Charles Dickens bruiloft (kleding)
dinsdag 15 december 2009 om 17:47
Mijn man (zo noem ik hem eigenlijk al) en ik zouden heel graag willen trouwen in Charles Dickens kleding/style. Op internet vind ik wel websites waar je ze kan huren, maar dat zijn allemaal van die budget pakken/jurken, en al door 100 anderen gedragen op zuip-carnaval feesten voor mijn gevoel.
Ik vind het geen probleem om kleding te huren voor onze bruiloft, heb ik qua kosten ook liever en ik ga mijn trouwjurk toch nooit meer dragen hierna. Vind het zonde om dan een dure jurk aan te schaffen.
Iemand goede tips waar ik eventueel zoiets kan huren en waar het er ook echt knap uit ziet?
Andere tips betreft de bruiloft zijn ook welkom, we willen geen mega groot duur feest. Er is ook nog geen datum geprikt, we zijn nu echt nog aan het oriënteren. Dát we ooit gaan trouwen is in ieder geval zeker.
Zou het leuk zijn om aan de gasten ook een kleding-advies voor te stellen, of juist totaal niet?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
(ik hoop trouwens dat ik dit op de goede pijler geplaatst heb)
Ik vind het geen probleem om kleding te huren voor onze bruiloft, heb ik qua kosten ook liever en ik ga mijn trouwjurk toch nooit meer dragen hierna. Vind het zonde om dan een dure jurk aan te schaffen.
Iemand goede tips waar ik eventueel zoiets kan huren en waar het er ook echt knap uit ziet?
Andere tips betreft de bruiloft zijn ook welkom, we willen geen mega groot duur feest. Er is ook nog geen datum geprikt, we zijn nu echt nog aan het oriënteren. Dát we ooit gaan trouwen is in ieder geval zeker.
Zou het leuk zijn om aan de gasten ook een kleding-advies voor te stellen, of juist totaal niet?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
(ik hoop trouwens dat ik dit op de goede pijler geplaatst heb)
woensdag 16 december 2009 om 13:51
quote:s0ezy schreef op 15 december 2009 @ 19:26:
Goeie tips allemaal zeg!
Vind het zo leuk om daar over te brainstormen zo, en krijg steeds meer nieuwe ideeën door jullie!
@Cole Turner of Zwieber, als je kan achterhalen waar die kostuums toentertijd gehuurd zijn, zou ik wel leuk vinden
Dat was echt Cole!
Goeie tips allemaal zeg!
Vind het zo leuk om daar over te brainstormen zo, en krijg steeds meer nieuwe ideeën door jullie!
@Cole Turner of Zwieber, als je kan achterhalen waar die kostuums toentertijd gehuurd zijn, zou ik wel leuk vinden
woensdag 16 december 2009 om 17:47
Ik doe mee aan het Charles Dickens festijn, de kleding word geregeld via Emmy Strik (Dé "moeder" van het Charles Dickens festijn), mischien moet je eens met haar contact opnemen, zij heeft erg mooie kleding, volgens mij zelfs een bruidsjurk + pak. Ik zou wel pas contact opnemen met haar ná het festijn, volgens mij heeft ze anders haar hoofd er niet bij ;p.