weet t niet meer

14-12-2009 20:12 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo ben een man van 35,,en misschien raar dat ik dit onderwerp op forum zet,maar zal proberen uit te leggen waarom ik het niet meer weet..heb na een scheiding en poos alleen te zijn geweest,sinds 2 jaar een vriendin en ondanks ze op alle fronten geweldig is,lief,trouw,eerlijk,ze is mooi,intelligent,goede baan,echt alles op orde.alleen 1 ding komt steeds terug,,,om niets ruzie maken,en ik bedoel dan ook echt dat er geen aanleiding is,maar dan is ze stil,chagrijnig,maar als zedan vrienden spreekt wel heel vrolijk aan telefoon en als ze ophangt mij mededelen dat ze er geen zin in heeft om zo te leven,ze wil vrijheid(ben er niet iedere dag maar ook al zie ik haar 1 dag in week,buiten weekend om)en als er drankje in zit dan is het helemaal gebeurd,na avondje weg,niets aan hand,krijg ik thuis volle laag,ben al diverse keren straat opgezet,uitgemaakt met de ernstigste dingen en aan mijn haar getrokken(en geloof me ik ben echt wel een kerel,sla geen vrouwen laat me door een man echt niet slaan),als ik dan weg ga wordt ik gebeld en verweten dat ik opgeef,om dan bestookt te worden met smsjes,die vals beginnen en bij sms 20,staat er in dat ze niet zonder mij kan,ze niet weet wat er gebeurd met haar,en dat ik de liefste bent,alleen moet optreden tegen haar....en uiteraard ben ik zwak omdat ik zoveel voel,weet met mijn verstand dat ik dom doe terug te gaan en doe t steeds weer.en geloof er altijd in...weet alleen niet meer wat te doen,heb zoveel liefde in me,waarom wordt er misbruik van gemaakt denk ik da,weet dat zij veel geweld heeft meegemaakt tegen haar in vorige relatie,en snap daarom deze acties niet,ik ben eerlijk,trouw en zeker niet van plan zo oud te worden wat moet ik doen??praten eindigt meestal alsof dat t mijn schuld is,en dan denk ik,zal t wel goed gaan,en soms denk ik te stoppen ik wil gewoon liefde en dat is t...pffffffffffffffff
de wereld ligt dus aan je voeten
ik ben eerlijk,trouw en zeker niet van plan zo oud te worden wat moet ik doen??

Je geeft zelf het antwoord al...je wil zo niet oud worden..
quote:meds schreef op 14 december 2009 @ 21:53:

En mocht je bang zijn geen leuke vrouw meer te ontmoeten, de markt zit zeer te wachten op een man van jouw leeftijd, Je hebt de kipjes voor het uitzoekentja af en toe denk je daar wel eens aan he of je zal overblijven,ben daar niet zo bang voor,heb alles eigenlijk goed voor elkaar,ben zeker een stabiel persoon,maar je gaat je bij deze situaties op gegeven moment onzeker voelen en dat lijkt me niet meer dan menselijk,en dat maakt je dus kapot en snap dan ook niet dat er momenten zijn dat er dus misbruik gemaakt wordt van een goed karakter,en wil t altijd proberen te begrijpen en merk idd hoe meer ik er wat van wilt maken,hoe slechter t dan gaat op zo'n moment en dan denk ik dus wel s run........alhoewel opgeven niet in mijn karakter zit.zijn jullie reacties duidelijk en kan ik ook niet anders dan jullie gelijk geven...
Google eens op Borderline. Echt, je zult versteld staan. En in dat geval; succes.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 15 december 2009 @ 20:10:

Google eens op Borderline. Echt, je zult versteld staan. En in dat geval; succes.thanks,,ja heb idd al veel dingen voor gelegd en gewoon eerlijk aangehaald want ik wilde gewoon haar gevoel en denken weten bij een uitbarsting en daar is zoveel uitgekomen,,,bindingsangst,pijn van vorige relaties,frustraties van andere dingen bijvoorbeeld werk waarbij ik het dan savonds verbaal moest ontgelden,maar altijd eindigde de gesprekken in huilen,boosheid,wat ongeveer 2 dagen duurt en dan is het weer oke...dus wat jij zegt is idd zo gek nog niet om ff info van borderline te bekijken
Hoe vaak komen die uitbarstingen bij haar voor?

Hoe reageert ze de dag erna, als ze tot rust gekomen is?
Tainted,

wat vind je nu dan echt zo leuk aan jouw vriendin als ze je dit soort dingen aan doet?

Ik vind jullie relatie echt niet normaal hoor, dan moet jij er wel een heel groot voordeel uithalen als je ondanks dit gezeik nog bij haar wilt zijn. Wat houd je tegen om weg te gaan?

Snap er niets van.
Zijn haar uitbarstingen lichamelijk, of zegt ze bewust kwetsende dingen?
quote:HansHier schreef op 15 december 2009 @ 20:18:

Hoe vaak komen die uitbarstingen bij haar voor?

Hoe reageert ze de dag erna, als ze tot rust gekomen is?

meestal zo 1,2 keer in 3 weken om daarna paar dagen

heel kort en ongeinteresseerd doen aan telefoon,op mij afshuiven dat ik het aanwakker,,dan na tijdje praten huilen en zeggen dat ik de beste ben en dat het aan haar pijn ligt om zo explosief te reageren,en tja ik ben dan mss te makkelijk,geef het een plekje en ga weer door,alhoewel dat plekje geven en doorgaan steeds moeilijker wordt vandaar mijn topic
Wil ze er iets aan doen of vindt ze dat jullie gewoon door kunnen gaan op deze manier?
denk de drive om te blijven ook beetje zit in het feit dat toen ik haar eerst zag ik me zeer goed voelde(was 35 kg afgevallen door sporten in jaartje tijd)en zij dus eerste vrouw was waar ik na jaren een date mee had en mede door mijn goed gevoel over mezelf en we zo gelachen hebben eerste avond ik een soort klik kreeg van,hier ga ik voor vechten en hoe vreemd het ook klinkt,de gedachte aan de eerste topweken houden mij al jaar zo vol geloof in een goede afloop,maar denk idd vaak tegen beter weten in..en dat kan ik zo slecht toegeven,denk dan altijd is het nu zo moeilijk om gelijkwaardig te zijn in een relatie
jeetje wat een verhaal.. heb alles gelezen en zonder meteen je vriendin met de grond gelijk te maken.

Ik denk dat ze inderdaad nog heel veel moet verwerken uit het verleden.

Je schrijft dat ze in haar functie, en met vrienden en in het dagelijks leven wel normaal kan functioneren.

Schijnbaar voelt ze zich bij jou op je gemak, kan en durft ze zichzelf te zijn.

Maar dit rechtvaardigt haar gedrag natuurlijk niet.

Ze wil een sterke vent en eentje die tegen haar op kan.

Tja als dat niet in jouw aard ligt dan wordt dat erg moeilijk.

Je wil zo niet verder geef je aan.

Waarom probeer je bij de eerstvolgende aanval van haar niet gewoon rustig te blijven weg te lopen met de mededeling dat je graag met haar wil praten maar niet op deze manier.

Vraag haar weer contact op te nemen als ze normaal kan communiceren.

Zo leg je het probleem bij haar, treed je op.. en leg je het initiatief om opnieuw contact op te nemen ook bij haar.

Laat haar maar eens lekker in d'r sop gaar koken.

Zo kan ze rustig na gaan denken wat voor fantastische man ze wel niet heeft.

Succes
Ze wil een sterke vent en eentje die tegen haar op kan.

Tja als dat niet in jouw aard ligt dan wordt dat erg moeilijk

ja idd is wat ze vaakt zegt...
Het siert je dat je niet meegaat in haar geweld. Deze vrouw heeft een probleem en dat gaat niet vanzelf over, als het al over zou kunnen gaan. wegwezen dus
Meds..........lijkt er ook steeds meer op dat dat gaat gebeuren,ben normaal niet de man van opgeven en weer door...wil overal voor gaan en zeker voor een relatie,nee geweld is niet mijn ding en al helemaal niet van man richting vrouw.vind dat een teken van zwakte.en degene die t gebeurd voelt zich vernedert,idd i know
Tainted... hallo hoe is het met je?

Heb je een beetje over alles nagedacht.

Hoe vaak zien jullie elkaar eigenlijk? wonen jullie samen?

Misschien zijn deze vragen al gesteld heb namelijk niet alle reacties gelezen.
Tainted... hallo hoe is het met je?

Heb je een beetje over alles nagedacht.

Hoe vaak zien jullie elkaar eigenlijk? wonen jullie samen?

Misschien zijn deze vragen al gesteld heb namelijk niet alle reacties gelezen.
het eerste wat bij mij op kwam is; borderline.

Sterkte!
Tainted: ik denk niet dat jij haar kan helpen.

Uit je verhaal blijkt dat je ongelofelijk geduldig t.o.v. haar bent geweest, veel begrip hebt getoond, meer dan redelijkerwijs te verwachten is. Ze zou echt hulp moeten gaan zoeken. Als ze dat niet doet en jij gaat hier mee door dan moet jij over een poosje hulp gaan zoeken.

Zorg ook voor jezelf. Succes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven