Welke forummers zou jij nooit in het echt willen zien
zondag 20 december 2009 om 15:23
Nou, dat was te verwachten. Niemand, of nou ja, bijna niemand, zou mij wel eens willen zien. Dat komt goed uit natuurlijk want ik wil jullie allemaal, nou ja, bijna allemaal, ook niet zien.
Dus daarom dit topic, in de hoop dat mijn naam nu toch echt een paar keer genoemd gaat worden:
Welke forummers zou jij nooit in het echt willen zien.
Kom maar op.
Dus daarom dit topic, in de hoop dat mijn naam nu toch echt een paar keer genoemd gaat worden:
Welke forummers zou jij nooit in het echt willen zien.
Kom maar op.
zondag 20 december 2009 om 15:31
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 december 2009 @ 15:28:
[...]
Waarom?Ben benieuwd wat het voor een types zijn. Je hebt er toch een beetje lef voor nodig om je op een forum te begeven wat voor 99% uit vrouwen bestaat. Wat beweegt zo'n man? Hoe is zo'n man in real life t.o.v. vrouwen. Dat soort vragen.
[...]
Waarom?Ben benieuwd wat het voor een types zijn. Je hebt er toch een beetje lef voor nodig om je op een forum te begeven wat voor 99% uit vrouwen bestaat. Wat beweegt zo'n man? Hoe is zo'n man in real life t.o.v. vrouwen. Dat soort vragen.

zondag 20 december 2009 om 15:48
quote:absoluteEinstein schreef op 20 december 2009 @ 15:36:
[...]
Het is beter dat we elkaar niet ontmoeten. We zijn vast allebei niet zo leuk als onze avatar. En dan vallen we tegen.
Einstein, wie of wat is jouw avatar? Jij bent dat zelf?
En on-topic: ik wil jou Willem juist wel eens in het echt zien. Qua leeftijdscategorie moet ik je waanzinnig aantrekkelijk vinden, maar qua posts vind ik je vaak enorm irritant. Ik vraag me echt af of jij bent zoals je je voordoet dan je bent. Daar twijfel ik soms aan.
[...]
Het is beter dat we elkaar niet ontmoeten. We zijn vast allebei niet zo leuk als onze avatar. En dan vallen we tegen.
Einstein, wie of wat is jouw avatar? Jij bent dat zelf?
En on-topic: ik wil jou Willem juist wel eens in het echt zien. Qua leeftijdscategorie moet ik je waanzinnig aantrekkelijk vinden, maar qua posts vind ik je vaak enorm irritant. Ik vraag me echt af of jij bent zoals je je voordoet dan je bent. Daar twijfel ik soms aan.