Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve vriendinnetjes,

We kunnen weer!

Kus van Millie
jóh, zou het me lukken in dit topic te bevallen?
Hahaha gekke Lab,

Daar gaan we toch wel vanuit. (Ik heb in ieder geval niet genoeg inspiratie om 700 berichtjes te schrijven binnen nu en anderhalve week

Even voor de info: Ik heb van de vorige twee topics, alle berichten gekopieerd naar een wordbestand. (Althans, elke pagina een apart bestand, dus het zijn nogal wat bestandjes.)

Vinden jullie het leuk/handig als ik die op yahoo zet? Dan kan iedereen ze downloaden, en heeft iedereen dus een bewaarversie van het topic!

Ik ga eens kijken of t lukt.

Kus van mij

PS: alles gaat hier goed. Doe t rustig aan, en ga zometeen weer lekker een dutje doen! hmmmmmmmmmmmmm
Zooooo, alles staat op Yahoo, van 29 november 2006 tot 25 juli 2007.

Helaas ben ik pas in december gestart, dus ik heb niets van ervoor :'(

Maargoed, dit is beter dan niets, denk ik dan!

Dikke kus, ik ga snel naar bedje. Ben nu namelijk wel helemaal moe van het computerscherm staren!

Daahaaaaag

*zwaai*

Millie
quote:jóh, zou het me lukken in dit topic te bevallen?*zwaait met de pompommetjes*

GO LAB GO LAB GO LAB!

Nah, ik wil best hoor, maar Gup heeft nog geen haast. Vandaag gecheckt door de vlos, Gup heeft drie hartslagen laten horen en ging er toen vandoor. Keer op keer op keer. Natúúrlijk heb ik geen flauw idee waar die eigenwijsheid vandaan komt..... ' Nou klop klop, nu heb je het gehoord, en als ik beweeg weet je toch ook dat ik het doe?'

Echt, van wie zou het kind het toch hebben?

Bloeddruk wéér gestegen, is nu maar liefst 110/70.......

Volgens vlos komt er vanaf half augustus een hittegolf, ik hoop het niet voor Manderley en Millie. Als Gup er overigens dan nog inzit, blijft ie ook maar mooi zitten tot kerst.

Heb me gisteren te pletter gewandeld rond het huis, maar ook dat heeft niets uitgehaald. Nou ja, Gup was er ook bekaf van en heeft heel braaf liggen slapen........

Quizz werkte vandaag thuis, en ik lag lekker een beetje op bed te dutten, hoor ik opeens allemaal gekwek. Staan er opeens kennissen aan de deur, inclusief hun kleine kinderen. Zomaar.... Dat doe je toch niet, onaangekondigd voor de deur staan als iemand de volgende dag is uitgerekend, of ligt het aan mij???

Quizz heeft ze vrij snel weggestuurd en ik ben lekker blijven liggen.

Onze kleine poezenbeesten wonen sinds zaterdag officieel in Amsterdam, en ik mis ze behoorlijk. Ze schijnen het behoorlijk naar hun zin te hebben, snappen al precies hoe het zit met de kattenbak en dergelijke.

Ik kreeg vandaag de H&M-gids, daar staan een heleboel leuke jurkjes in..... maar ik vraag me af of ik komende herfst al weer jurkjes-fähig ben.

Als ik er aan denk, zal ik Quizz morgen vragen een buikfoto te maken. Ik hoop echt niet ook nog een 41 en 42 weken buik aan jullie te mogen presenteren....

En, wat gaan jullie vanavond eten?

Liefs, Lab
Aardappels, bloemkool en rundervinken. Lekker burgelijk.

De laatste dagen maken we van de groente die we overhouden groentehapjes voor Zoon. We hebben nu voor ongeveer 6 weken aan bloemkoolprut in de vriezer liggen :D
Hey!!

WIj hebben couscous gegeten....Errug lekker!! DIt even ter info....Nijnvriend vindt het errug boeiend dat ik dit nu schrijf.....dus die zit nu echt naast mij van: DUUUUSSSSS,,,,

Maar Nijnvriend is erg uit zijn doen....want we hebben dus huis gekeken vanmiddag en hoewel we in eerste instantie allebei bij wijze van spreken meteen een bod wilden doen, weet hij het nu absoluut niet meer....

Wil misschien toch een 'af' huis..maarja ik heb nog geen áf' huis gezien met de ideale badkamer en ideale keuken..dus ik wil wel graag een huis waarin we dat kunnen doen....Maarja NIjnvriend ziet nogal op tegen het vele werk en het gezeik van NIjn dat ik aandacht tekort kom...(dit wordt onder dwang toegevoegd momenteel....hihi...;))

Dus we weten het even niet goed...Ik wel, maar NIjnvriend niet....

Dus gaan we morgen proberen te kijken in de andere woning die wel bijna af is....To be continued.....

Morgen hebben we ook een gesprek met de makelaar om ons eigen huis te kunnen verkopen.

Ook dat wordt vervolgd...

Maarre verder hier weinig nieuws...Kinderboerderij was errug leuk! Oppaskindje heeft genoten en ik dus ook....Lekker cliché, maar is wel echt waar.

Oppaskindje is he-le-maal weg van Nijnvriend en dat is wel jeel leuk om te zien...Nijnvriend was natuurlijk vandaag ook thuis en dat scheelde een boel!

Yara ligt alweer in bedje na een fles en dat gaat echt heel erg goed, huilt niet meer voor het slapen gaan en lijkt dus echt genoeg te hebben...Toch wel blij deze stap te hebben genomen.

Ik ga zo lekker bedje in met GG.

Ik heb wel vakantie, maar dat gevoel heb ik nog niet erg,d oor alle plannen....heb nog geen sec lekker met boek op bank gehangen....Nouja nog een weekje en dan lekker weg!!

Liefs NIjn
Zo Nijn, bij jullie is de huizenzoekkoorts ook toegeslagen... heb ik je aangestoken?

Wij gaan vrijdag weer kijken naar een huis. Ik ging namelijk gisteren even de brochure terugbrengen bij de makelaar en toen was er echt nét een ander huis aangemeld (had ik dit al geschreven?? in dat geval mijn excuses) en toen hebben ze mijn adresgegevens opgeschreven en we zouden als eerste gebeld worden als het in de verkoop kwam. Dat was dus vandaag, we hebben voor vrijdag dus een afspraak gemaakt. Het staat nog niet op funda, dus dat is wel weer voordelig.

Oh, en ik had nog wat... we hadden vanavond met mijn zwager en schoonzus afgesproken. Man vraagt nog: "hoe laat zouden ze komen" "uh... weeknietmeer, uur of acht?" Dus wij wachten en wachten... was het inmiddels kwart over acht... gaat er ineens een lichtje bij me branden... we hadden helemaal niet bij ons thuis afgesproken, maar bij hún thuis... :$
Ik weet niet of jij me hebt aangestoken, eigenlijk komt het door het huis waar we gisteren zijn wezen kijken...Toen ik die zag, wilde ik daar gewoon wonen!

En daardoor zijn we gaan bedenken dat we eigenlijkw el willen verhuizen. Maarja wij willen heeeel graag eerst ons eigen huis kwijt.

Neef van Nijnvriend heeft al een onofficieel bod gedaan....dus wie weet zegt makelaar vanmiddag wel: Moet je me-teen doen....

We zien wel.

Maargoed ik heb nog geen één ochtend uitgeslapen...en dat in onze vakantie...:(

Nijnvriend is alweer aan het schilderen sinds 8 uur en ik ga zo de grote verdwijntruc doen...zodat het er he-le-maal opgeruimd uitziet.....

Labje: GO girl!!

Belle: ZIekjes? ZIjn jullie ziekjes? Nee toch??

Ik hoop het niet...!

Rest: Liefs!
Arm nijnmannetje, helemaal in de war!! Heftig he dit soort beslissingen. Ik hoop dat hij eruit komt. De kans dat je echt een helemaal af huis treft is niet groot. Stel dat er een fatsoenlijke badkamer of keuken in zit, wil je hem na een paar jaar misschien toch veranderen in ECHT je eigen smaak. Dan kan je het net zo goed NU meteen doen in een huis waar het echt nodig is.

Eva; duimen dat het wat is!!!! Jammer van die andere huizen, maar jullie huisje komt nogwel.

Labje; D-day isn't it!!! We duimen voor je!!!!!!

Ik hoop zo dat het snel komt, en op een snelle makkelijke bevallig waar je niet te moe van wordt!:D

Meisje is zich overal aan aan het optrekken, soms kan ze echt staan, maar meestal op haar knieen, en we zijn natuurlijk erg trots.

Ik wilde vandaag eigenlijk naar de stad lopen. maar na een week buikpijn, besloot mijn buik het vandaag weer te doen. Even aankijken en hopelijk kan het nog wel

gupje zit nu op schoot en dat tiept voor geen meter, dus ga maar weer

liefs Joep
Zo, HP7 is uit...

Ik ben nog een beetje overdonderd. Het is echt heel... tja, hoe moet ik het zeggen... het voelt alsof mijn hoofd overstroomt door alle informatie en spanning. Ik zal verder niks zeggen, want ik wil niks per ongeluk verklappen... maar ik ben nogal moe nu.

Ik ga zometeen denk ik de stad in om voedingsbhtjes te gaan kopen. moet ook gebeuren inmiddels...

Verder even weinig nieuws.

Ohja, nog even een vraag ook namens Eef... Is het mogelijk dat we een nieuw topic openen ergens waar niemand ons kent? Dan kunnen we weer wat anoniemerder typen. Nieuwe inlognamen en ander forum ofzo?

Laat even weten wat jullie ervan denken, dan kan ik details op Yahoo zetten.

Kus van mij
Mij maakt het echt geen bal uit waar we typen..áls we maar typen...

Ik hoor het dus wel...

Ik ben benieuwd naar HP 7...

Joep: Succes met je buik! en cool zeg dat ze zich kan optrekken!

Yara ligt net weer in bedje en nu wachten op makelaar...
Even kort berichtje van Belle.

Ik ga zo namelijk slapen ivm de lange reis van vannacht... 12 uur... *zucht*

Ik wens iedereen heeeeeeeeeeeeeeeel veel succes en sterkte met bevallen. Ik zal aan jullie denken *;

In frankrijk hebben we ook internet, dus misschien kan ik het gewoon volgen.

Alle huizenkopers succes!

Wij gaan niet geheel fit op vakantie, vriend heeft oog ontsteking en ziet dus neit al te best en hij hoest heel ranzig..... waardoor ik niet echt slaap.

Frouk heeft vannacht mega lopen spoken. Ze droomt zo onwijs veel...

Dus Joep..... we gaan aan de VSM tabletjes! Je hoort wl hoe het gaat.

Vandaar dat ik nu dus ga slapen voordat frouk terug komt van de creche.

Meisjes, heel veel plezier! Ik ga jullie missen. Ik hoop dat ik snel weer meelees vanuit frankrijk!

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

Belle
Fijne vakantie en beterschap allemaal!!!

Ik ben benieuwd hoe de tabletjes helpen!

liefs Joep
Middag!

Tja, D-day vandaag. Ik geloof dat Gup erg lekker zit.... Ben wel erg moe, maar dat komt door de hele nacht door elk uur plassen èn muggenjacht. Heb overigens wel één mug op wrede wijze om zeep geholpen door op hem te gaan zitten..... (ha! 40 weken zwanger en -ahum-  90 kilo op één klein mugje)

Millie, kan je je voorstellen dat ik zaterdagnacht slecht geslapen had omdat ik HP7 achter elkaar had uitgelezen? Oh, en als jij een voedingsbeha in cupmaat G kan vinden, laat me dan aub weten waar? Is mij nog niet gelukt.....

Belle, prettige vakantie voor jullie, zonder al te veel gespook en ontstekingen!

Joeppie, wat knap van meis! Voor je het weet mag je hele dagen achter haar aan rennen.....Enne, fijn dat je buik weer even mee werkte! Twee rijpe kiwi's per dag schijnt ook te helpen.....

Maandag is het volle maan, misschien dan? Alhoewel, mocht ik de 30ste een kind werpen, sluit ik direct een abonnement af bij de vlos voor de 30e juli voor de eerstkomende vijf jaar...... want twee keer de 30e juli?

Nijn, wanneer is voor jou een keuken en badkamer compleet? Ben heel benieuwd!

Isse moe, liefs voor allemaal,

Lab
Dag lieffies,

Oooh Nijn, spannend allemaal. Ik ben hier ook aan het soppen en ruimen met oog op komende verkoop, maar niet al te heftig, gewoon steeds een beetje. Zei vanmorgen tegen Man dat het eigenlijk best stom is van ons, dat we pas gaan soppen, ruimen en schilderen als je huis in de verkoop gaat, en niet terwijl je er zelf nog lang van kan genieten :D. In onze flat staan nu vier appartementen te koop ... bij vier verschillende makelaars. Eén penthouse en drie type woningen met een slaapkamer meer dan wij. Maar, als we die van ons te koop zetten is die van ons wel het mooist, haha... nee zonder gekheid, wij hebben wel het mooiste uitzicht, want we zitten het hoogst (oké, even hoog als het Penthouse, maar dat is weer duurder en niet eens veel groter)

Labje... D-day! Gek he? Vanaf morgen kun je dus zeggen als mensen vragen 'wanneer het komt' "nou, gisteren"... ik weet nog dat ik met 41 weken en 6 dagen een kopje thee ging drinken in de stad en toen vroegen mensen dat, waarop ik doodleuk zei "nou, twee weken geleden moest het komen"... dan zie je mensen wel zo kijken: :o:?... hihi...

Labje, zou je het erg vinden als het de 30e wordt? Of maakt het je inmiddels niet meer uit?

Belle, lekker op vakantie! Op naar het mooie weer, daar knappen jullie vast lekker van op

Joep, optrekken, jee... moet je je huis ineens kindervriendelijk gaan maken. Wij hebben al een traphekje moeten installeren, want wonen op de bovenste verdieping met trap naar beneden (soort zolder-idee)

Millie, dus toch met Harry de nacht doorgebracht :D

Ik ben onliedenoonlie, Man is aan het sporten en Mannetje ligt te pitten, waarschijnlijk de hele middag want hij is de hele ochtend wakker geweest. Wel lekker even, stilte om me heen

Oh, heb net dat huis bekeken van morgen op Funda, het is vanmorgen op funda gekomen...  het is gewoon een bijna af huis... op een goede locatie... en voor 10.000 minder dan dat andere huis van afgelopen vrijdag, wel een kleinere tuin, maar hier hoeft veel minder aan te gebeuren... ik kan niet wachten tot morgen... en ik hoop dat al die andere mensen die het huis zien op funda niet kunnen vandaag of morgen, zodat we niet weer zo'n situatie krijgen dat er nog drie kijkers komen die dag... duimen jullie mee?

grtz E.
Tuurlijk duim ik mee!

Nope, geen probleem met de 30ste, voelt best logisch.

Heb net naar de Color Purple zitten kijken, zit nu nog na-snikkend bij te komen.
Ladies,

Snel even reactie voor Labje, want ik ben erg moe van het stadten,...

Ik heb de bh's gevonden en nog hele leuke ook met bloemetjes enzo.!

Bij de Livera hadden ze ze. Ik heb van te voren gebeld, (desnoods kunnen ze ze eerst bestellen zodat je niet voor niets naar de winkel gaat).

Ze hebben vanaf omtrek 75, en het gaat tot en MET H!!! Fien is gelukkig! Ik heb meteen 3 bh's gekocht.

Dit is nummer een: lingerietotaal

Deze kan je zelfs thuis laten leveren denk ik, hoewel je natuurlijk nooit precies weet of t goed zit...

Dit is nummer 2 (&3):anita maternitywear

[fgcolor=#008000]Je kan ook natuurlijk ook andere voedingsbh's vinden, maar deze vond ik toch wel erg leuk en gezellig ook! Meestal heb ik van die saaie, dus ik ben helemaal blij!

Ohja, dit zijn de startpagina's met alle bh's die ze hebben:

Anita

http://www.lingerietotaal.nl/[/fgcolor]

Ik kan je aanraden om GEEN beugel te nemen. Dit kan de kans op borstontstekingen vergroten.

Veel succes!

Kus van Millie

PS: ik kreeg de tip dat als je nu meet (nu de baby nog in je buik zit, dat je omvang wel 5-10 cm kan schelen. Dus kies een bh die nu te strak zit... dan is het straks prima als de baby eruit is.
Ik heb eindelijk mijn meet and greet foto's op Yahoo gezet!

Heeft er iemand ook nog de topics van voor nov 2006?

Kunnen die ook op Yahoo??

Hier nu een chagrijnige Nijn.....Makelaar heeft vanmiddag niets gezegd wat wij nog niet wisten en er is dus eigenlijk nog steeds niet meer duidelijk....

ZOndag komt neef Nijnvriend kijken of hun bod echt een bod is, want op zich was dat een redelijk bod volgens makelaar....

Ben benieuwd...

Had (een beeeetje naief misschien) verwacht dat er nu al een bord in detuin zou staan....Maar nog steeds niets meer duidelijk dan gisteren...

Morgen naar schoonouders die in Harl;ingen liggen met boot...Geen zin eigenlijk...wil wel graag even een dagje weinig doen...

WOrdt dan zaterdag hoop ik...

Liefs Nijn
OEPS...

Het zijn de verkeerde foto's geworden...dacht dat ik de juiste nummers had geselecteerd, maar blijbaar niet...

Weet even niet hoe ik ze kan deleten....

Kijk ik snel naar!
Hoi Nijn,... ga naar de fotomap, kies jouw persoonlijke mapje, en je kan foto's verwijderen :D

Succes!

Greets van Millie
Geeft niet hoor Nijn, deze foto's zijn ook leuk :D

Geen bord in de tuin dus... vaag! Hoe zit dat dan?

Ik ben weer eens supermisselijk, ik denk dat het komt omdat mijn hormonen helemaal van slag zijn door het stoppen met de bv. Ik eet al een week ook bijna niks omdat ik zo misselijk ben :(  Maarja, er zijn ergere dingen... (en ik ben er niet eens van afgevallen, nouja!)

Wij werden vanochtend om 08.30 wakker getoeterd door een auto onder aan de flat... Zoon sliep gewoon nog... hebben we hem maar wakker gemaakt... dat zijn wel nachten dat je even bij kunt komen zo!

We gaan straks weekendje weg! Leuk leuk! Ik heb net koffer van zoon ingepakt voor bij oma... jee, hij heeft twee keer zoveel bagage als wij :D

grtz E.
hey Lab kom je eens melden! Hup!

Eva; heerlijk er zo even tussen uit!!! Hoe is het met jou borsten afgelopen? De mijne ware dus ook erg verstopt, en dat ging uit zichzelf langzaam over, zonder dat ik er iets aan heb gedaan.

Ik heb nu dan ook het idee dat ze weer terug naar normaal zijn (nou ja een heeeeele kleine normaal dan:P:()

Ga eens snel een zwangerschapstest doen!!! Als je wilt; ik heb er hier nog 2 ongebruikte liggen die tot januari 2008 houdbaar zijn en voor die tijd dek ik ze niet nodig te hebben.

Niemand is zomaar misselijk, en volgens mij kan dat niet met afbouwen te maken hebben, nog nooit van gehoord in ieder geval!

Nijn; leuke fotos hoor!!

Straks komt een vriendinnetje en dan gaan we rolschaatsen als het weer het toelaat. Dat is voor mij al heeeel lang geleden. Nog voor ik zwanger was. Met de kinderwagen erbij.

Man en ik hebben allebij onze armbandjes nog van toen we baby waren. (met zon naamplaatje. Ik wil nu een (vreselijk roze en tuttig) schilderijtje gaan maken voor meisje op haar nieuwe kamer.

(Het liefste zou ik nu beginnen, dan mag die vriendin thuis blijven, maar ja das niet zo aardig he:D)

Liefs Joep

En milli; wat een onderzoek naar bh's zeg!!!

Klopt hoor dat je echt veel strakker moet nemen. Ik had 80B en die zat toen vrij strak, maar na de bevalling was die zelfs te los en had ik 75 nodig, gewoon wat ik altijd had.

En idd geen beugels!! (sprak ze helaas uit ervaring!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven