man naar de hoeren.

18-12-2009 10:32 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees al heel lang mee op dit forum.

Ik wil graag reacties horen van jullie over dit onderwerp.of verhalen van vrouwen die dit ook meegemaakt hebben.

Heb 15 jaar een relatie,2 prachtige kindertjes,en een man die in de eerste paar jaar regelmatig naar de hoeren ging.4 jaar geleden ben ik daar achter gekomen. Ben toen bij hem gebleven(vooral voor de kids)

Dacht dat ik daar wel mee om kon gaan,maar het laatste jaar zit ik weer enorm te worstelen met mijn gevoelens hierover.heb een behoorlijke muur om mezelf heen gebouwd.

Heb het nu in het kort beschreven

Groetjes mama31
@ ervaringsdeskundige Maar kun je er ook helemaal mee dealen. Ik heb vaak met iets kleins(liedje,fragment op tv enz...)dat me dat er weer aan doet denken.soms zit ik er dan zo over na te denken(over het genieten van andere vrouwen)dat het super zeer kan doen bij mijn hart.hebben jullie veel of weinig downs.

Vind het knap van je dat je weer kunt genieten van je relatie.
@ gladiolia sex had ik nog wel gewoon met hem,de laatste 2 weken niet meer,ook geen behoefte aan.

Toen het net uit kwam en we kregen weer sex was het inderdaad niet altijd fijn want ja je gedachten springen heen en weer.

En die beelden van hem met een hoer kan ik op de raarste tijden van de dag gewoon krijgen.

Heb nu het gevoel dat ik al die jaren (sinds het uitgekomen is)het weg gestopt heb en nu extreem naar boven komt.
Meid...ik kan je alleen maar zeggen dat ik hem zou dumpen,hij is jou niet waard!!
Mijn ouders zijn ook voor de kinderen (mijn zusje en mij) bij elkaar gebleven. De grootste fout van hun leven. Het heeft blijvende schade aangericht. Bij ons allemaal.
@ christiane04 ,jeetje ,mag ik vragen wat het met jullie gedaan heeft.

Hoe gaat het nu bij jullie?
Mijn ouders bleven ook bij elkaar voor de kids, terwijl wij kids allemaal stiekem wensten dat ze gingen scheiden!

Zijn met 4 kids overigens..

We waren zo opgelucht toen mijn pa eindelijk de beslissing nam om weg te gaan (niet om pa, maar omdat ze gingen scheiden)

Mijn ervaring is dat je als kind heus wel doorhebt wat er gebeurd.
Mama31, blijven voor je kinderen is een slecht idee. Natuurlijk heb je huwelijken die niet helemaal soepel lopen en waarbij samen blijven voor de kinderen een optie is. Maar uit alles wat jij schrijft lees ik dat dat bij jou niet het geval is. Jullie communiceren niet, hij overschrijdt telkens jouw grenzen en je klinkt ook alsof je eigenlijk niet meer wil.

Het is geen voorbeeld voor je kinderen dat je bij een man blijft die telkens weer over je grenzen gaat. Daar help je ze niet mee (buiten het feit dat de sfeer er thuis ook niet op vooruit gaat).

Je angst om definitief de knoop door te hakken begrijp ik dan maar weer al te goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven