Welke forummers zou jij nooit in het echt willen zien
zondag 20 december 2009 om 15:23
Nou, dat was te verwachten. Niemand, of nou ja, bijna niemand, zou mij wel eens willen zien. Dat komt goed uit natuurlijk want ik wil jullie allemaal, nou ja, bijna allemaal, ook niet zien.
Dus daarom dit topic, in de hoop dat mijn naam nu toch echt een paar keer genoemd gaat worden:
Welke forummers zou jij nooit in het echt willen zien.
Kom maar op.
Dus daarom dit topic, in de hoop dat mijn naam nu toch echt een paar keer genoemd gaat worden:
Welke forummers zou jij nooit in het echt willen zien.
Kom maar op.
zondag 20 december 2009 om 17:00
LI, nogmaals ik ga dit gesprek niet met je aan. Ik laat me irl niet door je provoceren (weet je nog dat je tijdens de meet je naamsticker achter de revers van je jasje (of wat je ook aanhad) plakte met de woorden `zo nu weet niemand wie ik ben`? Jammer genoeg voor jou zag ik je dat doen en hoorde ik je dat zeggen.
Even later kom je quasi aardig naar me toe `HPL ik heb jou altijd al willen ontmoeten, wat leuk!`) en ook niet op het forum.
Het werkte op de meet niet, het werkt hier niet.. Jammer voor jou.
Even later kom je quasi aardig naar me toe `HPL ik heb jou altijd al willen ontmoeten, wat leuk!`) en ook niet op het forum.
Het werkte op de meet niet, het werkt hier niet.. Jammer voor jou.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

zondag 20 december 2009 om 17:02
zondag 20 december 2009 om 17:07
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat dat niet wederzijds was HLP in plaats van de negeer modus aan te zetten. Er waren genoeg forummers die helemaal geen sticker droegen. Prima toch? Ik ben op je afgestapt en heb me voorgesteld,... Dat je het daarmee op een meeting al fout kan doen zegt mijn inziens meer over jou dan over mij.
zondag 20 december 2009 om 17:14
quote:La India schreef op 20 december 2009 @ 17:07:
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat dat niet wederzijds was HLP in plaats van de negeer modus aan te zetten. Er waren genoeg forummers die helemaal geen sticker droegen. Prima toch? Ik ben op je afgestapt en heb me voorgesteld,... Dat je het daarmee op een meeting al fout kan doen zegt mijn inziens meer over jou dan over mij.
Eèn ding nog: je hebt je niet aan me voorgesteld.
`Ben jij HPL, ik heb je altijd al willen ontmoeten, wat leuk!`
`Jij bent La India, niet waar?`
Schrik, balen, teleurstelling: `Hoe wist je dat?`
Eèn ding nog: je hebt je niet aan me voorgesteld.
`Ben jij HPL, ik heb je altijd al willen ontmoeten, wat leuk!`
`Jij bent La India, niet waar?`
Schrik, balen, teleurstelling: `Hoe wist je dat?`
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.