Het 3000 topic deel 11!
dinsdag 15 december 2009 om 20:13
Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.
In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.
Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.
Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.
Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!
vrijdag 18 december 2009 om 19:17
Ik baal zo als een stekker.
Ik slaap zoals velen hier al weten al meer dan 10 jaar zooooslecht of niet.
Na wat geleuter en getherapie, nou ja, jammer dan. Er kan geen pilletje vanaf. Ook niet voor 1x in de week.
En nu deze week hak kastikke veel pijn in me rug (van ongeluk) veel meer dan anders. Krijg ik een diclofenacje mee. Wat ik al had geprobeerd, zei ik nog, MET twee paracetamollen, maar het helpt niet. Die rug moet gewoon ontspannen. En ik slapen.
Had bijna illegaal pillen van internet geplukt, maar toch maar niet....weet nooit wat het is.
Daarom heb ik nu voor me staan een groot glas PORT en daarna hoppa de stomme diclofenac (voltaren) erin.
Zo, uitgejankt.
Iemand anders nu?
Ik slaap zoals velen hier al weten al meer dan 10 jaar zooooslecht of niet.
Na wat geleuter en getherapie, nou ja, jammer dan. Er kan geen pilletje vanaf. Ook niet voor 1x in de week.
En nu deze week hak kastikke veel pijn in me rug (van ongeluk) veel meer dan anders. Krijg ik een diclofenacje mee. Wat ik al had geprobeerd, zei ik nog, MET twee paracetamollen, maar het helpt niet. Die rug moet gewoon ontspannen. En ik slapen.
Had bijna illegaal pillen van internet geplukt, maar toch maar niet....weet nooit wat het is.
Daarom heb ik nu voor me staan een groot glas PORT en daarna hoppa de stomme diclofenac (voltaren) erin.
Zo, uitgejankt.
Iemand anders nu?
vrijdag 18 december 2009 om 19:26
Zjena, wat vervelend voor je dat je soms zelfs helemaal niet kunt slapen, krijg je daar geen medicijnen voor?
Ik word geregeld wakker 's nachts, dat is ook geen lolletje, maar helemaal geen slaap.....
voor ZJena.
Heb je het lingo-filmpje wel gezien?
ook Noanne, klinkt gezellig bij jou met de jongens.
Lekker in pyama op de bank een filmpje kijken, heerlijk
Ik word geregeld wakker 's nachts, dat is ook geen lolletje, maar helemaal geen slaap.....
voor ZJena.
Heb je het lingo-filmpje wel gezien?
ook Noanne, klinkt gezellig bij jou met de jongens.
Lekker in pyama op de bank een filmpje kijken, heerlijk
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 18 december 2009 om 19:27
No, er staat wel dat je uit moet kijken met alcohol, maar de anesthesisten zeggen gewoon : Als het niet helpt, u mag best 2 wijntjes drinken hoor. Daar ontspan je van en het versterkt de pijnstiller.
En ik heb het wel vaker gedaan.Zo vlak na het ongeluk, ik wist niet waar ik het moest zoeken. Ik heb ook gezegd dat ik een wijntje erbij zou nemen. Hij niks. Moet ie maar met iets anders komen. Flapdrol.
En ik drink niet veel, want ik vinnut niet eens zo heel lekker, dus komt goed.
No worry.
En ik heb het wel vaker gedaan.Zo vlak na het ongeluk, ik wist niet waar ik het moest zoeken. Ik heb ook gezegd dat ik een wijntje erbij zou nemen. Hij niks. Moet ie maar met iets anders komen. Flapdrol.
En ik drink niet veel, want ik vinnut niet eens zo heel lekker, dus komt goed.
No worry.
vrijdag 18 december 2009 om 19:45
Hier ben ik weer Zjena, je bent niet alleen
In mijn voor vorige woonplaats hadden de meeste vrienden/vriendinnen van mij wel oxazepam in huis en konden we elkaar bellen voor een pammetje wanneer de stress had toegeslagen door het een of het ander. Niet voor de lol, hoor, maar wanneer het echt nodig was.
Ander woord voor oxazepam is 'huisvrouwendrugs".
maar krijg jij geen oxazepam van je huisarts? Of heb je zo'n natuur arts en krijg een een driekleurigviooltjeserum?
In mijn voor vorige woonplaats hadden de meeste vrienden/vriendinnen van mij wel oxazepam in huis en konden we elkaar bellen voor een pammetje wanneer de stress had toegeslagen door het een of het ander. Niet voor de lol, hoor, maar wanneer het echt nodig was.
Ander woord voor oxazepam is 'huisvrouwendrugs".
maar krijg jij geen oxazepam van je huisarts? Of heb je zo'n natuur arts en krijg een een driekleurigviooltjeserum?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 18 december 2009 om 19:52
NEEEEE, ik ben niet echt op libelle natuurlijk!!!
Nee ik krijg geen oxa, want verslavend.
Nee, jaren niet slapen, dat is gezond. En dan echt niet slapen, niet maar een beetje. Ja, tegen 4 uur val ik in slaap, en om 6 er weer uit.
Nee, oxas zijn verboden.
En inderdaad, iedereen die ik (wel eens spreek, jaja, ik spreek nog wel eens mensen) heeft wel een og andere slaappil, oxa of ze;lfs valium, Alleenmaar voor het geval dat. nota beide blote benen!
Nee ik krijg geen oxa, want verslavend.
Nee, jaren niet slapen, dat is gezond. En dan echt niet slapen, niet maar een beetje. Ja, tegen 4 uur val ik in slaap, en om 6 er weer uit.
Nee, oxas zijn verboden.
En inderdaad, iedereen die ik (wel eens spreek, jaja, ik spreek nog wel eens mensen) heeft wel een og andere slaappil, oxa of ze;lfs valium, Alleenmaar voor het geval dat. nota beide blote benen!