Gefelici, Digi!

zondag 20 december 2009 om 13:54
zondag 20 december 2009 om 14:09
Ik ga niks doen Ann Liv. Word er altijd weemoedig van. Het weer is zo kut dat geen klant het aandurft om te paydaten, anders had ik gewoon gewerkt. 't Is zondag dus de kroeg waar ik gister vandaan strompelde is ook niet open, misschien belt m'n mamski nog en nahja, ik kan natuurlijk een fles wijn scoren. En even naar de zonnebank als ik door de sneeuw durf. En misschien schoonmaken. En misschien mijn broer een mail sturen, die is ook jarig namelijk. En wellicht een lijstje maken voor spullen die ik ga kopen als ik in NL ben. Geen echte verjaardagsdingen dus maar ik heb er dan ook niks mee, behalve dan dat ik er oprecht melancholisch van word (en ik hoef geen knuffels hoor, 't is m'n eigen schuld dat ik geen leven heb).
zondag 20 december 2009 om 14:22
Ervoor kiezen om geen verjaardagsfeestje te vieren vind ik niet geen leven hebben hoor. Ach, ik heb mensen uitgenodigd waarvan ik vind dat het 'moet' en goede vrienden zijn al jaren niet meer op mijn verjaardag geweest. Dát is pas sneu.
Jammer dat je niet kunt werken vandaag. Heb jij eigenlijk wel schoenen zonder hakken? Want hoogehakt de sneeuw is vind ik wel heul dapper.
Jammer dat je niet kunt werken vandaag. Heb jij eigenlijk wel schoenen zonder hakken? Want hoogehakt de sneeuw is vind ik wel heul dapper.
zondag 20 december 2009 om 14:27
Ik heb sneakers, slippers en ballerina's. De rest is gehakt Ik wil nog over-the-knees, da's lekker warm. Ik vind die bontachtige laarzen voor over je broek spuuglelijk maar wil ze wel hebben, voor in Roemenie. En ik neem een legging mee, kan onder de broek. Kan nu ook wel onder de broek eigenlijk.
Ik doe gewoon nooit meer aan verjaardagen. Laatste keer was als tienjarige ofzo, hoewel ik vorig jaar wel bij Minny een etentje heb gehad op mijn verjaardag.
Ik doe gewoon nooit meer aan verjaardagen. Laatste keer was als tienjarige ofzo, hoewel ik vorig jaar wel bij Minny een etentje heb gehad op mijn verjaardag.
zondag 20 december 2009 om 14:35
Wat is Minny toch een schat. Ik zou ook weleens niet aan verjaardagen willen doen eigenlijk. Maar volgens mij krijg ik dan alsnog bezoek en dan vier ik het liever zoals ik het wil.
Nu je het zegt, ik moet zo kerstinkopen gaan doen (jaja, nóg meer december-verplichtingen) en als de winkels niet ingesneeuwd zijn, zijn ze open geloof ik. Dus ik ga zo de Hollandse kou trotseren en dan doe ik lekker een legging aan onder m'n broek.
Nu je het zegt, ik moet zo kerstinkopen gaan doen (jaja, nóg meer december-verplichtingen) en als de winkels niet ingesneeuwd zijn, zijn ze open geloof ik. Dus ik ga zo de Hollandse kou trotseren en dan doe ik lekker een legging aan onder m'n broek.