Gezondheid alle pijlers

Zijn penis is vies!

18-12-2009 23:23 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen..

De penis van mijn vriend stinkt en smaakt heel vies als hij hem niet net heeft gewassen. Ik denk dat het opgedroogde plas is ofzo.. maar het is zó vies! Vandaag heb ik hem (serieus) gezegd dat hij 'm maar in de ranja moest dopen, en toen heb ik m toch maar gepijpt.. maar toch was het nog vies.

Ik had laatst gelezen dat mannen met een vieze penis een bepaald virus over brengen wat baarmoederhalskanker voortbrengt (maar volgens mij heeft dat niks met opgedroogde plas te maken, dus ik ben niet bang voor kanker hoor), dus ik heb dat als smoesje gebruikt om hem te zeggen dat ik alleen nog seks wil als hij 'schoon' is, maar volgens mij dringt het nog niet helemaal door.

Vanavond zag ik dat er ook mannen op dit forum actief zijn. Dus misschien kunnen de mannelijke lezers mij vertellen hoe ik dit het beste kan brengen zonder dat het kwetsend is. Vrouwelijke meningen zijn natuurlijk ook meer dan welkom!
quote:hurricane schreef op 19 december 2009 @ 00:13:

DeKenau: ja mijn vriend is dus op zich ook helemaal geen viezerik, maar heeft het volgens mij ook helemaal niet door. Ooit maakte hij weleens een opmerking, ja ik ga nu even douchen (was voor t slapengaan) anders lig je zometeen tegen die stinkende piemel van me! Maar ik weet niet of dat serieus bedoeld was.. Verder ook nooit meer iets over gehoord

nou als 'ie zoiets zegt zal hij er dus wel min of meer bewust van zijn..

maar hij weet natuurlijk niet dat jij je eraan stoort aangezien je hem er niet op afwijst. Dus gewoon op een normale ( aardige) manier zeggen dan maar...
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww mn maag draait echt een beetje om hoor Hurricane....waarom stop jij die zweetlul in godsnaam in je mond?? Leg me dat alsjeblieft eens uit... ik probeer me zo voor te stellen dat je langzaam afzakt en de tranen springen je in de ogen van de lucht... dan doe je vervolgens toch je mond open en slobber je hem zo naar binnen??? Echt sorry, maar ik vind je dan net zo'n viespuk als je vriend
quote:dangeensuus schreef op 19 december 2009 @ 00:17:

op glazen staan moppetoet?
Natemy, het is dus niet zo heel erg, maar als ik de voorhuid naar achter schuif, dan komt er dus een luchtje vrij, maar vooral de smaak is heel vies, vandaar dus de ranja (als het echt de geur was dan zou ik er wel verrisser op spuiten). En ik denk dus dat hij het zelf niet ruikt..
Misschien gewoon 'n Engels zinnetje erdoor gooien?

"You wash it, I suck it?"

Ik heb dat ooit tegen mijn Engelse vriend gezegd, hij begreep het meteen en ik heb me onsterfelijk gemaakt bij zijn vriendengroep (niet dat dat nodig was, maar ach)

Ik snap inderdaad dat het kwetsend kan overkomen, zou het ook niet leuk vinden als hij het tegen mij zei...
.
Lindy bedankt he?
Hey, lekker! Truffels!
@Lindy, wát is dat nou voor iets ? Ik lees infectie, maar wat moet dit nou voorstellen ?

Ik neem aan dat het een positief iets is dat ik het niet weet ?
Jemig gatver lindy.... jeeemig..... ghe ghe...
Ik weet niet wat het is maar ik vond het wel bij dit topic passen.
quote:dangeensuus schreef op 19 december 2009 @ 00:24:

Hey, lekker! Truffels!Die uit de Périgord zien er toch anders uit.
Ik vrees van wel Mop, en wat ik me dan weer oprecht afvraag he... sta je daar zo mee op of heb je dan al een tijdje last van jeuk ofzo...hoe lang blijf je lopen met zo'n krater in je broek zeg, unbelievable
Lindy is van de illustraties vanavond. Om het topic op te leuken. Doe je goed meid!
quote:hurricane schreef op 19 december 2009 @ 00:22:

Natemy, het is dus niet zo heel erg, maar als ik de voorhuid naar achter schuif, dan komt er dus een luchtje vrij, maar vooral de smaak is heel vies, vandaar dus de ranja (als het echt de geur was dan zou ik er wel verrisser op spuiten). En ik denk dus dat hij het zelf niet ruikt..

Verfrisser op spuiten??? Dat meen je niet...

Als onder die voorhuid vandaan alles spontaan naar me gaat zwaaien zou ik terplekke zodanig afknappen, dat ik gewoon afhaak. Dus toch maar eerst onder de douche sturen, dan maar niet subtiel...EN OOK DE RANDJES...
Dansen is leuker dan lopen
Getver Lindy, maar misschien wel een goed idee om hem mee af te schrikken. Ik zal het plaatje uitprinten, en de volgende keer zeg ik: snel wassen anders ziet de jouwe er straks ook zo uit. Maar dangeensuus, ik wil dus ook echt niet meer pijpen, ik doe het dus ook niet meer, ja gister toen ie gewassen was. Maar vandaag was het een vluggertje. En om hem nou droog bij mij erin te steken is ook niet fijn. Maar het is inderdaad smerig, dat vind ik ook. Vandaar dit topic, want ik besloot vanmiddag dat dit echt te vies aant worden was.

Maargoed.. het blijt moeilijk om dit aardig te zeggen.
Ja, ik google graag wat.
Misschien snaptie niet dat hij zijn voorhuid naar achteren moet trekken als hij onder de douche staat?

Ik word steeds misselijker hier... ik haak nu af. Sterkte er mee!
Yo, HALLO, moet dat nou, dat ranzige plaatje?! Gefrituurd smegma.
Van de engeltjes mocht ik geen medisch verantwoorde plaatjes van een micropenis plaatsen. (18+ materiaal, blijkbaar).
quote:Kym schreef op 19 december 2009 @ 00:29:

Yo, HALLO, moet dat nou, dat ranzige plaatje?! Gefrituurd smegma.Dus dát is het ?
Je kunt ook zeggen : lief ik ga me even douchen voor we gaan sexen, dan weet ik zeker dat ik lekker fris ben. Ga je mee of ga je na mij?
.
quote:lindy schreef op 19 december 2009 @ 00:28:

Ja, ik google graag wat.* wil niet weten welke zoekterm je gebruikt*
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven