De datum van je relatie vieren
woensdag 16 december 2009 om 19:32
woensdag 16 december 2009 om 19:49
Toen we 10 jaar bij elkaar waren zei ik een week of twee na de datum van het 10-jarig jubileum "Hey, weet je dat we toen en toen bij elkaar waren?". Hij "Hey, ja, nou we zullen wel uit eten zijn geweest".
Dit jaar: we zitten in een restaurantje en ik neem de telefoon op want mijn moeder belt "Gefeliciteerd!" Ik: "Waarmee?" Zij: "Nou met jullie trouwdag!". Ik: "Joh, is het al [datum]?" enz. Na het ophangen feliciteer ik mijn man pas dat ie het al zolang met mij uithoudt, waarop hij mij niet-begrijpend aankeek.
Wij gaan vaak uit eten, en zijn allebei horken met zulk soort datums, vanaf het begin eigenlijk al.
Dit jaar: we zitten in een restaurantje en ik neem de telefoon op want mijn moeder belt "Gefeliciteerd!" Ik: "Waarmee?" Zij: "Nou met jullie trouwdag!". Ik: "Joh, is het al [datum]?" enz. Na het ophangen feliciteer ik mijn man pas dat ie het al zolang met mij uithoudt, waarop hij mij niet-begrijpend aankeek.
Wij gaan vaak uit eten, en zijn allebei horken met zulk soort datums, vanaf het begin eigenlijk al.
woensdag 16 december 2009 om 20:33
woensdag 16 december 2009 om 20:50
woensdag 16 december 2009 om 20:51
woensdag 16 december 2009 om 22:05
woensdag 16 december 2009 om 23:13
We hebben het lang volgehouden om elke maand lekker uit eten te gaan, vieren het nu nog steeds elk jaar de dag dat het begon en de dag dat we zijn gaan samenwonen. En dat al zo'n 20 jaar
. Man houdt daarnaast ook nog de duur van onze relatie in weken en maanden bij en dat levert zo af en toe een leuk weekend weg op.
vrijdag 18 december 2009 om 09:30
Bijna de hele wereld viert met ons mee... Wij zijn aankomende oud en nieuw 3 jaar samen
Nu ook net getrouwd (in juni) ik denk dat we dan wel een weekendje weg gaan, toen hoog zwanger, nu met dochter van dan bijna 1, dus vind het leuk om naar hetzelfde hotelletje te gaan als toen we net getrouwd waren.
Verder komt dat gesprek van Mevrouw de Kees erg in de buurt van onze `romantische` gesprekken, zie het dus ook helemaal voor me
Nu ook net getrouwd (in juni) ik denk dat we dan wel een weekendje weg gaan, toen hoog zwanger, nu met dochter van dan bijna 1, dus vind het leuk om naar hetzelfde hotelletje te gaan als toen we net getrouwd waren.
Verder komt dat gesprek van Mevrouw de Kees erg in de buurt van onze `romantische` gesprekken, zie het dus ook helemaal voor me
vrijdag 18 december 2009 om 10:03
Voor mijn vriend ben ik zijn eerste liefde, en in het begin was hij degene die er iedere maand aan dacht (vond ik zo schattig, eigenlijk wel een beetje puberaal). De laatste keer was híj het echter vergeten en dacht ik er aan en dat vonden we allebei wel leuk.
Binnenkort gaan we trouwen, maar tussen burgerlijk en kerkelijk huwelijk gaan een paar maanden zitten. We hebben dus nog geen idee welke dag nou in onze trouwringen moet of welke dag we in de toekomst gaan blijven vieren... Waarschijnlijk toch maar gewoon de 'verkeringsdag'.
Binnenkort gaan we trouwen, maar tussen burgerlijk en kerkelijk huwelijk gaan een paar maanden zitten. We hebben dus nog geen idee welke dag nou in onze trouwringen moet of welke dag we in de toekomst gaan blijven vieren... Waarschijnlijk toch maar gewoon de 'verkeringsdag'.
vrijdag 18 december 2009 om 17:41
Wij vieren de dag waarop we een relatie kregen en de dag waarop we gaan samenwonen zijn (die laatste datum is ook onze trouwdatum, een jaar later). We gaan uit eten, naar de bioscoop, of maken een lange wandeling, afhankelijk van het weer.
En dan halen we herinneringen op. Het is altijd heerlijk.
Mijn man houdt ook het aantal dagen bij dat we bij elkaar zijn. Elke duizendste dag wordt gevierd
En dan halen we herinneringen op. Het is altijd heerlijk.
Mijn man houdt ook het aantal dagen bij dat we bij elkaar zijn. Elke duizendste dag wordt gevierd