Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Mogguh

Voor iedereen een hele dikke

Vandaag

Nagels

Rijles

Naar paps en mams
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Moggûh!

Voor iedereen een stevige

Vandaag:

Veel in de auto zitten

Veel praten

Vanavond relaxen bij Gold

Geniet!
morgen

voor iedereen ook een dikke knuffel

hier nog steeds niet gehoord helaas. Misschien dat er wel een brief komt vandaag. Nu rennen en vliegen van afzwemmen neefje tot werken dit weekend
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
mogguh!

Ik MOET nieuwe laarzen. Van welk geld dat moet weet ik eigenlijk niet maar het is pertinent absoluut noodzakelijk dat ik stande pede a la de minute nieuwe zwarte laarzen koop. Zonder hak, want ik lijk nu van elke hak rugpijn te krijgen.

Het punt is namelijk, ik heb NIKS meer om aan te trekken. Hélemaal NIKS. bahalve dan natuurlijk dingen waar alléén nieuwe zwarte laarzen bij kunnen.

Dus. Als ik weer wat gekalmeerd ben, wat zenoefeningetjes heb gedaan enzo, zal ik eens mijn moonboots aandoen (die nergens bij staan natuurlijk) en mezelf richting stad begeven...
Allis Verder alles oke?

Coebergh! Proficiat met je verjaardag!

Balen Its, nog niets gehoord.

Zoebje toch, wat fijn dat je wat wijzer bent geworden van de site. Misschien wordt het dan toch wel tabletten of insuline gebruiken? En het zou heel goed kunnen dat je bloedsuiker veel invloed heeft gehad op de operatie. Meer bewegen gaat in jouw geval ook lastig natuurlijk, zo met die knie, anders kon je dat misschien proberen.

Veel plezier Jonna en Gold Gaat absoluut lukken

Jonna Heb je nou die arie als avatar? Brrrrr, zo niet mijn man.

Pips, weet je al wanneer je weer opmag?

Vandaag een drukke, gezellige dag. Vanmorgen wat boodschappen doen en dan komen vanmiddag vrienden met de Lego spelen Echt grappig, er komen een stuk of 6 vrienden en die gaan alle Lego die we hier hebben in elkaar zetten. Daarna gaan we lekker met elkaar suddervlees eten dus dat ga ik zo maken.

Lijstje voor vandaag:

- boodschappen

- swifferen (woord doet me zo aan swaffelen denken, brrr)

- suddervlees maken

- diepvriesspullen kopen want de diepvries staat aan

- opruimen

- in de sneeuw spelen met Zoon

En tussendoor wat uitrusten voor Bonzo
Mogguh...

Ik heb heel vast geslapen dus nu redelijk duf.

Ik moet vandaag:

Stofzuigen

De hamster zoeken

Boodschappen halen om een grote schaal lasagne te kunnen maken voor onze gasten.

De badkamer aan kant maken voor onze gasten.

En ik ben snipverkouden.

Geen hoesten, maar ik snot me een uur in de rondte.

En daardoor zie ik er met rode neus uit als Bassie.

Errug vervelend.

Fuss, jou middag klinkt heel erg gezellig!

Nu Eerst Koffie en Lamp.
Goedemorgen!
Goedemorgen!

Goldie, ik heb je een vriendenuitnodiging gestuurd. (Hoop dat het werkt want met Coebergh lukte het niet.) Als je mij een adres mailt dan ga ik even op zoek naar een doos en dan stuur ik de plaid op, heb je 'm nog voor de kerst in huis.

Vandaag is mijn eerste vakantiedag. Fijn. En heel erg nodig.

Voor iedereen hier
Goedemorgen dames!

Ik begin mijn ritme wel weer te krijgen, al zullen er wel meer extreem drukke dagen tussen komen te zitte. En ik moet mezelf gewoon weer aanleren om op een normaler tijdstip naar bed te gaan. Dat is de afgelopen 2 jaar ongeveer 12 uur- 1 uur geweest, dat moet nu dus naar 11 uur of zo gaan.

Werk is nog steeds hartstikke leuk, ontzettend leuke collega's, fijne werkplek, goed salaris (ook niet onbelangrijk).

Ik zie dat jullie heel veel geschreven hebben, ik heb nu geen tijd om alles terug te lezen en te reageren, dat probeer ik vanavond even te doen.

Fijne dag allemaal!
Fijn dat het nieuwe werk je zo bevalt Rainz!

1609, je hebt mail, als het goed is

En nogmaals heel erg bedankt!

Denk je er over na wat je er voor terug wilt?
Mogguh

Heb je niet gezwommen met zoon, Fuss? Ik wel, hij wou het echt heel graag, gelukkig is het in het zwembad warmer dan onderweg.

Die lego party klinkt gezellig..

Jonna, Gold, en Happyme, heel veel plezier!

Goldie, die hamster moet vanavond wel terecht zijn hoor

Allis, ik moet moonboots. Gelukkig voor mijn portemonnee heb ik geen tijd om naar de stad te gaan.

Vandaag:

Zijn er al twee kinderen uit logeren en moet ik de derde na een feestje brengen

Boodschappen doen

Niet te lang achter de computer blijven hangen

Wasje draaien

Standby staan voor Muis die het vreselijk spannend vindt en heel best vanavond weer thuis kan komen.
Goedemiddag!

Ik mocht vanochtend uitslapen(tot half 10) en werd toen gewekt met koffie op bed en kadootjes!

Daarna even onder de zonnebank geweest en gedoucht en toen stonden mijn ouders op de stoep.Taart gegeten en geld voor een rvs afzuigkap gekregen.Daarna met z'n allen soep gegeten en nu is iedereen weg/boven en heb ik vriend erop uitgestuurd voor de boodschappen.

Kiespijn gaat redelijk,niet meer zo heftig als gister maar toch blijf ik vanavond lekker thuis.Steek de vuurkorf in de tuin aan en er komen toch wat vrienden langs,maken het hier wel gezellig

Jonna,Happy en Gold,veel plezier vanavond!

Fuss,klinkt als leuke middag!

Allis,alles weer zen?

Pips,fijn dat je naar je moeder kan!Hopelijk knapt ze snel op!

Zoeb,wat rot dat je tot na het weekend moet wachten!Hebben jullie al sneeuw?

Rainz,wat fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk!

Ik ga even lekker niksen
quote:Goldielocks schreef op 19 december 2009 @ 09:58:

Ik moet vandaag:

Stofzuigen

De hamster zoeken

Boodschappen halen om een grote schaal lasagne te kunnen maken voor onze gasten.

De badkamer aan kant maken voor onze gasten.

En ik ben snipverkouden.

Geen hoesten, maar ik snot me een uur in de rondte.

En daardoor zie ik er met rode neus uit als Bassie.

Errug vervelend.

Ha Bassie!

Wij zitten net te lunchen bij de Toekan in Gilze en lezen dan even bij en zien dit drukke lijstje

Lasagne lijkt ons erg lekker, en de whisky en de lekkere hapjes ook

En nu op naar Wolphaartsdijk........
1 afslag verder en jullie hadden hier kunnen lunchen
Whiskey?

*ging meteen het drankenkastje checken......

Nog een fles dus ik blij ....zit er nog maar een bodempje in .... *
Pan met saus voor de lasagne staat klaar, nu is het wachten op onze gasten.

Oh en de hamster is nog steeds foetsie.
Gek beest, zal me benieuwen of je die nog levend vindt.

Ik zit hier heel alleen met mijn konijntjes *denk Andre Hazes wijsje erbij* en ga straks voor een lekker patatje oorlog. Broodje shoarma zou ook kunnen maar dan moet ik wel vijf minuten verder lopen en het is zo koudddddddddd.
Mogguh! Net terug van paps en mans. Alles wel, gelukkig. Zo wel dat ik ouderwets binnen 10 minuutjes alweer helemaal gek werd van dat stel
Gold, zit je hamster niet inde saus?
Pips

Ze zijn er bijna....Ik vind het zo leuk!

Ik had me zo'n drie jaar geleden voorgenomen dit never nooit meer te doen: Geen nieuwe vrienden meer en internet blijft internet vanaf nu.

En kijk waar we nu zijn....
alles weer helemaal zen en piekfijn in orde.

De nieuwe laarzen zijn binnen, heeft me wel negen winkels gekost maar dan toch gelukt. Jeetje, wat heeft iedereen tegenwoordig klapkuiten zeg, of ik heb van die miezerknietjes... Allle schachten waren te ruim. Uiteindelijk bij de laatste winkel die we nog konden bedenken geslaagd...

Verder heb ik bij steps een uitermate schattig jurkje van een soortemetvan wol gescoord, zacht oud paars, met een uitlopende rok en een flinke kol er op. En lange mouwen. En hartstikke stretch, zodat ik hem over twee maanden ook nog aan kan...
Allis leuk dat het is gelukt met je laarzen. Nu kun je dus je hele klerenkast weer aan. Zo lang als het duurt dan. Lijkt me mooi hoor oud paars. Wat grappig eigenlijk hé dat die oude modekleuren steeds weer terug komen. Wie had nu gedacht dat paars weer zo in zou zijn. Dat was in de jaren eind 60 begin 70 ook zo. Flower Power was veel paars en oranje.

Gold zijn ze gearriveerd? Gezellig. Kunnen ze ook nog helpen je hamster te zoeken. Of is die inmiddels weer boven saus water.

Pips moest wel lachen om je post. Zo herkenbaar.

Mamz heb je dat liedje in je kop van Flappie? Oh nee dat was van Paul. Had Andre dan net zoiets?
Deze, Zoebie

Flappie is van Youp, by the way.
GL,

Ik spijbel Neef viert vandaag zijn verjaardag en ik zou met Mr N en broer en schoonzus gaan. Schoonzus en ik zijn lekker thuis gebleven en hebben lekker The other Boleyngirl gekeken.

Heb nog een enig jurkje gescoord vandaag. Strech (nee niet zwanger!) lange mouwen, mooie hals en zo`n klokkende rok. Zwart met blauw, wit en paars/roze dessin, erg leuk. En dat in mijn geboortedurp, het mot nie gekker worden
Goeiemorgen!

Wat is de wereld weer móói! Een vers pak sneeuw, en het stuift ook zo prachtig. Oke, ik geef toe, het is vooral mooi vanachter het raam, maar toch!

Legoën was gisteren zo leuk We zijn nog lang niet klaar, heel de voortafel ligt nog vol met lego maar dat geeft niet. Het is vakantie dus tijd zat om het allemaal af te maken.

Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven