Good Luck
dinsdag 15 december 2009 om 11:23
Ik dacht al, waar blijven al mijn kerstkaarten Heb er nog maar 3.
Kokos, lief dat je dat zegt. Het valt wel mee hoor. Ik vind het zelf wel heel fijn dat Jonathan nog een jaartje kan doorpeuteren. Ik kijk er nog niet naar uit, dat hij naar school gaat, dit is allemaal nog zo veilig en vertrouwd voor hem. Dus geen moeite mee. En volgens mij gaat CG-tje ook al gauw naar school toch?
Suus, goed dat je even laat nakijken. Wat kan dat zijn dan dat het beentje minder actief is?
Star, succes straks bij de huisarts, hopelijk niks ernstigs met de longetjes.
Kokos, lief dat je dat zegt. Het valt wel mee hoor. Ik vind het zelf wel heel fijn dat Jonathan nog een jaartje kan doorpeuteren. Ik kijk er nog niet naar uit, dat hij naar school gaat, dit is allemaal nog zo veilig en vertrouwd voor hem. Dus geen moeite mee. En volgens mij gaat CG-tje ook al gauw naar school toch?
Suus, goed dat je even laat nakijken. Wat kan dat zijn dan dat het beentje minder actief is?
Star, succes straks bij de huisarts, hopelijk niks ernstigs met de longetjes.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 15 december 2009 om 13:10
dinsdag 15 december 2009 om 15:14
Nou, dat was niet echt een bevredigend bezoek aan huisarts (HAIO, normaal heeft hij hele goede/leuke, maar deze.... 'ze krijgt zeker alleen nog borstvoeding hè?' ).
Maar goed, dat terzijde. Longen niet schoon, maar wat slijm erop. Ventolin nog geen goed idee gezien leeftijd, dus maar door blijven gaan met neusspray en hoestdrank en afwachten.
Maar goed, dat terzijde. Longen niet schoon, maar wat slijm erop. Ventolin nog geen goed idee gezien leeftijd, dus maar door blijven gaan met neusspray en hoestdrank en afwachten.
dinsdag 15 december 2009 om 15:23
Een ontzettende muts, heb haar al een keertje eerder voor mezelf gezien. Hoorde van mijn moeder ook al klachten.
Nou kan het nog erger, mailde Mal gisteren al wat mijn manager tegen me zei gister... '' Je hebt toch niet zo'n ding bij je als een koe he?"
Ik was te verbouwereerd om een bijdehand antwoord te geven.
Nou kan het nog erger, mailde Mal gisteren al wat mijn manager tegen me zei gister... '' Je hebt toch niet zo'n ding bij je als een koe he?"
Ik was te verbouwereerd om een bijdehand antwoord te geven.
dinsdag 15 december 2009 om 15:32
Ach het is sowieso een ontzettend raar wijf (en dan niet in de goede zin van het woord). Ze probeert heeeeeel erg hard aardig gevonden te worden, maar zoals ze zich gedraagt past totaal niet bij haar en maakt het op het sneue af.
Jammere is wel dat er een aantal mensen gevoelig voor zijn en met haar weg lopen.
Jammere is wel dat er een aantal mensen gevoelig voor zijn en met haar weg lopen.
dinsdag 15 december 2009 om 15:34
quote:Suze2 schreef op 15 december 2009 @ 15:31:
Hoe oud is ze?
Voor die opmerking zou ik haar een officiele brief sturen MET en kopie aan pz/hr/haar leidinggevende. Is ze nou helemaal van de pot gerukt?
Voor in de 50.
PZ is dat mormel wat zou lastig doet over mijn ouderschapsverlof
OR zou ik misschien eens kunnen proberen. Kan ik meteen wat van die andere leuke opmerkingen meenemen.
Hoe oud is ze?
Voor die opmerking zou ik haar een officiele brief sturen MET en kopie aan pz/hr/haar leidinggevende. Is ze nou helemaal van de pot gerukt?
Voor in de 50.
PZ is dat mormel wat zou lastig doet over mijn ouderschapsverlof
OR zou ik misschien eens kunnen proberen. Kan ik meteen wat van die andere leuke opmerkingen meenemen.