Het 3000 topic deel 12
zaterdag 19 december 2009 om 22:21
zondag 20 december 2009 om 23:24
quote:mamalief schreef op 20 december 2009 @ 23:21:
Das nie fijn nee, ken het en wat je ook zegt geruststellen wil niet echt.
Ja ik kan nog es zeggen dat we een grote hond heben die ze tegenhoudt maar vaak trappen ze daar ook niet in.
Geruststellen lukt niet. Zij slaapt op de eerste verdieping en wij op zolder. Dat vindt ze eng.
Dus vanaf morgen slapen wij weer op de eerste verdieping en wordt de zolder speelzolder.
Das nie fijn nee, ken het en wat je ook zegt geruststellen wil niet echt.
Ja ik kan nog es zeggen dat we een grote hond heben die ze tegenhoudt maar vaak trappen ze daar ook niet in.
Geruststellen lukt niet. Zij slaapt op de eerste verdieping en wij op zolder. Dat vindt ze eng.
Dus vanaf morgen slapen wij weer op de eerste verdieping en wordt de zolder speelzolder.
zondag 20 december 2009 om 23:32
Ja gelukkig wel Floor.. Maar morgen even nieuw voorlicht bestellen.. nieuw achterlicht... bumper vastzetten en de deuken in voor.. zij en achterkant laten we maar even voor wat het is. Hij is door een of andere belgische mongool die vlak voor hem schoot (over de doorgetrokken streep) tegen de vangrail geklapt... gedraaid... en met de achterkant weer tegen de vangrail geklapt. Geen tijd gehad natuurlijk om het kenteken te noteren.... dus morgen even de lease-maatschappij bellen om te horen wat dat gaat kosten.
zondag 20 december 2009 om 23:39
goffer Bianc, dat is echt niet leuk! Wel fijn dat ie zelf niks heeft
oooh Floor en Bam, wat leuk! Het is dat ik bij mijn moeder wil zijn voor O&N, maar anders kwam ik ook hoor!
wel sneu voor dochter dat ze bang is en voor jullie dat jullie de zolder kwijt zijn
oooh Floor en Bam, wat leuk! Het is dat ik bij mijn moeder wil zijn voor O&N, maar anders kwam ik ook hoor!
wel sneu voor dochter dat ze bang is en voor jullie dat jullie de zolder kwijt zijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best