*** BAR TOO MUCH 181 ***

15-11-2009 13:44 703 berichten
Alle reacties Link kopieren

Welkom allen!
Ik hoefde ook geen geld. Wilde gewoon dat ze zouden erkennen dat ze fout zaten en dat ze er alles aan zouden doen om te zorgen dat zoiets in de toekomst nooit meer zou gebeuren. Maar mijn advocaat vond dat ik naast schadevergoeding ook smartegeld moest vragen. Heb het altijd raar gevonden hoor. Alsof de tegenpartij schuld af kan kopen. Zo werkt het natuurlijk niet.

Als ze meteen maatregelen hadden genomen om mijn schade te vergoeden en om herhaling in de toekomst te voorkomen, had ik waarschijnlijk helemaal geen advocaat gehad.
Joh, het lijkt wel een of andere surrealistische vertoning, hoe kan iemand glashard iets beweren en op de volgende rechtszaak iets totaal anders beweren?

Het gaat me niet om m'n gelijk, het gaat me om Bibi, z'n vader en ik die gedemoniseerd worden. Het verleden wordt gebruikt maar gaat ze tegenspreken...
Je weet toch!
Da's inderdaad wel heel raar. Hebben ze ook uitgelegd waarom ze ineens van mening verandert waren?

Maar goed, als het om je gelijk halen gaat, schijnt alles te mogen. Mijn tegenpartij vond dat ik me aanstelde. Moest ik naar een door hun aangewezen chirurg voor een second opinion. Bleek die man mijn letsel veel ernstiger te vinden dan mijn eigen chirurg.
Ik moet een stuk of wat kinderen ophalen. Veel sterkte morgen!
Ola Barrers

Succes morgen, Much.

Wat is het kouhoud! Moet er wel erg aan wennen, had zelfs een heel dikke jas aan vandaag.

Dochter 1 gaat zo koken..... Haha, de moedâh kan blijven zitten!

Ik zeg wijn
ik zeg: IK OOK
Gezellig Joopperdepoopp, samen kantelen!

Heeerlijk hela

Ben er altijd aan toe na zo'n dag honden naar park, veel wasjes, stofzuigen, opruimen, administratie, boodschappen enz enz

PROOST!
Proost!
Ik kook trouwens ook nog drbij hoor

zzzzzzzzzzzzpinazzzzzzzzzzie met een gehaktbal, hoe hollandsch wil je het hebben
Heerlijk!

Het kokkie hier doet een poging tot het kokkerellen van risotto. Het zal mij benieuwen. Het ruikt in elk geval heeeeeerlijk
En...... het is haar gelukt! We hebben ontzettend lekkâh gegeten.

Heb haar net weer naar de trein gebracht.

Het is toch zo ontzettend koud. Niet normaal, zo koud. Echt belachelijk koud in één keer. Mijn hoofd doet er zeer van. Het ijs stond al op mijn achterruit en de trapleuningen op het station waren ook al helemaal bevroren.

Ik denk dat er hier op de ijsbaan wel geschaatst kan worden aan het einde van de week als het zo blijft vriezen!

Koffie
De hele nacht niet geslapen.....
Je weet toch!
Da's ketvut Much

Hoop dat je vandaag gelijk krijgt, zal een hele opluchting zijn. Dan slaap je vast ook beter.
Balen Much! Succes vandaag!

Ff snel lunsjen

Dan snel douchen want zware lichamelijke arbeid verricht , snel naar de fysio, snel eten koken en snel met de fwattuur en een paar talenten op pad.

Latex
Middag!

Ben net een uurtje uit bed.

Was laat geworden vannacht en mijn lijf en hoofd waren nog te moe om goed te kunnen functioneren. Zal wel door alle onzekerheden van de afgelopen maanden zijn. Maar daar is nu eindelijk een einde aan gekomen! Sinds gisteren heb ik de sleutel van mijn nieuwe huisje! Het is nog niet af, maar ik mag de tijd nemen om te verhuizen. Dus dat wordt na 1 januari. Kan ik tenminste met een gerust hart de Kerstboom opzetten! Is voor de kinderen ook een opluchting, dat we nu eindelijk weten waar we aan toe zijn!

Much, veel succes, duim voor je!

Zo, we beginnen hier maar eens mee!
Joopp, wat is het? Lijken wel van die grote heule sterke roze Brufen snoepjes...... Maar die kan je toch zo niet kopen?
Ibuprofen 400, als het goed is.

Maar ik heb dan die van 't kruutvat!

Alleen helpen ze nu ff niet zo goed tegen mijn koppien :(

Dan maar aan de drank?
Ja of aan de paracetamol met coffeïne!
Meestal helpt een wijntje wel............zorgelijk hè haha
Haha....... nou ja, zorgelijk zou ik het echt niet willen noemen
Joopp, koppijn moet je laten wegmasseren door je hubbie.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Sjemig, ik zie dat we zo weer gaan sluiten.
Zal ik het doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven