Mode & Beauty alle pijlers

Borstvergroting II

21-11-2009 11:25 255 berichten
Het eerste topic is verwijderd, ik open dus een nieuw topic om ervaringen uit te wisselen.

Ik vond het leuk met Poppy en Dtje omdat we in dezelfde periode onder het mes gaan.

Anderen zijn natuurlijk ook van harte welkom :-)

Let op: Namen van artsen en klinieken mogen dus absoluut niet meer worden genoemd!
Ze zijn mooooooooi!

Ik keek eerst naar de voorkant in de spiegel en dacht, mwah, zo veel groter zijn ze niet. Toen keek ik naar de zijkant en dacht ik waaaaaw, flinke memmen!

Wat me nu vooral irriteert is die strakke bh. Ik heb geen pijn als ik m uit heb, wel als ik m aan heb. En ik krijg moeilijk adem door dat ding.

Mjaa, wie mooi wil zijn moet pijn lijden he
Alle reacties Link kopieren
Wat goed om te horen!!!!! Ben blij dat alles goed is gegaan en dat alles zo is meegevallen!

Mocht je de dag erna meteen weer douchen? En heb nu verder veel last? Buiten die irritante bh om dan? Het zal wel ff wennen zijn, er zit nu denk ik best wel eens wat 'in de weg' als je wat wilt pakken ofzo. Weet je al wat voor cupmaat het geworden is? Haha lekker veel vragen maar voor mij is het nu ook al bijna zover, vrijdag moet ik. Begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden... Maar des te leuker om jouw enthousiaste verhaal te lezen!!!!
Zolang ik rustig zit heb ik eigenlijk nergens last van.. Dingen pakken gaat wel eens moeilijk ja, maar mijn vriend heeft alle dingen die ik nodig heb op een handige plaats neer gezet (met dank aan Pilous)

Als ik ga verzitten doet het ook wel een beetje pijn, maar het net flinke spierpijn, dat is nog wel aardig draaglijk :-)

Ik heb ook 2 soorten pijnstillers, gewone paracetamol en nog iets.. Maar toen ik van die laatste de bijsluiter las hoefde ik die spontaan niet meer, wat een enge mogelijke bijwerkingen kun je daar van krijgen Maar paracetamol alleen voldoet prima.

Ik mocht de dag erna weer douchen, maar er mocht geen zeep over de sneetjes komen, dus heb alleen even afgespoeld.

Oh en wat wel erg lastig is.. Je billen afvegen na een bezoekje aan het toilet Mijn vriend doet alles voor me en hij wou zelfs dat ook nog wel doen, maar dat vertik ik toch echt

Maar ja, verder geen grote lasten of erge pijnen, alleen dus die bh en het feit dat ik voor sommige dingen van mn vriend afhankelijk ben irriteren me. Het doet nu wel een beetje pijn door die strakke bh, ook als ik heel stil zit.Daarnet onder de douche had ik nergens last van.

De cupmaat weet ik nog niet.. Maar zodra ik kan ga ik allemaal mooie bh's passen

Ik heb t idee dat mijn verhaal een beetje warrig overkomt, maar dat is gewoon enthousiasme
Herkenbaar Loreyi

Fijn dat het je is meegevallen. Die bh, is het wel de goede maat? Want je zou geen last met ademen moeten hebben. Misschien heb je een omvangsmaatje groter nodig.
Ohja, je billen afvegen, dat had ik al uitgeband
Haha dat verhaal van die billen afvegen.... denk ook niet dat ik dat mijn vriend laat doen haha. Ik heb wel mazzel dat het voor het weekend gebeurd, dus vriendlief is de eerste paar dagen in de buurt om alles aan te geven enzo!

Ik heb ook flinke pijnstillers gekregen (waarschijnlijk dezelfde) zal de bijsluiter eens lezen, als er inderdaad van die enge bijwerkingen van komen laat dan maar. Heb nog wel wat zakjes ibruprofen600 en paracetamols.... moet goed komen.

Oh nog bedankt voor de tip van die kleding. Ik had zelf al stapeltje neer gelegd met super charmante joggingbroek, uggs en lekker dik vest. Ik kom dus als ma flodder de kliniek
Hey Loreyi

Hoe is je tweede nachtje met je nieuwe borsten verlopen? Heb je nog veel last?
Hee D-tje.

Gisteravond had ik wat meer last. Nog 2 paracetamol genomen en mn bed in gedoken. Vanmorgen kon ik niet eens opstaan. Vriend heeft me het bed uit gewerkt en ik heb meteen weer 2 paracetamol genomen. Daarna nog wat geslapen en nu gaat het weer.

Omdat het zo'n pijn deed was ik wel een beetje huiverig om de bh uit te doen en te kijken, want ik had enorme opgezwollen rode, paarse en blauwe borsten verwacht, maar ze waren alleen maar een beetje opgezwollen.

Nu zit ik weer braaf met een dekentje op de bank, met allemaal spulletjes binnen handbereik. Ik kan echt niet wachten tot de zwelling helemaal is weg getrokken en ik goed ben opgeknapt en nieuwe bh's kan gaan kopen

En jij, al zenuwachtig? Nog maar 2 nachtjes he..
Ik begin nu wel zenuwachtig te worden ja. Ik ben al vrij dus ben nu druk het huis aan het poetsen aangezien mijn vriend dat de komende weken moet gaan doen.... help

Balen dat je toch wel veel pijn hebt. Ik heb nog eens gekeken en ik heb Celebrex tabletten die ik om de 12 uur moet innemen en dan om de 6 uur ook nog eens 2 paracetamol, vind het wel erg veel. Maar als het nodig is dan moet het maar.

Zie er wel tegenop dat je niet mag tillen enzo, heb 2 hele lieve katjes waar ik normaal de hele dag mee loop te knuffelen en te sjouwen. Maar ja het is voor een goed doel

Heb jij trouwens nog gevraagd hoe lang de siliconen kunnen blijven zitten of dat ze binnen 15 jaar weer vervangen moeten worden?

Verder nog tips om te regelen voor/ na de operatie?
leuk, al die verhalen en veel herkenbaarheid! Maar meiden, denk erom; je borsten zijn pas na 3 maanden in hun blijvende vorm!!! ik heb continue fotos gemaakt (ook van ervoor!) en je zag ze met de week veranderen. Dat is echt mijn tip! Heel leuk om terug te kijken! Ik vroeg aan de zuster of ze direkt na de operatie foto's wilde maken. Ik kijk er heel veel na, aangezien ik het eerste stukje niet meer weet door alle narcose en morfine!

Ik kon op een gegeven moment geen sportbh meer zien, dus kocht ik na 2 maanden een paar bh's. C-cup. Ze zaten goed, maar toen ik laatst een bh moest passen in zo'n dure zaak, bleek dat ik een D-cup nodig had. Ze kwamen idd veel mooier uit.

gister heb ik een strapless jurk gekocht! Heerlijk dat dat nu kan!

Oja, ik ben er ook van overtuigd, dat de siliconen moeten worden gewisseld. Dr.Schumacher zei ook, dat dat na 10-15 jaar moet. Het is ook logisch als je er over nadenkt.

Ik zie daar niet tegenop.
Eens denken, tips voor D-tje..

Niets anders dan wat hier al is gezegd eigenlijk.. Neem makkelijke kleren mee. Iets te eten en drinken voor erna. Rust goed. Laat je vriend lekker alles voor je doen

Ik zorg dat ik altijd een dekentje in de buurt heb, kou is pijnlijk.

Ik maak goed gebruik van de 6 paracetamols die ik op een dag mag hebben. Meteen 's morgens 2 tegelijk, 's middags 2x 1 tablet en voor het slapen gaan nog 2.

Doe je slaapkamerdeur dicht voor de katten. De mijne liggen graag op mn borst maar dat kan natuurlijk even niet.

Maar goed, niks nieuws dus.

Dat van die foto's maken is ook wel een leuk idee! Morgen maar meteen gaan doen
Wat een goed idee dat van die foto's! Dat ga ik ook doen!

En loreyi, nog een praktisch vraagje, ik moet 's nachts altijd minimaal 2 keer plassen... dat zal wel lastig worden denk ik? Naja ik zie het wel. Het is toch voor iedereen anders zijn dus ik zal het wel merken!

Ben verder wel benieuwd hoe het blijft gaan, dus vooral blijven posten hoor!!!
Oei, dat is indd lastig D-tje.

Ik heb het geluk dat ik het hoofdeinde van mijn bed omhoog kan doen, daardoor lig ik al wat meer rechtop. Ik weet niet hoe jouw bed staat maar ik lig aan de muurkant. Daardoor moet ik me ook altijd eerst naar het voetenuiteinde werken. Als je gewoon je benen over de rand kan slingeren gaat t wel wat makkelijker denk ik.

Mss kun je een potje naast je bed zetten

's Morgens is trouwens kut, dan is de pijnstilling van de avond ervoor uitgewerkt en heb ik nog geen nieuwe gehad, dan voel je het wel effe goed zeg. Maar dat is snel weer weg als je eenmaal je pijnstiller weer hebt genomen.

Ik ga vandaag even de kliniek bellen, mn borsten blijven een beetje opgezwollen en volgens de arts zou dat na 48 uur toch wel weg moeten zijn. Die 48 uur zijn inmiddels voorbij. Ervaringsdeskundigen, hoe zat dat bij jullie met zwelling?
Mijn bed staat wat dat betreft goed, kan gewoon mijn benen over de rand zwaaien, dus dat moet wel lukken!

Vervelend dat je 's morgens zoveel last hebt, maar verder is et goed te doen???

Over de zwelling kan ik je trouwens niet vertellen. Nóg niet haha zal het je laten weten over een paar dagen

Ik heb trouwens toch nog even de kliniek gebeld en zij hebben mij echt op hart gedrukt dat de siliconen niet op de 15 jaar vervangen hoeven worden. Ik krijg siliconen van Mentor (of Methor geen idee hoe je het schrijft) en die kunnen gewoon je hele leven blijven zitten. Dat geloof ik dan maar en anders zie ik het wel over 15 jaar!

Ga zo maar eens kijken of ik mijn sportschool abonnement op kan zeggen voor 6 weken!
1 keer is genoeg
Krijg er nou echt even de schijt van!!! De pijn valt best mee, maar ik kan gewoon niks. Alleen een beetje zitten, tv kijken, internetten. Vriend probeert alles zo goed mogelijk voor me te doen maar is helaas een beetje lomp. Waaropi k dan bijv. weer kwaad wordt omdat hij tijdens het haren wassen allemaal zeep in mn ogen spoelt. Waarna ik me dan weer schuldig voel want hij doet zo zn best.

Pff, ik wil gewoon weer alles zelf kunnen!

Sorry, moet even klagen. En ja, ik heb hier zelf voor gekozen, maar toch..

D-tje, succes morgen!!!!
Jullie hebben wel lef hoor. Als ik lees wat er allemaal aan te pas komt dan zou ik die stap nooit hebben durven zetten denk ik. Toen ik wat jonger was was ik ontzettend ontevreden met mijn borsten want ik vond ze veel te klein met mijn a--/ zeer kleine b cup. Toch heb ik nooit een borstvergroting willen doen omdat ik het een onnatuurlijk idee vind. En nu ben ik 35, een klein beetje voller , en heb ik beha maat 75-c/ 70d waar ik erg tevreden mee ben. Bij mijn moeder is dat hetzelfde gegaan, die heeft nu een flinke d-cup! Wat ik hiermee wil zeggen is dat je lichaam dus nog wel degelijk kan veranderen in de loop der jaren. Ook je zelfvertrouwen kan daarnaast nog groeien en dat doet ook een hoop! Denk er dus goed over na...
Mentor, die heb ik ook (heb ik zelfs gewerkt, dus ik heb ze gratis gekregen )
Ik had geen zwelling eigenlijk. Wel werd ik het zat, niks zelf kunnen. Maar over een paar dagen gaat het echt beter hoor. Komt goed!
Dat lijkt me ook heel vervelend dat je zo afhankelijk bent van iemand. Dat je steeds moet vragen wil je dit even doen wil je dat even pakken... Normaal doe ik het inderdaad allemaal liever zelf, dat gaat én sneller (meestal) én je weet dat het goed gebeurd. Maja nog even volhouden wat Pilous ookal zegt, je zal steeds meer dingen zelf kunnen doen denk ik. Ben je al buiten geweest of lukt dat nog niet echt?

Ik had het geweldige idee opgevat om na 2 weken op wintersport te gaan... Is misschien toch niet zo'n goed idee

@Pilous: Jij hebt ook Mentor? Dat schijnen wel goeie te zijn toch? En hebben ze tegen jou gezegd dat ze vervangen moeten worden (misschien heb je dat al gezegd maar weet het niet meer )

Pffff nog een nachtje en dan is het zover!
Dát is geen goed idee nee. Er staat 6 weken herstel voor een borstvergroting.

Mentor is een heel goed merk. Ze geven levenslange garantie op de implantaten maar het is afhankelijk van je lichaam hoe die op de implantaten reageert, en daar kan niemand garantie op geven.

Spannend!
Hmm dacht al dat het een beetje vroeg zou zijn. Misschien kan ik wel mee, ga ik wel een beetje wandelen, boekje lezen en lekker aan warme choco in de kroeg. Denk je dat dit wel kan Pilous? Weet dat iedereen er anders op reageert maar jij bent toch wel beetje ervaringsdeskundige

Ik heb even zitten rekenen en zou 15 dagen na de operatie weg kunnen (heb nog niet geboekt, ben van de last minutes)
Na 10 dagen kon ik redelijk autorijden weer en ben ik gaan werken. Als je er maar rekening mee houdt dat je niet kan tillen. Dan kan het wel...
Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat/is gegaan, D-tje!
Nou ze zitten erin hoor Van de operatie merk je niets, had alleen wel beetje last van de narcose. Ik kon niet echt wakker worden, kreeg mijn ogen echt níet open! Toen het een beetje ging aankleden, zitten, naar de wc nog even zitten en toen viel ik weer weg. Dus weer in bed, hoofd naar beneden en benen omhoog... En het stomme was, het meisje in het bed naast me was later geholpen maar was al helemaal wakker en zat te praten enzo. Niet eerlijk! (ok, zij heeft gekotst en ik niet, dus das dan wel weer gerechtigheid! ) Heb vannacht bijna 14 uur geslapen, zo moe van de narcose!

Nu heb ik wel last. Moest mijn vriend vannacht 2 keer wakker maken om me uit bed te krijgen om te plassen. Pff vooral van liggen naar zitten en andersom is echt pijnlijk! Ik gebruik wel de door hun voorgschreven pijnstillers en paracetamol en als ik stil zit gaat het wel.

Moet eigenlijk 5 x per dag arnica zalf op mijn borsten smeren zodat ze niet blauw worden. Vind het alleen beetje eng om nu mijn bh uit te doen. Heb dus ook nog niet goed gezien hoe het is geworden.

@loreyi: smeer jij braaf 5 x per dag die zalf? en na hoeveel dagen kon jij zelf uit bed komen (gaan zitten bedoel ik)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven