Gefelici, Digi!

20-12-2009 11:53 96 berichten
Digibabe, gefeliciteerd met je verjaardag meid!

Ik zoek even een bijpassend glitterplaatje.....ah hiero, ik heb er al een!

en nóg een om het feestje compleet te maken......

Alle reacties Link kopieren
Doemijdiemaar Spinster!
Gefeliciteerd!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Vliegen joh? Waarheen?
Of vind je deze mooier?

Zeg het maar hoor, jij bent jarig!

Leo, waar haal jij al die wanstaltige plaatjes toch vandaan?!
Ik zoek gewoon op glitterplaatjes of glitters guns, zoiets, en steeds bingo hoor zowat!
Doe mij die Gangsta maar Leo

Naar Roemenie, Ann Liv. Lekker extreme kou lijden. Brrrr.
Hey Digi

Gefelliciteerd en een mooier en gelukkige kerst en nieuw jaar.

Enne dat vliegen overleef je zeker wel.

Groetjes en een dikke knuffel Trikky
Bij glitter en wodka kreeg ik deze:

Roemenië? Wat ga je daar in 's hemelsnaam doen? Het is daar vast nog koukoukouder dan hier! Brrr...
Overigens ga ik met oud-op-nieuw waarschijnlijk naar de Veluwe. Ook spannend hè?
Veluwe is leuk!

Ach ik ga wel vaker naar Oost-Europa met oud en nieuw. Met kerst ook weleens, en ook weleens naar mijn familie in zuidelijk Europa. Alles om maar dat gedoe te vermijden
quote:Digitalis schreef op 20 december 2009 @ 13:35:

Doe mij die Gangsta maar Leo

Dat dacht ik wel.......

Hiero Annie Lief, dit krijg ik bij 'glitter gangsta'

Geweldig Iseo!!!!
Gefeliciteerd Digi!
Die is gaaf Iseo!

Veluwe kan inderdaad leuk zijn. Maar nog meer kou dan hier? Hoop dat je schapenbont-zooltjes hebt voor in je peeptoes. Ga je vandaag trouwens nog iets doen of blijf je katerig forummen?

Leo, gooi ik er speciaal voor jou ook nog 'n glitterplaatje in:

Oeh, ik heb een hele glitterwebsite gevonden. Wat een bizar fenomeen.

Ik ga niks doen Ann Liv. Word er altijd weemoedig van. Het weer is zo kut dat geen klant het aandurft om te paydaten, anders had ik gewoon gewerkt. 't Is zondag dus de kroeg waar ik gister vandaan strompelde is ook niet open, misschien belt m'n mamski nog en nahja, ik kan natuurlijk een fles wijn scoren. En even naar de zonnebank als ik door de sneeuw durf. En misschien schoonmaken. En misschien mijn broer een mail sturen, die is ook jarig namelijk. En wellicht een lijstje maken voor spullen die ik ga kopen als ik in NL ben. Geen echte verjaardagsdingen dus maar ik heb er dan ook niks mee, behalve dan dat ik er oprecht melancholisch van word (en ik hoef geen knuffels hoor, 't is m'n eigen schuld dat ik geen leven heb).
Ervoor kiezen om geen verjaardagsfeestje te vieren vind ik niet geen leven hebben hoor. Ach, ik heb mensen uitgenodigd waarvan ik vind dat het 'moet' en goede vrienden zijn al jaren niet meer op mijn verjaardag geweest. Dát is pas sneu.

Jammer dat je niet kunt werken vandaag. Heb jij eigenlijk wel schoenen zonder hakken? Want hoogehakt de sneeuw is vind ik wel heul dapper.
Gefeliciteerd. Ook al doe je er niks aan, maak er toch een leuke dag van.
Ik heb sneakers, slippers en ballerina's. De rest is gehakt Ik wil nog over-the-knees, da's lekker warm. Ik vind die bontachtige laarzen voor over je broek spuuglelijk maar wil ze wel hebben, voor in Roemenie. En ik neem een legging mee, kan onder de broek. Kan nu ook wel onder de broek eigenlijk.

Ik doe gewoon nooit meer aan verjaardagen. Laatste keer was als tienjarige ofzo, hoewel ik vorig jaar wel bij Minny een etentje heb gehad op mijn verjaardag.
Wat is Minny toch een schat. Ik zou ook weleens niet aan verjaardagen willen doen eigenlijk. Maar volgens mij krijg ik dan alsnog bezoek en dan vier ik het liever zoals ik het wil.

Nu je het zegt, ik moet zo kerstinkopen gaan doen (jaja, nóg meer december-verplichtingen) en als de winkels niet ingesneeuwd zijn, zijn ze open geloof ik. Dus ik ga zo de Hollandse kou trotseren en dan doe ik lekker een legging aan onder m'n broek.
Digi, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en sterkte met je kater!

En veel plezier in Roemenië, wat je er ook gaat doen...... is er eigenlijk nog wel wat te doen met die kou??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven