Mode & Beauty alle pijlers

mannen en make-up

15-12-2009 20:40 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
ben zelf een vrouw en hou van make-up maar wel natuurlijk! als ik bijv in de DA drogist kom is het net een circus!! tjee wat zitten die vrouwen onder de make-up!! mannen( vrouwen mogen ook reageren) wat vinden jullie mooier vrouwen met of zonder make-up?

en gebruiken jullie zelf ook make-up?
quote:pinkdiva schreef op 15 december 2009 @ 21:13:

ahah ja hou ook efcht van mannelijke mannen!! maar als ik het me inbeeld is het wel hilarisch als je met je man make0up gaat kopen haha

Ik voorzie meer problemen als hij eerder de deur uit gaat en jouw mascara/poeder enzo heeft meegenomen.

Maar een discussie in de douglas zie ik al voor me . Schahat, je weet toch dat deze kleur je niet zo goed staat? En die blush moet hoger, anders accentueer je alleen maar dat je je niet geschoren hebt :-).
quote:pinkdiva schreef op 15 december 2009 @ 21:13:

ahah ja hou ook efcht van mannelijke mannen!! maar als ik het me inbeeld is het wel hilarisch als je met je man make0up gaat kopen hahaIk gebruik alleen nagellak. En die koop ik alleen. Maar mijn vrouw mag het ook gebruiken.
Voor de vrouwen die van 'mannelijke' mannen houden: moet hij helemaal puur natuur zijn of hoort de unibrauw te worden gescheiden, moet hij zich scheren (snor, baard, oksels, schaamstreek, overall?), zijn oorharen verwijderen, zijn nagels knippen ipv scheuren?
quote:Wilco2008 schreef op 15 december 2009 @ 21:24:

[...]

Ik gebruik alleen nagellak. En die koop ik alleen. Maar mijn vrouw mag het ook gebruiken.Zou er bij mij erg aan liggen wat voor kleur het is .
Vingernagels meestal zwart of een ander donkere kleur (alleen in het weekend). Tenen bijna altijd , alle kleuren waar ik zin in heb
quote:Bagheera schreef op 15 december 2009 @ 21:26:

Voor de vrouwen die van 'mannelijke' mannen houden: moet hij helemaal puur natuur zijn of hoort de unibrauw te worden gescheiden, moet hij zich scheren (snor, baard, oksels, schaamstreek, overall?), zijn oorharen verwijderen, zijn nagels knippen ipv scheuren?

Nou.....

Mijn man is al mannelijk genoeg zonder oorharen, snor, baard en gescheurde nagels.

Een beetje verzorging vind ik wel op zijn plaats. Helaas is mijn lief in de zomer een wielrenner en scheert in het seizoen ook zijn benen.
Doe je dan alle tenen hetzelfde of iedere teen een andere kleur .

Enne: zwart is prima!
Er zijn imo maar weinig vrouwen die echt zonder make-up de deur uit kunnen.

Een beetje mascara doet al wonderen voor de ogen
Frankly my dear, I don"t give a damn
hij moet wel een beetje bij geknipt zijn onder de oksel en van onder ook lekker fris en fruitig..

bij mijn haal ik nog weleens haartjes tussen de wenkbrauwen weg zodat hij niet het ernie en bert efgect heeft!! ok ik val op metro mannen hahah wel korte verzorgde nagels....
quote:mamalelie schreef op 15 december 2009 @ 21:29:

[...]

Nou.....

Mijn man is al mannelijk genoeg zonder oorharen, snor, baard en gescheurde nagels.

Een beetje verzorging vind ik wel op zijn plaats. Helaas is mijn lief in de zomer een wielrenner en scheert in het seizoen ook zijn benen.

Ik heb ook een mannelijke man, maar ik wax zijn wenkbrauwen wel iedere 3-weken en vind dat dus inderdaad verzorgd staan.

Over die benen moet ik nadenken, ik geloof dat ik deze inderdaad liever behaard heb.

En hij 'mag' geen gezchtshaar hebben, maar het 'moet' er wel zijn. Maw hij moet zich dus wel scheren
Ik gebruik nooit vloeibare make-up, poeder o.i.d. Alleen goede dagcreme, oogpotlood en mascara en lippenstift. Ook mooie oogschaduw.
ik vind stoppels soms zooooo sexy...

dus dan trimt hij het weleens inplaats van kaal ....

(opzijn gezicht he)
quote:Bagheera schreef op 15 december 2009 @ 21:30:

Doe je dan alle tenen hetzelfde of iedere teen een andere kleur .

Enne: zwart is prima!Altijd in één kleur. elke week weer iets anders. Op de tenen nooit meer zwart want dat krijg je er slecht af. De kleur trekt in je nagels en zelfs een basecoat helpt niet echt.
wilco hoe ben je verder gekleed dan....
Ik draag dagelijks make-up. Dit bestaat uit mascara (soms een lijntje onder de ogen), lipgloss of lippenstift en nu in de winter ook wat blush. Ben in de winter namelijk echt een sneeuwwitje. Zelfs op een pyamazondag doe ik altijd mascare en lipgloss op. Anders voel ik me zo lelijk.

Mannen en make-up in het dagelijkse leven

Voor een feest of iets speciaals kan het wel leuk zijn. Mijn man heeft prachtige lange donkere wimpers en heb ooit wel eens mascara bij hem opgedaan. (wel thuis hoor haha..) Was echt heel mooi, maar zou hem nooit zo de deur uit sturen, veel te vrouwelijk ineens.
quote:pinkdiva schreef op 15 december 2009 @ 21:39:

wilco hoe ben je verder gekleed dan....Niet opvallend, geen vrouwenkleren als je dat bedoeld...
hahaha nee dat bedoel ik niet..

maar zwarte nagel etc misschien gothic...
Nee ook niet. Enkel een nagellak-tic.
Een man moet verzorgd uitzien. Dus scheren (of snor/baard knippen/kammen), haren fris (tondeuse/kapsel/staart), neus- en oorharen trimmen. Nagels knippen, dagelijks douchen, dagelijks een schone onderbroek en schone sokken, met grote regelmaat schone kleren, schoenen zonder gaten (met uitzondering van de gaten die erin horen) en graag een beetje redelijk gekleed. Dus geen ultrakort sportbroekje met jezusnikes in een restaurant svp.

Haar verven vind ik wel oke, antirimpelcreme ook. Nagellak zou ik zelf liever niet zien, althans, niet op mijn lief.

Aan de andere kant ziet mijn lief mij graag met knalrode lippenstift. Daar ben ik ook niet echt blij mee, maar als we op stap gaan wil ik hem dat plezier wel doen, evenals rode nagels (ook een pestkleur om eraf te halen trouwens). Mijn lief vindt het prettig als ik me opmaak, mijn haar fris gewassen is, ik een beetje redelijk gekleed ben...

Voor wat hoort wat
absoluut!!! dat is een belangrijke voor wat hoort wat... word vaak vergeten
Ik draag zelden make-up. Ook niet als ik uitga. Als ik eens een keer moeite doe, is het alleen wat mascara.

Ik vind het teveel moeite om me helemaal op te maken en zoveel beter zie ik er nou ook weer niet uit mét make-up. Of ik heb de juiste kleur foundation gewoon nog niet gevonden....

Het voelt ook erg onnatuurlijk als ik (opvallende) lippenstift op heb. Ik houd het meestal gewoon op vaseline op m'n lippen en voor de rest zie ik er gewoon verzorgd uit.
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
Normaal gesproken draag ik alleen mascara. Mijn man vind wat meer make up leuker dus ben druk aan het oefenen

Voel mezelf al snel een Bassie overigens.

Ik verwijder bij hem meestal het middenstuk uit zijn unibrouw. Man is nogal harig, maar hij heeft wel een echt mooie stoppelbaard als ie zich eens niet scheert.
quote:Wilco2008 schreef op 15 december 2009 @ 21:37:

[...]

Altijd in één kleur. elke week weer iets anders. Op de tenen nooit meer zwart want dat krijg je er slecht af. De kleur trekt in je nagels en zelfs een basecoat helpt niet echt.Niet als je goede nagellak/basecoat hebt maar wat weten mannen daar nu van
ik vind make up niets voor mannen. Een goeie creme of lekker luchtje okay. maar een kerel aan de zelfbruinende creme, lipgloss en concealer...neuh niet mijn type.

Ik moet ook heel eerlijk toegeven dat ik een man met nagellak ook niet echt het summum vind. Zag ooit een surf-type, gebruind, half lang blond haar, stoere teenslippers....en blauwe nagellak.... ik vond het echt raar staan. Misschien een kwestie van wennen hoor, bedoel hey als je er gelukkig van word, more power to you maar tis niet mijn ding
Alleen mascara maar dat vergeet ik dan meestal weer op te doen dus vaak geen make-up. Mijn vriend vind dat zo prima en vindt me als ik me dan een keer opmaak (feestdagen of zo) net een indiaan, dank u.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven