Hond uitlaten met Rembo

18-12-2009 20:55 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is koud !! ik zit heerlijk te keten op dit forum......

Dus....... WIE WIL MIJN HOND UITLATEN ???
Aliquando et insanire lucundum est
Is dat arme beest nou uiteindelijk nog naar buiten gegaan? Of staat ie nog met zn achterpootjes gekruisd naast je te piepen?
Ik heb de vrijheid genomen om je titel aan te passen, dan kan je er een kletstopic van maken.
Ik ben gek op kletstopics
quote:RemboEnRembo schreef op 18 december 2009 @ 21:15:

Misschien leuk volgend topic: Hoe ver kan een piemol krimpen door de kou ?Die van jou of die van je hond?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
haha gelukkig houdt onze hond ook niet van slecht weer...met regen etc. doet hij vlug een plas en rent dan weer richting voordeur Jouw hond niet?
Het hondje van een vriendin van mij heeft een luier om, omdat ze incontinent is. Ze moet wel een gaatje voor het staartje knippen.
Ooh.. hier hetzelfde. Maar wel een bordercollie dus ik moest ook nog een grote lange wandeling maken.

Dat moet elke dag maar nu is het niet genieten zeg maar. Getver zeg, die kou :(
Ik was vanochtend ook niet echt voorbereid. Kwam verre buurman tegen in t bos die t beter had gedaan: thermo-onderbroek, stevige muts, dubbele trui. Brr, ik had wat minder aan, gelukkig had mijn hond er ook niet zoveel zin in. Hij zat op de terugweg te bibberen in de auto....(meestal ligt ie thuis tegen de verwarming aan). Hem doe ik er dus ook geen lol mee.
Kind houdt van sneeuw, hond houdt van sneeuw, ik hoef de deur niet uit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven