man naar de hoeren.

18-12-2009 10:32 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees al heel lang mee op dit forum.

Ik wil graag reacties horen van jullie over dit onderwerp.of verhalen van vrouwen die dit ook meegemaakt hebben.

Heb 15 jaar een relatie,2 prachtige kindertjes,en een man die in de eerste paar jaar regelmatig naar de hoeren ging.4 jaar geleden ben ik daar achter gekomen. Ben toen bij hem gebleven(vooral voor de kids)

Dacht dat ik daar wel mee om kon gaan,maar het laatste jaar zit ik weer enorm te worstelen met mijn gevoelens hierover.heb een behoorlijke muur om mezelf heen gebouwd.

Heb het nu in het kort beschreven

Groetjes mama31
Star shine ,ik schaam me ook best wel daarvoor.

Als hij het direct weer had opgebiecht ,was ik nooooit vreemd gegaan.

Niet goed te praten ,maar ben eigenlijk de kluts kwijt en weet niet meer wat wel en niet te doen.

Hij is nu een week uit huis en moet zeggen dat ik nu heel rustig ben(hij komt wel langs voor de kids,want die hebben hier niet omgevraagd)

Het allerliefst ga ik door met de relatie,maar er zit zon ongelovelijke deuk in mijn hart

Denk dan gewoon door gaan,stabiele situatie voor de kids houden,maar aan vaak ruzieende ouders hebben ze ook niets.

Schrijf van alles op dus kan wat chaotisch lijken.
Als ik het allemaal zo lees en telkens weer nieuwe info hoor

"hij is eigenlijk nooit gestopt met naar de hoeren te gaan, vreemdgegaan met bekende, smsen met collega, jij die ook vreemdging. Je hart ligt niet bij hem, jullie kunnen niet praten"

Wat denk je zelf? Klinkt niet goed he?

Omdat jullie kinderen hebben, ben je wel meer verplicht om moeite te doen voor je relatie. Dus ga naar je huisarts, vraag een verwijzing voor relatietherapie en kijk of je toch nog voldoende grond kunt vinden om verder te gaan. Lukt het niet, so be it. Maar dan hebben jullie het tenminste geprobeerd en kun je dat ook tegen je kinderen zeggen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:mama31 schreef op 18 december 2009 @ 11:13:

Ik werd ook nieuwschierig naar andere mannen en hebben besloten dat ik ook ff verkeerd bezig kon zijn(miss. kon ik er dan ook beter mee omgaan,dacht ik)

Dus ik ben ook ff helemaal verkeerd bezig geweest.

Toen ik alles verteld had aan hem,kwam hij er ook weer mee ,dat hij deze zomer ook weer naar de hoeren is geweest.

Totale relatie crisis dusGezellig dit. Praten jullie weleens met elkaar? Ik bedoel, vóórdat jullie het bed induiken met een ander?
Ik hoor zo vaak dat relatietherapie niet werkt. Maar toch. Op deze voet kunnen jullie duidelijk niet verder. En volgens mij zijn jullie beiden heel betrokken bij de kinderen. Er is dus wel heel wat voor te zeggen dat jullie het proberen. Misschien dus toch relatietherapie. Maar je moet wel eerlijk in je hart kijken. Kun je hem hier ooit voor vergeven? Want anders blijft de basis, vertrouwen, weg.
Ik heb met 1 man sex gehad (in oktober), en mijn man wist dat ik dat ging doen. heb allen 4x gesext.toen direct gezegt en ben daar nu helemaal klaar mee.

En ja ik ben nu dus ook verkeerd bezig geweest

Alleen mijn probleem is dus dat mijn man het in de zomer alweer heeft gedaan,terwijl hij beloofd had het noooooit meer te doen.
quote:mama31 schreef op 18 december 2009 @ 11:26:

Star shine ,ik schaam me ook best wel daarvoor.

Als hij het direct weer had opgebiecht ,was ik nooooit vreemd gegaan.

Dit is natuurlijk dikke bullshit (excuses le mot).

Ik ga eens proberen drie dagen te wachten met reageren op een topic, tot er meer een totaalplaatje is gepaint. En dus niet meer op een OP waarbij TO er wel erg gunstig bij afsteekt.
Volgens mij heb je jezelf genoeg weggecijferd omwille van de kinderen en wordt het nu tijd om voor je zelf te kiezen en dat is in mijn ogen weggaan bij deze man die je zo je zelfvertrouwen en eigenwaarde kost (en dat is geen goed voorbeeld voor je kinderen!).
Ik zou alles doen voor mijn kindertjes(hij ook hoor)

Voor hun wil ik door gaan,maar mijn gevoel of iets zegt stop
Bij iedere post wordt het verhaal weer een beetje erger. Eerst was hij 10 jaar geleden naar de hoeren geweest, toen over een periode van 6 jaar heel veel, toen bleek dat hij ook nog vreemd ging met een collega en toen bleek dat hij het nu nog doet en dat jij ook vreemd ging met een ander en dat jullie er niet over kunnen praten omdat je een vreselijke crisis hebt. En tot slot is hij ook niet meer thuis.

Wat een ellende, maar klinkt niet goed. Klinkt als: man is structureel vreemdganger en hoerenloper en uit wraak heb ik het ook een keer geprobeerd, wat hij mij dan weer verwijt.

Zijn er, behalve jullie kinderen, ook redenen om WEL bij hem te blijven?
Loomii ,

Als hij het direct had gezegt was ik toen weg gegaan,dus hoefde ik daar niet over na te denken en doen.

Nu het wel gebeurd is maakt het de keuze moeikijker,omdat het nu voelt dat ik ook fout bezig ben geweest
Ah, tegelijk gepost, het antwoord staat nu boven die van mij.

Aan de andere kant: wat voor voorbeeld geef je aan je kinderen als je bij een man blijft die je helemaal zat bent en die je structureel bedriegt, terwijl je daar geen afspraken over hebt en dat ook helemaal niet wil.
............................

Nou, dit alles klinkt niet als een liefdevol gezin en stevige stabiele basis om samen kinderen groot te brengen.
Dat je zelf ook vreemd bent gegaan is toch geen reden om bij deze man te blijven? Jullie huwelijk is slecht, hij gaat langdurig en structureel vreemd en ja, jij hebt er ook een aandeel in gehad dat het nog slechter werd. Maar doet dat er nog toe dan?

Feel – Listen (what do you feel) – Act (follow the instruction) – Correctly (make sure the instructions are correct) – on the Source (go to the source of the bad feeling).
hebben jullie al professionele hulp hierbij gezocht? Dat hij naar de hoeren ging, kan verschillende oorzaken hebben. Dat hoeft niet met de relatie te maken te hebben (hoe ongelooflijk dat ook klinkt). Er kan ook een sexverslaving aan ten grondslag liggen. Daar zit dan weer een heel ander leed achter, die veel dieper zit.

Ik praat zijn gedrag niet goed, maar als je jullie relatie nog wil redden, denk ik dat je echt beter naar een relatietherapeut/ sexuoloog kan gaan samen. Veel sterkte ermee!
Only dead fish go with the flow
Verwijt hij jou dat je bent vreemdgegaan? En hebben jullie nu een proefscheiding dat hij al een week weg is? Zo lost het denk ik ook niets op.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:marie_liselotte1981 schreef op 18 december 2009 @ 11:06:

[...]

Doet dat ertoe?

Bij mij niet. Gadverdamme zeg!

Nee, eigenlijk niet.

Was er gewoon nieuwsgierig naar.

On topic: Wat zoeken jullie nog bij elkaar?

(behalve de kinderen dan)

Je man gaat naar de hoeren, jij gaat vreemd.

Ik ben er helemaal voor om voor een relatie te vechten.

Maar er moet wel wat te vechten zijn.
quote:mama31 schreef op 18 december 2009 @ 10:52:

serafina ,we hebben heel vaak over dit onderwerp gesproken,nou moet ik zeggen dat we niet zo heel goed diep kunnen praten met elkaar.

Dit zou voor mij al een reden zijn om te twijfelen aan mijn relatie.

Mocht je toch met je man verder willen, denk ik dat je het alleen met goede hulp zal redden. Jullie zullen echt met elkaar moeten leren praten.
quote:Starshine schreef op 18 december 2009 @ 11:20:

volgens de Rode Draad bezoekt 1 op de 10 mannen regelmatig een prostituee en heeft 1 op de 5 mannen het wel eens gedaan.

Ze houden echter wel een slag om de arm van 30 tot 75%. Naar beneden, maar ook naar boven.

Dus resp. 10-20% van de mannen gaat naar de hoeren of is daar weleens geweest. Dat is toch héél wat anders dan "bijna alle mannen".

Je kunt dus wel stellen dat je gewoon veel pech hebt als je zo`n man treft en je hier zelf van walgt. Ik zou zeggen, zoek een andere man: je ziet 80-90% bezoekt GEEN hoeren.

Wat een ellende mama31. Echt, diep triest, ik hoop dat je orde op zake kunt stellen voor jezelf. Ik zou het wel weten, maar ik ben jou niet. Sterkte hoor.
quote:TheEmpress schreef op 18 december 2009 @ 11:17:

En ik denk dat helemaal niet veel mannen naar de hoeren gaan, belachelijk idee. De helft van de Nederlandse bevolking is man, zoveel hoeren zijn er niet eens. Het is echt een bepaald type man dat regelmatig hoeren bezoekt, maar dat alle mannen daar heen gaan/weleens geweest zijn is echt belachelijk. De meeste mannen vinden het idee net zo ranzig als verreweg de meeste vrouwen. Ik vind het echt een belediging voor de mannen om dit te denken. Alsof de manheid in zijn alegmeenheid geen normen en waarden heeft en net zo gemakkelijk hun vrouw bedriegen.

Sorry Empress, ik moet je toch even uit die droom helpen. Ik dacht eerst ook zo als jij totdat ik een etage huurde pal op de wallen van Amsterdam (gehuurd van de vriend van een vriendin die tevens raamexploitant was). Ik zat zeg maar op de eerste rang van de hoerenloop voorstelling.

Wat heb ik veel bekenden rond zien lopen en naar binnen zien gaan! Echt niet alleen maar vieze mannetjes in een regenjas hoor!

Mannenlijke collega's (meestal met een prachtvrouw of vriendin thuis); docenten/hoogleraren van de Uva; knappe jonge jongens die het zeker ook gratis kunnen krijgen tijdens een avondje stappen; een bekende acteurs; nieuwslezer; medestudenten; de getrouwde broer van m'n zusjes echtgenoot (oeps, hij heeft ook een hele leuke vrouw); de vriend van een vriendin van mij die haar had beloofd niet meer naar clubs te gaan (ze was erachter gekomen door bankafschriften); kennis van m'n ouders (heeft ook een schat van een vrouw). M.a.w een dagelijkse stroom van mannen die de hele mannelijke bevolking vertegenwoordigen.

Daarnaast zag je ook steeds dezelfde koppen voorbij sluipen (iedere dag!) Chronische hoerenlopers zeg maar, meestal het type kantoorpikkie met brave huisvader outfit.

Ik ken ook vrouwen uit het vak, die hebben achter de ramen zo'n 10 klanten per dag. Er zijn juist heel veel hoeren werkzaam in Nederland en ze zitten niet alleen achter de ramen. Een vriendin heeft jaren in een privehuis gewerkt; stonden om 10.00u s''ochtends al mannen voor de deur en in de lunchpauze en vlak na het werk. Die waren 9 van de 10 gebonden. Echt niet dat ze dat tegen hun vrouw gaan zeggen hoor!

Het is triest, maar veel mannen kan het niet zoveel schelen dat een hoer wellicht gedwongen wordt of in het verleden seksueel is misbruikt (komt heel vaak voor bij werkende meiden). Ze willen het niet weten, want ze zijn geil en ze willen neuken. Mannen zeggen misschien dat ze het ranzig vinden om politiek correct over te komen, maar het gros van de vrouwen heeft geen idee wat hun vent uitspookt als ze er niet bij zijn. Hoerenlopen is namelijk zo gepiept; er en eruit in 15 minuten of een halfuurtje. Geen haan die ernaar kraait.

Ik woon nu ergens anders. Ik werd er wel een beetje gedesillusioneerd van hoor! Mannen zijn echt van hun voetstuk gevallen voor mij. Nu ik er niet meer mee geconfronteerd wordt, is mijn vetrouwen in de man wel weer wat toegenomen. Maar ik weet wat ik heb gezien en dat zal ik nooit vergeten.
En vergeet niet dat die cijfers van de rode draad zomaar 75% hoger kunnen liggen, omdat lang niet elke man eerlijk op een enquete aangeeft wel eens naar een prostituee te gaan.

Hoerenlopen an sich vind ik trouwens helemaal niet ranzig of bedriegen (als de klant een single man betreft). Vrouwenhandel keur ik wel af, maar een vrouw die uit eigen keuze dat werk doet..nou en?
quote:Starshine schreef op 18 december 2009 @ 12:10:

En vergeet niet dat die cijfers van de rode draad zomaar 75% hoger kunnen liggen, omdat lang niet elke man eerlijk op een enquete aangeeft wel eens naar een prostituee te gaan.

En het kan dus ook lager liggen. En niet iedere Nederlandse man heeft die enquete ingevuld etc.

Hoerenlopen an sich vind ik trouwens helemaal niet ranzig of bedriegen (als de klant een single man betreft). Vrouwenhandel keur ik wel af, maar een vrouw die uit eigen keuze dat werk doet..nou en?
Mag ik vragen wat TO aan al deze algemene cijfers heeft???

Wat kan haar het nu schelen hoeveel procent van de kerels naar de hoeren gaat??!

Haar vent heeft dit wel gedaan en zij moet hier voor haarzelf uitkomen. Dan helpen zgn. 'rode draden' en discussie over vrouwenhandel niet zoveel! Dus zullen we even ontopic blijven dames??
Only dead fish go with the flow
ja het kan ook lager liggen, dat is nou zo lastig met foutmarges enzo. Maar ervan overtuigd zijn dat jouw vent toch echt nooit niet naar de hoeren is geweest/zal gaan, is naïef te noemen.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven