Het 3000 topic deel 11!
dinsdag 15 december 2009 om 20:13
Hier is dan nummer 11 alweer van dit geweldige topic.
In de afgelopen weken zijn er zeker 30.000 postings geweest in dit topic.
Er word hier gelachen, gehuild, advies gegeven, knuffels uitgedeeld, meegeleefd en gewoon lekker gekletst.
Iedereen is welkom en geen enkel onderwerp word geschroomd. Wel zijn er 2 dingen waar we op letten: we tonen respect naar elkaar en quoten niet wanneer er persoonlijke dingen in staan. Op deze manier staat het ieder vrij om de postings weer weg te halen.
Ik wens ons heel veel plezier en weet zeker dat we ook de komende 3000 postings weer veel aan elkaar zullen hebben!
vrijdag 18 december 2009 om 17:44
vrijdag 18 december 2009 om 18:28
Bammetje straks vanuit de sneeuw weer lekker terug in je warme huisje. Zet een heerlijke pot thee voor jezelf en dan lekker relaxen
Ik eet Griekse Gehaktballetjes... ze staan te pruttelen. We wachten nog ff tot zoonlief terug is van zn stage (zou om 17.00 uur al thuis zijn maar belde dat ie nog druk bezig was). Volgens mij zit ie gewoon lekker te kerstborrelen daar
Ik eet Griekse Gehaktballetjes... ze staan te pruttelen. We wachten nog ff tot zoonlief terug is van zn stage (zou om 17.00 uur al thuis zijn maar belde dat ie nog druk bezig was). Volgens mij zit ie gewoon lekker te kerstborrelen daar
vrijdag 18 december 2009 om 18:34
Hier de hele middag buiten gespeeld met de kinderen, slootjes gesprongen, paar keer flink op me gezicht gegaan.
Sneeuwballen gevecht, met de slee van de dijk, zoooo dat ging hard joh.
Ben ook net een klein kind hoor, hebben ze mazzel mee die jongens.
Daarna lekker warme chocomel met marshmallows mmmm
En nu heerlijke erwtensoep met een vissalde van de AH erbij met stokbrod en zelf gemaakte knoflook boter.
Ik zit vol nu dat wil je niet weten.
Oh ja
Sneeuwballen gevecht, met de slee van de dijk, zoooo dat ging hard joh.
Ben ook net een klein kind hoor, hebben ze mazzel mee die jongens.
Daarna lekker warme chocomel met marshmallows mmmm
En nu heerlijke erwtensoep met een vissalde van de AH erbij met stokbrod en zelf gemaakte knoflook boter.
Ik zit vol nu dat wil je niet weten.
Oh ja
vrijdag 18 december 2009 om 18:35
vrijdag 18 december 2009 om 18:44