Mode & Beauty alle pijlers

Borstvergroting II

21-11-2009 11:25 255 berichten
Het eerste topic is verwijderd, ik open dus een nieuw topic om ervaringen uit te wisselen.

Ik vond het leuk met Poppy en Dtje omdat we in dezelfde periode onder het mes gaan.

Anderen zijn natuurlijk ook van harte welkom :-)

Let op: Namen van artsen en klinieken mogen dus absoluut niet meer worden genoemd!
Alle reacties Link kopieren
Dan merk je pas hoeveel je je borstspieren gebruikt

Fijn dat het goed is gegaan. Veel slapen en uitrusten. Des te eerder herstel je
ja idd dat zeg ik ook tegen vriend, je ge je gebruikt je borstspieren bijna voor alles! Vermoeiend... want ik ben gelukkig zo'n verselijk geduldig mens, vraag graag hulp aan anderen en ben gelukkig ook helemaal niet eigenwijs... Pfff dat gaan 6 lange weken worden vrees ik...
Nee joh, tis 1 week bikkelen en chagrijnig worden omdat je afhankelijk bent en daarna gaat het steeds beter. Echt waar

Loreyi, hoe gaat het met jou nu?
Hee D-tje! Daar is je verslag dan! Je gaat de rest van de week nog wel vaker zo lang slapen, denk ik. Tenminste, ik heb superveel geslapen de laatste tijd. Ik durfde eerst ook mn bh niet uit te doen dus heb mn vriend laten eerst laten checken, maar het viel reuze mee!

Die zalf, die heb ik niet. Ik hoef helemaal niks te smeren. Mn borsten zijn ook helemaal niet blauw ofzo, ze waren eerst alleen een beetje gezwollen, that's it.

Ik zat gisteren voor het eerst weer zelf rechtop. Doet inderdaad even pijn, van liggen naar zitten en andersom. Opstaan gaat makkelijker als je je been aan de rand van je bed kan haken, dan kun je je daaraan optrekken. Ook is het mss handig op meerdere kussens te liggen, dan lig je sowieso al wat hoger.

Met mij gaat t sinds gisteravond weer aardig goed. Ik hoef niet meer voor alles mn vriend om hulp te vragen, gelukkig maar, die afhankelijkheid was echt het ergst.

En ik ben echt superblij dat mn borsten nauwelijks van vorm zijn veranderd! Ik was een beetje bang voor zo'n onnatuurlijk bolling boven de tepel, maar ze zien er qua vorm nog net zo uit als eerst, alleen groter
Ik heb heel veel pijnstillers geslikt. Het max aantal paracetamol + diclofenac.En ik kreeg slaappillen, omdat ik snachts niet kon slapen van de pijn. Ik kon ruim 2 weken niet slapen, en dat brak me echt op.

Kwam ook door de situatie waar ik in zat. Al die negatieve energie bevorderde mijn herstel niet echt..

ik had ook zo'n onnatuurlijke bolling boven mn tepels, maar dat werd gelukkig met de week minder.

Ik heb ook nooit hoeven smeren met arnica. Ze zijn nooit blauw geweest. Ik smeer ook niet voor de littekens. Ze worden vanzelf lichter.

Het enige 'rare'is, het gevoelloze gedeelte onder de tepel tot aan de littekens. maar ik hoor van andere meiden, dat die dat ook hebben, en dat dat waarsch.niet meer goed komt.

Maar ja, als dat alles is...
Wat naar Bijrijdstertje, zo veel pijn! Dan stelt dat wat ik heb echt helemaal niks voor.

Even een vraagje voor de ervaringsdeskundigen: mijn linkborst voelt van binnen een beetje raar. Alsof de prothese een beetje rondzweeft in mijn borst. Als ik op sta heb ik bijv het idee dat er iets in mijn borst naar beneden zakt. Het doet geen pijn, maar het voelt wel raar. Is zoiets normaal? Ik heb mijn bh nog maar wat strakker aangetrokken om alles goed op zn plaats te houden.

En toen ik in mijn gezicht wreef (dus dat mijn bovenarmen dan nog naar beneden hangen en mijn onderarmen langs mijn borst naar mijn gezicht gaan), toen raakte mijn onderarmen mijn borsten!! Eerst gebeurde dat niet. Zoooo groot zijn ze nou!
hahahahaha Groooot!

De pijn die je af en toe hebt, lijkt ook op stuwing als je borstvoeding geeft, schijnt. Klinkt wel normaal Loreyi. Als je gewoon je bh draagt, kan er weinig gebeuren.
Maar het doet geen pijn, Pilous. Het voelt gewoon alsof er iets door mn borst beweegt.

Als ik opsta ben ik ook bang dat die proteshe ineens naar buiten komt vallen
Herkenbaar hoor

Geen zorgen... Verdwijnt vanzelf
Ah ok :-)

Bedankt trouwens Pilous, dat je hier zo vaak komt om voor ervaringsdeskundige te spelen :-)
Graag gedaan hoor, vind het leuk en fijn dat ik een goede daad kan doen met mijn boobies
Haha dus ik ben niet de enige die het eng vind om die lelijke bh uit te doen! Ik ga die zalf ook niet 5 x per dag smeren hoor, alleen de tijd en de stress al om die bh steeds weer aan en uit te doen! Verder heb ik een beetje je een prikkeld gevoel in mijn borst. En inderdaad is ademhalen ook zwaar omdat er toch wat meer gewicht op zit denk ik. Waar ik trouwens het moeiste (is dat een woord ) van word is dat ik van dat zitten de hele dag pijn in me rug krijg. Zit normaal niet zoveel en op een gegeven moment heb ik echt pijn in me rug. Wissel dus maar tussen de bank en een eetkamerstoel.

Hoe hebben jullie trouwens geslapen? Ik heb ook een extra kussen enzo, maar dus niet echt op me zij te slapen. Volgens de chirurg kan het wel als je met ene opgerolde handdoek je borsten ondersteunt maar vind het toch een beetje eng! Ben benieuwd hoe dat gaat vannacht!

En nog bedankt voor jullie berichtjes en Pilous voor al je tips, echt een super goede daad voor ons 'groentjes'. En Loreyi over een paar maanden gaan wij andere meiden ook tips geven als wij helemaal vrolijk in onze mooie sexy shirtjes, jurkjes en topjes rondhuppelen
Precies D-tje, nog maar een paar weekjes

Ik heb een week of 2 op mijn rug geslapen omdat ik dat zelf prettiger vond. De chirurg gaf mij als tip om alleen op mijn zij te slapen als het geen pijn deed. Prima advies vond ik zelf. Ik had ook veel kussens in mijn rug.

Het gewicht van de implantaten verdwijnt. Het moet nog 'opgenomen' worden door je lichaam.

Wanneer hebben jullie weer een controleafspraak?
D-tje, is het misschien een idee om je bh voorzichtig naar onder/voren te trekken zodat je de zalf kunt smeren maar dat kreng niet helemaal uit hoeft te trekken?

Ik slaap op mn rug, de laatste 2 dagen heb ik een beetje op mijn zij gelegen, maar niet helemaal. Half op rug, half op zij, snap je.

Rugpijn krijg ik ook van al dat gezit. Volgens mij kun je indd niet meer doen dan afwisselen. Vandaag ga ik eens buiten een blokje om, ik moet toch ook even genieten van dat dikke pak sneeuw

Pilous, controle afspraak heb ik de 30e.

D-tje, heb je ze wel al goed bekeken? Hoe is het geworden?
Pfff wat een drama vannacht, lag echt niet lekker en ik was eigenlijk ook niet moe. Normaal ben ik best wel bezig overdag maar nu de hele dag nix gedaan dus was eigenlijk nog helemaal uitgerust toen ik naar bed ging.

En ik laat die zalf lekker achterwege! Tis helemaal niet blauw dus is ook niet echt nodig vind ik.

Ik heb vandaag weer even gekeken en ik vind het nog steeds moeilijk te bevatten dat ze echt van mij zijn!! Tis natuurlijk een beetje gezwollen, maar ze zijn inderdaad nog precies dezelfde vorm maar dan groter!

Nog wel een vraagje. Klinkt stom maar mijn linkertepel doet een beetje pijn. Het is niet echt pijn maar meer een prikkend/jeukend/branderig gevoel. Als ik stil zit heb ik er niet echt last van maar zodra ik even ga lopen (nou ja lopen, beetje in huis rondsjokken) dan voel ik het wel heel erg. Daardoor loop ik eigenlijk de hele tijd met mijn handen op mijn borsten (buren zullen wel denken, die is hartstikke gek) lekker charmant
Het is normaal dat je borsten en tepels eerst wat gevoeliger zijn. Mijn rechtertepel doet ook op zo'n manier pijn, af en toe.

Verder niets nieuws hier.. Behalve dat ik mijn eerste dag zonder pijnstillers heb gehad. Het doet nu wel weer wat meer pijn, maar niet zo erg dat ik echt die pijnstillers nodig heb.
Ik neem de voorgeschreven pijnstillers ook niet meer, voor mijn idee werken paracetamols beter!

Maar jij bent vandaag dus voor het eerst buiten geweest Loreyi? Wel leuk met dit weer, vond het wel jammer dat ik zelf niet naar buiten kon, had wel ff sneeuwbal gevecht willen houden! Goed dat je nu al zonder pijnstillers kan! Het is voor jou nu een week geleden toch? Bij mij is het met kerst een week geleden, hoop dat ik dan een beetje sjiek aan het kerstdiner kan zitten...

Ik moet de 7e trouwens op nacontrole.
Pffff nu heb ik wel echt serieus pijn! Dat vervelende gevoel in mijn tepel is nu echt heel pijnlijk. Heb vanmorgen zelf noodnummer van de kliniek gebeld, had het idee dat mijn borst in de fik stond! Nu veel pijnstillers verder gaat het wel als ik heel rustig op de bank zit. Vannacht weer bijna niet geslapen en vanmorgen vroeg op omdat vriend moest werken en ik kan zelf niet uit bed komen. Op dit moment denk ik echt wat heb ik mezelf aangedaan? Heb vakantie en kan helemaal niets leuks doen, sterf van de pijn en kan niet eens lekker (uit)slapen.... Pfff hoop echt dat dit gevoel snel overgaat want hier word ik echt strontchagrijnig van!

Sorry moest ff klagen!
Aaah D-tje, een (voorzichtige) voor jou!

Dat is wel kut,dat het zo'n pijn doet! Maar het gaat weer over!

Dat gevoel van 'wat heb ik mezelf aangedaan' ken ik wel, niet door de pijn maar door het niets zelf meer kunnen. En ook dat gaat weer voorbij!

Doe lekker rustig aan, maak goed gebruik van de pijnstillers en denk aan al die mooie bh's die je straks gaat kopen
Hup D, voorgeschreven pijnstillers en paracetamol slikken. Worden niet voor niks voorgeschreven.

Maak lekker thee voor jezelf (niet de waterkoker te vol doen, = zwaar ) en lekker een boek lezen? (niet een tik boek, = zwaar ) Of 3FM luisteren? Films kijken, serie, iemand bellen? (hoewel telefoon te lang vast houden ook belastend is)

En inderdaad, straks lingerie shoppen! Whoehoe!
Billen afvegen gaat nog altijd een beetje moeilijk maar nu ben ik ook nog aan de schijt
Bedankt voor jullie lieve berichtjes meiden !

Me ouders zijn vanmiddag even langs geweest en toen ben ik ff ingestort. Zo veel pijn en had al 2 dagen niet gedoucht (dat mocht vandaag weer maar vriend had vanmorgen geen tijd) was moe, voelde me vies, had vettig haar en was er zo ontzettend klaar mee! Heb ff flink tegen ze aan zitten zeuren en me moeder heeft me onder de douche geholpen en mijn haar gewassen. Op zich wel beetje raar om als 24-jarige als een kleuter door je moeder onder de douche gezet te worden maar ik was zoooo blij! Ben nu weer een stuk opgewekter

Ohh Loreyi ik vind het echt zielig voor je Heb je imodium ofzo bij de hand? Anders een geraspte appel (geen idee of het echt werkt maar heb ik van een paar collega's gehoord). Wel cru, ik kan bijna niets maar me met me billen afvegen heb ik dan weer minder moeite! Hele dikke voor jou, hoop dat het snel over gaat!
Fijn dat je je nu wat beter voelt D-tje!

Bij mij gaat het ook weer wat beter, geloof dat ik nu behoorlijk leeg ben
Ach, met plakpoep moet je meer vegen

Fijn dat je weer lekker schoon bent Dtje. En moeders vinden dat meestal helegaar niet erg hoor
Goedemorgen! Hoe is jouw nachtje verlopen Loreyi, in bed of op de wc Mijn nacht was niet echt bijzonder, heb van 4 tot 7 wakker gelegen en om 8 uur begonnen de buren met verbouwen... en bedankt

Ik moet wel zeggen dat ik het wel tegen vind vallen had vanmorgen zulke gemene steken in mijn tepels, heb het uitgegild! Me vriend wou met me naar het ziekenhuis maar dat hebben we maar niet gedaan (zien me aankomen daar). Nu ik stil zit gaat het wel, maar als ik ff ga lopen of naar de wc dan ga ik echt door de grond. Weten jullie wanneer dat minder gaat worden? En verder ben ik inderdaad heeeel hard aan het dromen over alle leuke lingerie, jurkjes, bikini's en topjes die ik strax kan gaan kopen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven