Mannen die Hyven....

16-12-2009 15:10 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn oog laten vallen op een lekker hapje, echter het hapje brengt enorm veel tijd op Hyves door, leuke strakke meiden op zijn profiel. Ik ben afgehaakt, mijn onderbuik gevoel zegt laten gaan dat hapje! Echter hij is wel heel erg leuk...

Wat vindt jij, mannen die veel hyven zijn fout???? Hopeloos op zoek of is het een nieuw tijdverdrijf onder jagers?
Het ligt er een beetje aan wat er bij zijn krabbels staat.

Een mooie man heb je echter nooit alleen, hou er rekening mee. Ik had ook een keer een knappe vriend en ik kon mijn kont niet keren als we uit gingen dan stond er al weer een te flirten met hem. Je moet er tegen kunnen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hapje
quote:DeKenau schreef op 16 december 2009 @ 15:13:

Hapje Fout woord??? LD'tje dan??? lekker dingetje???
Géén verkleinwoorden!!
Tsja mijn vriend heeft ook veel meiden in zijn hyves staan, maar hij ging vroeger veel naar feesten, en daar heeft hij veel mensen leren kennen. Met die meiden heeft hij overigens geen contact, en hij krijgt ook nauwelijks krabbels. Het ligt er dus indd een beetje aan wat er verder allemaal op zijn hyves te vinden is. En als iemand de hele dag zit te hyven zou ik daar sowieso al een beetje op afknappen.
Leuke strakke meiden op zijn profiel??? Je bedoelt onder zijn vrienden?

Is hapje ook geïnteresseerd in jou?

(Misschien is hapje wel een model en zijn de strakke meiden zijn collega's)

(Misschien ben jij een heel onzeker type)

(Misschien is hyves wel heeeeeeeeeeeeel onbelangrijk)

(Misschien moet je eens wat gaan babbelen met hapje)
quote:CougarBabe schreef op 16 december 2009 @ 15:14:

[...]

Fout woord??? LD'tje dan??? lekker dingetje???

zo mogelijk nog erger.

ik maak uit die woordkeuze op dat je gewoon een keer sex met 'm wilt?

want iemand die je serieus leuk vind noem je toch niet zo?
Poeh he, das ingewikkeld, hier ga ik eens heel goed over na denken..
quote:DeKenau schreef op 16 december 2009 @ 15:13:

Hapje wordt straks mannetje.
Computer says nooooo
Krabbels worden altijd gewist....het gaat mij meer om de hoeveelheid tijd die er op door wordt gebracht, waarschijnlijk chatten denk ik met al die strakke poezen
Wat vinden we van vrouwen die zo onzeker zijn dat ze constant de hyves van hun (potentiele) geliefde moeten controleren?

Als het goed zat en hij echt into you was, zou je deze vraag niet hoeven stellen.

Ik vind niks van een man die veel of weinig hyved, en niks van de dames met wie hij dat doet. zolang hij mij (en die dames) maar duidelijk maakt dat ik zijn nummer 1 ben, en zolang zijn hyvestijd niet ten koste gaat van zijn aandacht voor mij. Een vent die meer tijd in hyves steekt dan in het veroveren van mijn hartje, is snel exit. lekker hapje of niet.
quote:CougarBabe schreef op 16 december 2009 @ 15:10:

Ik heb mijn oog laten vallen op een lekker hapje, echter het hapje brengt enorm veel tijd op Hyves door, leuke strakke meiden op zijn profiel. Ik ben afgehaakt, mijn onderbuik gevoel zegt laten gaan dat hapje! Echter hij is wel heel erg leuk...

Wat vindt jij, mannen die veel hyven zijn fout???? Hopeloos op zoek of is het een nieuw tijdverdrijf onder jagers?Het zouden mijn types in elk geval niet zijn, dus ik zou er op afknappen. Ook zonder hyves/internet heb je natuurlijk zulke types maar via internet kunnen we ze wel makkelijker ontdekken en overslaan.
Maar jij weet dit dus omdat je nu zelf ook heel de tijd op hyves zit???
Ja joh, waarom niet met die lekkere strakke poezen. Geil toch? Hij is toch ook lekker? Dan vinden al die strakke wijven hem vast ook helemaal te gek.
Tsja...ik heb ook een volle hyvepagina, maar dat zegt niet zoveel. Als hij veel rondkrabbelt kan je er misschien wat uit opmaken.

Mensen zitten al veel te vol met vooroordelen, ga gezellig in gesprek en zeg gewoon wat je denkt. Je kan altijd nog beslissen of het iets of niets is.
Ik zal letten op de verklein woorden, leuke kerel dan, wel interesse in. We hebben wat gesproken via de telefoon en gemaild. Ik heb afstand genomen mede door het Hyves gedrag en dat hij altijd maar online is.

De strakke meiden zijn allemaal collega's. Overigens ben ik niet meer lid van zijn hyve op dit moment om het allemaal wat rust te geven en om uit te zoeken wat ik nu zo leuk vindt aan deze man.
HET IS MAAR HYVES!!

(sorry wilde niet schreeuwen)

Hoe oud ben jij?
quote:summer73 schreef op 16 december 2009 @ 15:17:

[...]

wordt straks mannetje.

en idd...hoe oud ben je TO?

ik blijf me maar verbazen over de sociale impact die hyves op sommige mensen heeft..
quote:marie_liselotte1981 schreef op 16 december 2009 @ 15:19:

Maar jij weet dit dus omdat je nu zelf ook heel de tijd op hyves zit???Het viel me op dat elke keer als ik inlogde hij er dus ook was, dus heb ik mezelf een poosje offline gehouden, hij bleef uren hangen, niet 1 dag maar wel een goede week, toen heb ik maar afstand genomen.
ja maar, ja maar, ja maar..

- mannen en vrouwen die op een kantoor werken, zijn heel de dag online

- mannen en vrouwen die studeren, zijn ook heel de dag online

- Blackberry's, I-phones, Omnia's..weet ik het...ook heel de dag online

Persoonlijk ben ik ook minimaal 17 uur per dag online..

Snappie??
Waarom zou iemand fout zijn als hij of zij veel tijd besteed aan hyves.

Ik ben ook extreem veel op hyves. (meestal wel op offline status)

Maar daar is verder toch niets mis mee. Hyves is gewoon verslavend, haha.
quote:marie_liselotte1981 schreef op 16 december 2009 @ 15:23:

HET IS MAAR HYVES!!

(sorry wilde niet schreeuwen)

Hoe oud ben jij?Hyves vind ik persoonlijk nogal puberaal, dus 'n volwassen vent/vrouw die daar dagelijks heel veel tijd op doorbrengt zou ik ook niet al te serieus nemen. En dan die kinderachtige krabbels: als je iets te vertellen hebt dan kun je dat via mail zodat niet iedereen kan meelezen.
Waarom haak je nu écht al bij voorbaat af? Dat zou ik me afvragen als ik jou was.

Je vult van alles in, zonder te weten of het waar is.
Als ik vergeet mijn comp uit te zetten ben ik op Viva en hyves ook zowat 18 uur per dag online zonder dat ik daar echt ben. Het zget niet zoveel. En als die man jou leuk vindt, dan maakt het toch niet uit hoeveel vrienden hij op de hyves heeft staan? Voor hetzelfde geld ziet hij die mensen nooit. Of zijn ze zelf bezet, je weet het niet.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven