De datum van je relatie vieren

16-12-2009 18:25 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vier je de dag dat je "zoveel" jaar een relatie hebt? Vind je dat speciaal? Of laat je het gewoon?
Als ik een relatie heb, vind ik het altijd leuk om iets te doen op de betreffende datum. Meestal lekker uit eten of een weekendje weg. Maar die dingen doe ik ook op andere data. Ik vind uit eten gaan en weekendjes weg plannen gewoon leuk
Nee, vier(de) ik nooit. Heb niet zoveel met 'speciale' data.

Als ik zin had om iets te vieren verzon ik gewoon een gelegenheid. Dat het woensdag was, of dat het niet gesneeuwd had (in de zomer..) of dat ik geen lekke band had gekregen. Zoiets.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zou het niet eens weten, weet je dat.

Ik weet wel wanneer we getrouwd zijn, dat dan wel.
Geen idee wanneer onze relatie precies begon. Zou ik moeten nakijken (we schreven brieven in die tijd).

Onze zesde trouwdag zijn we dit jaar ook vergeten; kwamen we een week later pas achter!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik weet eigenlijk niet eens meer wanneer we een relatie kregen. Het was ergens in januari, maar wanneer precies? Ben echt een hork in dat soort dingen.

Inmiddels zijn we getrouwd. Op onze trouwdag belde m'n man me met de woorden: gefeliciteerd hè! Ik snapte echt niet waar hij het over had.....

Dus nee, we doen er niet echt veel aan. Of beter gezegd: helemaal niks.
Vroeger in mijn jonge tijd, toen ik verkering had, was een datum wel erg belangrijk. Dan schreef ik in mijn agenda: twee weken, drie weken enzovoort.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Wij vieren het ieder jaar. Met vuurwerk en champagne
Iedere reden tot een feestje of om iets te vieren is welkom
Jazeker:)
Tot we trouwden wel, nu vieren we onze trouwdag (1 dagje later dan onze "dag-waarop-we-verkering-kregen"-dag
Onze eerste date was een etentje. Dat doen we dus elk jaar op die datum weer
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Onze trouwdag doen we niets mee. We vieren wel ieder jaar ons samenzijn. Uit eten, cadeautje, kaartje of zo. Aankomende zomer zijn we 12 jaar samen!
Ik heb geen idee wanneer het allemaal begon.

Volgens mij met koninginnedag, volgens Sportman eerder.

Misschien vieren we ooit eens onze trouwdag, ooit..............
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik weet wel wanneer onze ontmoetingsdag was (die vieren we en niet onze 'en-toen-hadden-we- officieel-verkering-dag'). Aangezien wij elkaar hebben ontmoet op 11.000 meter hoogte, vieren we het in de bestemming van die vlucht. Vooral op zijn initiatief overigens..ik ben niet zo romantisch en vind het erg leuk dat hij dat wel is!
Absoluut, ik grijp iedere gelegenheid op een etentje of uitje aan. We hebben onze trouwdag expres niet vlakbij de verkeringsdatum gepland. Nu hebben we 2 keer per jaar een datum om duur uit eten te gaan, een keer in de zomer en een keer in de winter.
Wees blij!
Hmm oke dan, ik heb namelijk vandaag 3 jaar, en mijn vriend weet er van maar heb de hele dag nog niets gehoord..

Aan de ene kant heb ik zoiets van, ok 3 jaar erg leuk natuurlijk maar vieren neh.

En aan de andere kant vind ik het toch stiekem wel een beetje jammer dat hij me niet even smst/beld ofzo (zie hem vandaag niet) .. Het is sowieso geen 'aandachtgever' maar vond dit wel een momentje om daar in ieder geval voor 1 dag wat verandering in te brengen hehe

Was dus benieuwd hoe jullie dit doen!
Ik ben net een kerel wat dat betreft....bedenk me dat altijd pas een paar dagen later.

En vriend vind het allemaal maar geld-uit-de-zak-klopperij en onzin,daar hoef ik ook geen spontaan kado van te verwachten.
Aha, daar komt de aap uit de mouw!

Ik snap het wel, hoor, daar niet van. Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik vind het nu gewoon minder belangrijk. Vroeger hield ik dat soort data ook veel meer bij, nu ben ik er veel minder mee bezig.
Met carnaval proosten we er altijd wel even op.

blind date tijdens carnaval was onze eerste dag zeg maar...maar carnaval valt ieder jaar op andere datum dus dat klopt ook niet echt..
De dag waarop we iets kregen vieren we niet, onze trouwdag wel
...
Mijn vriend smst me elk jaar op het tijdstip (22:11) dat we het met elkaar kregen. Hoe romantisch; het ging ook met een sms aan terwijl ik met een andere jongen uit was haha.

Ik was toen 16.. Wat gaat de tijd toch snel..
Poelepoelepoelepoes!
Maar een trouwdag is toch eigenlijk een beetje hetzelfde vind ik ;)
.
Ik zou ook gewoon zelf iets doen. Het maakt toch niet uit van wie het komt? Ik voelde me dit jaar behoorlijk horkerig dat m'n man me aan onze trouwdag moest herinneren, maar dat maakt toch niet uit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven