'Brittany Murphy overleden'
zondag 20 december 2009 om 20:14
quote:AMSTERDAM - Brittany Murphy is vanmorgen vroeg in haar woonplaats Los Angeles overleden. De 32-jarige actrice zou een hartaanval hebben gehad.
Dit meldt de entertainment website TMZ. De man van Murphy, Simon Monjack, zou de ambulance hebben gebeld.
Murphy werd bekend door films als Clueless, 8 Mile en Don't Say a Word.
Jeetje, hier schrik ik wel even van. Vond haar een leuke actrice.
Dit meldt de entertainment website TMZ. De man van Murphy, Simon Monjack, zou de ambulance hebben gebeld.
Murphy werd bekend door films als Clueless, 8 Mile en Don't Say a Word.
Jeetje, hier schrik ik wel even van. Vond haar een leuke actrice.
zondag 20 december 2009 om 20:21
quote:Broedkippetje schreef op 20 december 2009 @ 20:18:
Wat naar, zeg.
Tjo, daar sta ik toch echt van te kijken.
Meestal als een 'ster' zo plots en zo jong overlijdt blijkt er ook iets van drugs in het spel, maar eerlijk gezegd kan ik me dat bij haar niet echt voorstellen (ik weet verder niets over haar, dus waar dit op slaat weet ik niet).
Maar ja, ook jonge mensen kunnen heel onverwacht overlijden.
Afschuwelijk.
Heeft ze kinderen?
Volgens mij heeft ze ooit wel een slechtere periode gehad. Toen was ze ook heel dun en had ze zo'n junkie-look. Maar volgens mij ging het juist wel goed de laatste tijd (voor zover ik dat vanuit A'dam kan zien dan hè? ).
Nee, geen kinderen. Wel getrouwd.
Wat naar, zeg.
Tjo, daar sta ik toch echt van te kijken.
Meestal als een 'ster' zo plots en zo jong overlijdt blijkt er ook iets van drugs in het spel, maar eerlijk gezegd kan ik me dat bij haar niet echt voorstellen (ik weet verder niets over haar, dus waar dit op slaat weet ik niet).
Maar ja, ook jonge mensen kunnen heel onverwacht overlijden.
Afschuwelijk.
Heeft ze kinderen?
Volgens mij heeft ze ooit wel een slechtere periode gehad. Toen was ze ook heel dun en had ze zo'n junkie-look. Maar volgens mij ging het juist wel goed de laatste tijd (voor zover ik dat vanuit A'dam kan zien dan hè? ).
Nee, geen kinderen. Wel getrouwd.
zondag 20 december 2009 om 20:23
zondag 20 december 2009 om 20:29
quote:paloma schreef op 20 december 2009 @ 20:23:
Ik heb net even een foto opgesnord van haar echtgenoot maar gezien zijn opgeblazen hoofd, zou je denken dat hij in aanmerking voor een hartaanval zou komen.Deze?
Ik vind 't wel een lekker ding hoor. En zij is echt ienie-mini hoor, dus het kan ook gezichtsbedrog zijn dat hij wat grover op beeld komt.
Ik heb net even een foto opgesnord van haar echtgenoot maar gezien zijn opgeblazen hoofd, zou je denken dat hij in aanmerking voor een hartaanval zou komen.Deze?
Ik vind 't wel een lekker ding hoor. En zij is echt ienie-mini hoor, dus het kan ook gezichtsbedrog zijn dat hij wat grover op beeld komt.
zondag 20 december 2009 om 20:42
quote:AgentL schreef op 20 december 2009 @ 20:29:
[...]Ik vind 't wel een lekker ding hoor. En zij is echt ienie-mini hoor, dus het kan ook gezichtsbedrog zijn dat hij wat grover op beeld komt.Ja, die . Zij is sowieso een popje maar hij is een tikkeltje aan de zware kant. Misschien is hij wel bovenop haar in slaap gevallen ?!
[...]Ik vind 't wel een lekker ding hoor. En zij is echt ienie-mini hoor, dus het kan ook gezichtsbedrog zijn dat hij wat grover op beeld komt.Ja, die . Zij is sowieso een popje maar hij is een tikkeltje aan de zware kant. Misschien is hij wel bovenop haar in slaap gevallen ?!