Het 3000 topic deel 11!
dinsdag 15 december 2009 om 20:13
Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.
In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.
Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.
Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.
Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!
woensdag 16 december 2009 om 19:10
quote:Bianca40 schreef op 16 december 2009 @ 19:04:
Appel ik hoop dat je nog ff terugkomt vanavond. Leer nou eens dat je hier lekker mag klagen/huilen/zeuren en alles wat daar bij hoort
Sgaapie... voor mijn part maak je me (virtueel) af in een topic, het maakt de discussie alleen maar lekker pittig, hou ik wel van hoor. En hier vind ik je daarna gewoon weer mn lieve eigen ouwe Sgaapie
Bam... welke troela op geld & recht bedoelde je??????
Gek mens natuurlijk maak ik je niet af in dat topic.
Hou het menneke goed in de gaten lieverd....
En chaotische tsjaaaaa das jouw uitdaging durf ik te stellen
Appel ik hoop dat je nog ff terugkomt vanavond. Leer nou eens dat je hier lekker mag klagen/huilen/zeuren en alles wat daar bij hoort
Sgaapie... voor mijn part maak je me (virtueel) af in een topic, het maakt de discussie alleen maar lekker pittig, hou ik wel van hoor. En hier vind ik je daarna gewoon weer mn lieve eigen ouwe Sgaapie
Bam... welke troela op geld & recht bedoelde je??????
woensdag 16 december 2009 om 19:13
quote:schaap1001 schreef op 16 december 2009 @ 19:10:
[...]
Ik hou hem in de gaten (voor zover dat kan bij een puber).
Chaotisch ja, that's me!! Al 40 jaar lang, en al 40 jaar lukt het me amper om daar verandering in te brengen
[...]
Ik hou hem in de gaten (voor zover dat kan bij een puber).
Chaotisch ja, that's me!! Al 40 jaar lang, en al 40 jaar lukt het me amper om daar verandering in te brengen
woensdag 16 december 2009 om 19:48
Zat net je topic te lezen Bianca. Wat moet jij geschrokken zijn toen je die brief las.
Mijn man is erg voorspelbaar. Ben idd. van plan om te doen alsof ik het niet geraden heb. Straks veranderd hij het weer en dan wel in iets moeilijks.
Soms vind hij het erg vervelend dat ik "zoveel" op viva zit. Snap dat niet ik heb plezier in het forum en hij in bv. een spelletje. Wat maakt dat nou uit?
Mijn man is erg voorspelbaar. Ben idd. van plan om te doen alsof ik het niet geraden heb. Straks veranderd hij het weer en dan wel in iets moeilijks.
Soms vind hij het erg vervelend dat ik "zoveel" op viva zit. Snap dat niet ik heb plezier in het forum en hij in bv. een spelletje. Wat maakt dat nou uit?
woensdag 16 december 2009 om 19:54
woensdag 16 december 2009 om 19:58
Joehoe
Tsss, dat topic op g&r, te stupide.
ik dacht dat het fake was om mensen met een uitkering lekker in een slecht daglicht te zetten,
Dat ze uberhaupt het UWV heeft weten te bereiken.
Maar misschien bedoelt ze PGB?
IBI, ik heb winterwortel,gebakken aardappels en vissticks van kapt, I, gegeten. Was lekker, winterwortel in schijfjes, in water koken, als het kook het water voor de helft afgieten, boter erbij, boullionblokje en een schepje suiker. Weer laten koken zo'n 12 minuten, en klaar.
Tsss, dat topic op g&r, te stupide.
ik dacht dat het fake was om mensen met een uitkering lekker in een slecht daglicht te zetten,
Dat ze uberhaupt het UWV heeft weten te bereiken.
Maar misschien bedoelt ze PGB?
IBI, ik heb winterwortel,gebakken aardappels en vissticks van kapt, I, gegeten. Was lekker, winterwortel in schijfjes, in water koken, als het kook het water voor de helft afgieten, boter erbij, boullionblokje en een schepje suiker. Weer laten koken zo'n 12 minuten, en klaar.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
woensdag 16 december 2009 om 20:04
quote:stratego schreef op 16 december 2009 @ 20:02:
[...]
Oei, bij jou ook al?
Ja, om de luie, domme, naïeve instelling van sommige mensen die zo uitvreterig zijn geworden door de goedheid van onze verzorgingsstaat dat ze maar menen recht te hebben op geld als ze zelf geen zin hebben om te werken!
Dat zulke mensen zichzelf recht kunnen aankijken in d espiegel smorgens zeg!
[...]
Oei, bij jou ook al?
Ja, om de luie, domme, naïeve instelling van sommige mensen die zo uitvreterig zijn geworden door de goedheid van onze verzorgingsstaat dat ze maar menen recht te hebben op geld als ze zelf geen zin hebben om te werken!
Dat zulke mensen zichzelf recht kunnen aankijken in d espiegel smorgens zeg!
woensdag 16 december 2009 om 20:06
Ik bedoel, ik krijg ook een uitkering.
Heb ik niet om gevraagd, vind het ook niet echt eerlijk want ik kan best werken maar de staat denkt dat ik het nodig heb omdat man dood neerviel.
Ik weiger het niet natuurlijk maar werk er wel zoveel mogelijk bij omdat ik niet inzie waarom ik dat niet zou kunnen.
Dat er mensen zijn die denken maar geld te kunnen krijgen om niks te doen daar kan ik niet bij, echt niet!
Heb ik niet om gevraagd, vind het ook niet echt eerlijk want ik kan best werken maar de staat denkt dat ik het nodig heb omdat man dood neerviel.
Ik weiger het niet natuurlijk maar werk er wel zoveel mogelijk bij omdat ik niet inzie waarom ik dat niet zou kunnen.
Dat er mensen zijn die denken maar geld te kunnen krijgen om niks te doen daar kan ik niet bij, echt niet!
woensdag 16 december 2009 om 20:08
woensdag 16 december 2009 om 20:10
Oh toen ik net nu twee maanden geleden mijn uitkering kreeg toegewezen.. en ik zat bij mediator ..en ex zei ...duh ( sowwy stopwoord) dit doe je express............. oei oei wat werd ik toen boos alle frustratie over die achtelijke uitkering en de hele situatie vloog daar door de kamer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 16 december 2009 om 20:11
Maar elluk nadeel heeft zijn voordeel.... ik heb nu tijd voor uitzoek klussen... heb tijd om alles op een rijtje te zetten...... en door uitkering gaat zoals het er nu naar uitziet advocaat betaald worden... kijk.... ik zie altijd het zonnetje
anoniem_20229 wijzigde dit bericht op 16-12-2009 20:13
Reden: is het nu advocaat?
Reden: is het nu advocaat?
% gewijzigd
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 16 december 2009 om 20:13
Maar dat profiteren kan allang niet meer BAM.
In de meeste regio's word je enorm onder druk gezet en moet je werken met behoud van uitkeringen etc.
Ik denk dat het topic niet echt is. ik kan het me niet voorstellen dat er nog mensen zijn die denken dat dat maar allemaal kan en het ook nog hopla hier op het forum zetten
In de meeste regio's word je enorm onder druk gezet en moet je werken met behoud van uitkeringen etc.
Ik denk dat het topic niet echt is. ik kan het me niet voorstellen dat er nog mensen zijn die denken dat dat maar allemaal kan en het ook nog hopla hier op het forum zetten
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.