog iets: we zijn bijna uit de namen, als het een jongen is willen we m vernoemen naar de beide opa's. Schoonma begon gisteren uit het niets ineens over dat ze het maar niks vond als kinderen vernoemd worden. Ze moeten hun eigen identideit hebben. En het is zo'n verplichting naar de vernoemde personen. Ik heb niet veel gezegd, alleen iets van dat het geen verplichting hoeft te geven, het is maar net hoe je er mee omgaat. Maar ik vond het wel lastig.

Ik ben al zo bang dat zij straks als de kleine is steeds over onze grenzen gaat, en dat daar ruzie van komt. En nu erger ik me dus ook al heel erg aan haar.

* Klaagmodus uit *

Verder is alles nog rustig hier. Geen tekenen, dat Gup in aantocht is.

Liefs Manderley
Lieve Manderley,

Ik kan het me heel goed voorstellen dat je ervan baalt. Zou ik ook doen in jouw geval hoor. Lijkt me heel normaal. Het is toch al "link" als mensen meningen gaan hebben over namen... over over dingen die met naamkeuze te maken hebben zoals het vernoemen. Voor de ouders is helemaal niet leuk als mensen kritiek hebben op de hun gekozen naam, niet als de naam al bekend is, maar net zo min als de naam nog niet bekend is. Daarom moet iedereen gewoon even oppassen met dat soort geblaat, vind ik! Zo, Millie heeft gesproken.

Ik wilde eigenlijk ook gaan vragen hoe iedereen dat hier heeft gedaan, gaat doen betreffende bezoek van ouders vlak na de geboorte.

Ik heb (voornamelijk aan mijn moeder) aangegeven dat ik na de bevalling eerst even met z'n drietjes wil zijn. en dat als ik 's avonds beval, ik dan liever het bezoek de volgende dag heb. Mama ziet dit toch een beetje als afwijzing, want zij is natuurlijk ook enorm benieuwd. MAar ik wil gewoon die eerste uren even uitrusten met kleine gup. Lekker genieten van die paar uurtjes dat hij lekker alert is. Natuurlijk, stel dat ik om 8 uur 's ochtends persweeen zou krijgen... dan is het een ander verhaal. Dan kan ze prima 's middags komen. Voor mijn part alle 3 paar ouders tegelijk, maar dit eerste uren zijn van mij. Maar ik weet niet of dit nu egoistisch is van mij... Ik hoor niemand daarover...

Hoe hebben jullie dit gedaan?

Liefs

Millie
Ohja, het recept voor Kippie-sla!

2 personen (wel redelijk veel!)

2 kipfilets (in heel kleine stukjes snijden. Olijfolie in een kommetje doen, ongeveer 3 eetlepels (beetje gok, gewoon genoeg om alle kip te bedekken), daarbij wat kruiden: paprikapoeder, veel kerrie, zout, peper, (evt koriander, komijn, of wat zoetigs zoals kaneel of anijs. toe te voegen naar smaak). Maak van de olie & kruiden door te roeren een papje en doe daar de kip in roeren, zodat alle stukjes lekker gekruid zijn.

Bak de kip, en laat de kip afkoelen (warm kan ook, doen we vaak als we lui zijn, maar koud uit de koelkast is ie ook errug lekker)

vul de rest van de salade met blokjes:

- 1/3e komkommer

- 2 of 3 tomaten

- 1 paprika

- kaas (belegen of brie)

- pijnboompitjes geroosterd (nooit olie gebruiken om deze te roosteren!)

- 1 appel

- 2 gekookte eieren

alles door elkaar husselen en eten maar!

Je kan er eventueel een soort sladressing bijdoen.

bvb honing mosterd saus of tuinkruiden-yoghurtsaus

Heerlijk!

Liefs

Mil
Hee Mil, D-day vandaag! Maar als Iebele lekker zit, lekker even laten zitten hoor; Iebele zit heel goed en veilig daarbinnen!

Tja, dat ouders-dilemma. Okee, mijn moeder deed de bevalling, dus dat was simpel. Mijn vader, tante en Quizz' vader zijn allemaal zo'n 5 minuten binnen geweest, ongeveer twee uur na de geboorte.

Ik had van te voren bedacht dat ik dat niet wilde, maar nu ben ik blij dat ik het wél gedaan heb. Natuurlijk wil je de eerste één a twee uur na de bevalling lekker met z'n drietjes zijn (buiten natuurlijk de vlos en kraamverpleegkundige) en je bent waarschijnlijk bekaf, misschien heel emotioneel..... maar de volgende dag is voor de meeste kraamvrouwen niet de makkelijkste. Je voelt je lichamelijk geradbraakt, hebt heel veel meegemaakt en het is héél druk. Klein wezentje erbij, telefoontjes, de kraamverzorgster die van alles verteld en doet, denken aan wat je allemaal moet regelen (zelfs als je braaf een lijstje hebt gemaakt lijkt het opeens heel veel).

Die vijf minuten bezoek voelden voor mij persoonlijk ook heel kostbaar. Op dat moment ben je zó trots.... ik kon geen vinger meer bewegen of een ooglid optillen, maar het feit dat mijn dierbaren ook zó blij waren: heel speciaal.

Trouwens stom hè, zo'n D-day. Je weet dat de kans dat Iebele op die datum komt heel klein is, maar toch 'proef' je al die maanden aan die datum, hoe het aanvoelt..... Hopelijk krijg je vandaag niet te veel telefoontjes van mensen met: 'En, is er al wat?'

Liefs, Lab
Lieve Manderley,

De beste stuurlui staan aan wal..... wat is dat toch irritant als mensen alles denken te weten over hoe, wat, wanneer betreft jouw bevalling. Diep ademhalen en aan iets leuks denken!

Wat het vernoemen betreft: als het voor jullie klopt qua gevoel, dan is het goed. Veel familieleden van Quizz hoopten dat ik Lief Klein Draakje naar zijn overleden moeder zou vernoemen, maar tweede naam van Lief Klein Draakje is vernoemd naar mijzelf. Arrogantie ten top natuurlijk.

Hoewel ik nu bedenk dat we ooit een hamster hadden die Sophie heette, en dat vonden we een erg leuke naam..... Fiep is dus een beetje vernoemd naar de hamster en mij. Hmmmm.

Als jullie kindje er eenmaal is, en stel dat het een jongetje is, dan vinden de opa's het alleen maar prachtig. Soms kunnen ouders vrij rot doen, maar ik vrees dat het voor een groot deel uit bezorgdheid voort komt.

Dikke knuffel voor jou!

Liefs, Lab
Zo, en nu lekker even ego!

Fiep en ik zijn de gebruiksaanwijzing qua slapen kwijt! Het was een lange, lange dag, met een nog veel langere nacht er achter aan.

Ik vrees dat ze mijn aanleg voor slapen heeft: bekaf, maar niet kunnen slapen, daardoor steeds drukker worden, niet kunnen slapen........ En ze mept zichzelf steeds wakker met die maaiende armpjes. Dinsdag is het inloopspreekuur bij het CB..... zal het daar ook maar eens vragen.

Maarre... tips? Please? Alsjeblieft? Iemand?

Liefs, Lab
KLOTE Forum, HEEEEELE grote lap tekst getypt en nu is het weg...
Nou dan nog maar eens overnieuw...

Labje: Moeilijk hoor...Ik kan alleen zeggen wat ik heb gedaan toen ik het gevoel had dat Yara zichzelf wakker mepte: Ik heb haar toen iom CB ingebakerd en vanaf toen sliep ze eigenlijk door (wat natuurlijk niet het doel was, maar wel een mooi meevallertje hihi)

En ja kom ik weer aan met mijn r-en...

Ik heb haar echt ALTIJD in bedje gelegd als ik ook maar een heeeeel klein beetje het gevoel had dat ze moe was. EN tja dat resulteerde er soms weleens in dat ze meteen na de voeding alweer naar bedje ging..SO be it...Nee niet gezellig en al helemaal niet voor de visite, maarja wel het beste voor Yara. Op deze manier raakte ze niet bekaf en kwam ze goed in slaap...

Maarja ik heb het al heel vaak gezegd: Dat is natuurlijk voor ieder kindje anders.

Wel merk ik dat veel moeders toch wel zoiets hebben van: WOW dat ga ik zo ook doen bij een evt volgende....(Niet arrogant bedoeld)

Yara is gewoon echt een voorbeeldig kindje en hoewel ik er nog steeds niet uit ben of kindjes zo makkelijk geboren worden of zo makkelijk worden door de manier waarop de ouders met hen omgaam..denk ik wel dat het een combi is. EN tja kijk goed naar jouw kindje....net als wat Eef weleens zei: Ik kan met ZOon gaan lopen leuren, maar hij wordt daar niet gelukkig van en gaat jengelen, dus ja waarvoor zou je het dan doen?? Is bij ieder kindje anders!

Maargoed ik hoop dat je de gebruiksaanwijzing snel weer hebt gevonden en dat je vandaag een klein beetje meer rust vindt....

Manderley: Wat een stom gedoe zeg met je schoonmama....Is vast niet zo bedoeld zegt S dan?? (dat herken ik van Nijn-vriend, die zegt dat ALTIJD)

Maar mss was het wel gewoon vissen...Kijken hoe jij gaat reageren...als je stom zou reageren, zou ze weten dat je wel gaat vernoemen of andersom enz enz....Soms snap ik zooo goed dat ze af en toe schoonLoeders genoemd worden...:)

Millie: HAHAHA wat herkenbaar. Ik heb echt heeeel erg hard tot aan d ebevalling geroepen tegen Nijnvriend en schoonouders en ook tegen mijn moeder dat ik weleens zou bellen als ik daar aan toe was en dat ze niet welkom waren meteen en dat wij wel zouden uitmaken hoe of wat en dat zij de enigen waren die we zouden bellen, maar dat we met de rest zouden wachten enz enz..

Nijnvriend zei dan altijd: Ja hoor schat, komt goed...de rest zei ook wel: Ja hoor wat i\jij wilt.

SChoonmoeder zei weleens voorzichtig: Nou ik denk dat je het van de daken wilt schreeuwen dus we zien het allemaal wel.

NEEEE hoor ik wil eerst met z'n drieën genieten blabla..

Yara was er nog niet uit of ik wilde het idd van de daken schreeuwen en iedereen bellen en ik heb mezelf echt dikwijls moeten zeggen tijdens gesprekken met vrienden/vriendinnen/familie enz; NIJN nu weten ze het wel hoe lief en mooi ze is, hoe de bevalling ging en hoe het eigenlijk heel erg meeviel en ohja hoe ik was uitgescheurd en dacht dat niet te zijn enz enz....

Yara is om half 6 geboren en om 19 uur stonden de eerste opa en oma's al in mijn slaapkamer en ik ben nog nooit zo blij geweest mijn schoonmoeder te zien...:D

Dus ik denk dat je het gewoon moet zien als het zover is. Maarja het kan idd geen kwaad mensen alvast een beetje voor te bereiden dat ze niet meteen welkom zijn en dat je niet gaat bellen als je begint te bevallen...

WIj hebben de tweede kijkers ook...WOensdag!

Ben benieuwd....

Ik weet wel dat kijkers niet meteen kopers hoeven te zijn hoor.....Maar toch leuk!

Ben vandaag alleen, Nijnvriend heeft vrijgezellenfeest van 2 vrienden...Hebben mooi weer!!

Liefs Nijn
OEPS ik vergeet helemaal wat:

Joep sms-te me gister.

Het gaat goed, ze zijn zelfs al over. Meisje vindt het overdag prachtig, maar 's nachts is het hopeloos, dan is ze erg overstuur! Ze mist ons...

Tot zover update Joep
Millie,

Ik sluit me bij de rest aan: laat het gewoon gebeuren. En ja, je wilt het van de daken schreeuwen en iedereen bellen. Wij hebben om half vijf 's nachts (dus een uur naar de geboorte) onze ouders gebeld. Ik ben in het ziekenhuis gebleven tot 12 uur en om 15.00 uur (12 uur na de geboorte) zijn mijn ouders, schoonouders en zus geweest. De dag na de geboorte mijn zwager en schoonzus, de derde dag onze drie oma's. De vierde dag onze beste vriend. Toen een paar dagen niks. De achtste dag mijn beste vriendin met man, toen weer paaar dagen niks en vanaf een week of 2 kraamvisiste.

grtz E.
Hee, Manderley, wil jij je eens even heel snel melden, of je moet aan het werpen geslagen zijn?

Thanks voor de tips Nijn! Ik zat er ook al over te denken om dinsdag bij het CB binnen te lopen en eens te overleggen over het inbakeren. Ik ben al zo'n frust dat alle beesten hier volgens een vast ritme worden behandeld, dus probeer dat ook bij Fiep. Zodra ze wakker is (klein Draakje wordt niet gezellig vrolijk wakker, maar gewoon luid krijsend) is het verschonen, voeden, knuffelen en bij de eerste gaapjes of naar het oortje grijpen gaat Fiepje haar bedje in. Als ze dán opeens erg wakker doet, klets ik een beetje tegen haar aan, aai over haar rugje of handjes tot ze wat meer ontspant en in slaap valt. Helaas.... mept mevrouw zichzelf dus wakker. Inbakeren, dat lijkt me zeker een poging waard!

Oh ja, ik was ook echt heel blij mijn schoonvader te zien na de bevalling! Ik was gewoon zó trots!

Quizz gaat dadelijk de bbq in de hens steken. Mannen en bbq's........

Liefs, Lab
Lab: ik meld me bij deze. Ik ben nog niet aan het werpen geslagen. Ik weet nu ook weinig tips voor je, maar het inbakeren lijkt me wel een hele goede. Is het bij jullie nog zulk lekker weer voor bbq? Hier is de zon echt weg en dreigt het de hele middag al te gaan regenen.

Nijn: super hoor: nu al een TWEEDE bezichtingsafspraak. Het is toch een teken dat jullie huis mensen aanspreekt. Ook al kopen ze niet, er is zeker interesse en 1 koper is genoeg. S. dacht ook al dat schoonloeder misschien aan het vissen was.

Millie: het lijkt me toch vreemd om deze dag bevallingloos door te komen. Het is toch DE dag. Al hoop ik voor jullie dat Iebele nog een weekje blijft zitten. Wij denken er ook aan om niet iedereen meteen na de bevalling te bellen, maar een aantal uur te wachten. Ook afhankelijk van hoelaat Gup er precies uit is. Misschien denken we er anders over als het zover is, maar we bereiden een aantal mensen er wel op voor.

Ik weet niet meer wie me de tip gaf, maar wacht anders ook even met het versturen van de geboortekaartjes. Dan kun je zelf bepalen wie je wel en niet belt en beter in de hand houden wie wel en niet komen.

S. heeft als regel bedacht, mensen die anders regelmatig bij ons komen, zijn nu ook meteen welkom, de rest wacht maar even. En dat vind ik nu best een goed idee.

Fijn om toch even wat van Joep te horen.

Eef; hoe is het met jou?

Belle: al iets gevonden voor de billetjes van Froukje?

Liefs Manderley

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven