Het 3000 topic deel 11!

15-12-2009 20:13 3035 berichten

Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.

In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.

Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.

Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.

Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!

En Bammetje heeft helemaal gelijk, als je lekker alleen maar mee wilt lezen of een beetje slap wil ouwehoeren hier dan moet je dat gewoon doen. Sorry dat ik doorvroeg
Das niet te hopen Appel. Heb je een signaleringsplan? Dan is het misschien een goed idee om die erbij te pakken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb kouwe tenen.
Regel 1 op het viva-forum: BAM heeft áltijd gelijk!
Ik nog niet zus, maar dat gaat zo wel komen! Ik ga ook vroeg naar mn mand hoor, daar is het lekker warm. En morgen moet ik naar de KNO-arts, mn oren laten testen. Ze (man en zoon) zeggen dat ik doof ben (ze hebben wel gelijk hoor, ben benieuwd wat er morgen uitkomt)
quote:mamalief schreef op 16 december 2009 @ 21:40:

Regel 1 op het viva-forum: BAM heeft áltijd gelijk! Hier durf ik niks tegenin te brengen Bam
(ze hebben wel gelijk hoor, ben benieuwd wat er morgen uitkomt)

Ik denk zoiets Bianca!

Pfff wat een dag weer zeg. Ik denk voortaan wel 3 x na voordat ik een topic open Neehoor, maar ik had niet verwacht dat het zo'n vaart zou lopen, heb echt totaal niet gedaan wat ik moest doen vandaag, dus morgen heb ik het dubbeldruk!
Nee, geen signaleringsplan IBI. Wel wekelijks therapie bij psychiater.
Gadverdegadver Bam!!!

Maar dat is het niet, dat heeft de huisarts al gecheckt
Nou, het quoten gaat wat mis...
*kon zo snel geen goorder plaatje vinden*
quote:Bianca40 schreef op 16 december 2009 @ 21:41:

Ik nog niet zus, maar dat gaat zo wel komen! Ik ga ook vroeg naar mn mand hoor, daar is het lekker warm. En morgen moet ik naar de KNO-arts, mn oren laten testen. Ze (man en zoon) zeggen dat ik doof ben (ze hebben wel gelijk hoor, ben benieuwd wat er morgen uitkomt)Ik ben ook doof zeggen ze, ik heb gewoon selectief gehoor zeg ik dan.
Smeerpijp
quote:Bianca40 schreef op 16 december 2009 @ 21:44:

Maar dat is het niet, dat heeft de huisarts al gecheckt

Dan is er maar 1 oplossing:

quote:mamalief schreef op 16 december 2009 @ 21:45:

*kon zo snel geen goorder plaatje vinden*

Deze was goor genoeg hoor

Bij een ex-werknemer van ons zag je altijd dat smeer uit zn oren komen ... IEEEUUUWWWWW
Sowwy hier chat met leukerT en dan slapeni al confronterend genoeg
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Nou, zo'n oorbel hoef ik nog niet hoor. Ik ga eigenlijk meer om te horen (ha! Leuke woordspeling) dat het allemaal wel meevalt. Dan kan ik Mr Bianco en Zoonlief eindelijk eens vertellen dat zij onduidelijke praten. En dat de achtergrondmuziek bij GTST te hart staat in verhouding tot te stemmen. En dat ambulance-sirenes harder moeten klinken. En dat ... oke.... ik denk dat ik wel een tikkie lichtelijk hardhorend ben aan 1 kant.
Freaky.... doe je leukerT de groetjes van me Hij is lief en dat verdien je !!
Neehee Bi, je bent niet doof, je luistert selectief

Of oostindisch doof.

Alle gekheid, ik heb dus al ouderdomsdoofheid he..... kunnen ze niks aan doen is te matig voor zo een gehoording, maar ik slaap dus gerust door als de hond beneden blaft of de kinderen wakker worden van een nachtmerrie....best lullig op zijn tijd.
quote:Bianca40 schreef op 16 december 2009 @ 21:19:

[...]

Heb je daar dan nooit behoefte aan?Jawel.. tuurlijk wel.. maar kan hem moeilijk het huis uitschoppen toch?
Tuurlijk wel Jack, je stuurt hem gewoon op pad met zijn vrienden.
Dat heb ik ook hoor Zus, ik denk zelf dat het bij mij komt omdat ik altijd te eigenwijs ben geweest om gehoorbescherming te dragen tijdens het gebruik van boormachines, boorhamers, slijptollen enzo (toen ik nog tegelzetster/vrouwvakker was).

Jacky... kan me voorstellen dat je weleens lekker alleen wilt zijn, maar het zou inderdaad lullig zijn als de Cock naar de kroeg moet omdat jij zin hebt in een avondje voor jezelf. Heeft hij wel eigen hobbies?
quote:zusenzo schreef op 16 december 2009 @ 21:53:

Tuurlijk wel Jack, je stuurt hem gewoon op pad met zijn vrienden. Kon dat maar
quote:Bianca40 schreef op 16 december 2009 @ 21:59:

Heeft hij wel eigen hobbies?Zijn volkstuintje.. maar dat ligt nu ook ff stil.. en dat is niet voor 's avonds.. ach hij zit me ook niet écht in de weg.. maar ben graag af en toe eens alleen.. en dat is dus bijna nooit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven