Het 3000 topic deel 12
zaterdag 19 december 2009 om 22:21
maandag 21 december 2009 om 19:33
quote:zjena35 schreef op 21 december 2009 @ 19:29:
Waarom kom ik niet door het begin van de nieuwe nicci french?
Ligt dat aan mij, ben ik gewoon niet in de mood, of is het dit keer gewoon een mislukking. Laat dat niet waar zijn!!Effe doorbijten Zjena.. het wordt nog wel wat!
Waarom kom ik niet door het begin van de nieuwe nicci french?
Ligt dat aan mij, ben ik gewoon niet in de mood, of is het dit keer gewoon een mislukking. Laat dat niet waar zijn!!Effe doorbijten Zjena.. het wordt nog wel wat!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 21 december 2009 om 19:33
quote:boogje schreef op 21 december 2009 @ 19:31:
Ben weer een beetje ontdooid, maar was wel koud gisteren zeg... was zo dom om met de trein te gaan.. ben 6 uur onderweg geweest.. brrrrrr.
Ben nu echt toe aan een dagje sauna!!.. wie wil er mee? Ik mits ik het lopend af kan
Ben weer een beetje ontdooid, maar was wel koud gisteren zeg... was zo dom om met de trein te gaan.. ben 6 uur onderweg geweest.. brrrrrr.
Ben nu echt toe aan een dagje sauna!!.. wie wil er mee? Ik mits ik het lopend af kan
maandag 21 december 2009 om 19:36
quote:vivafreak1 schreef op 21 december 2009 @ 19:27:
allemaal
Tja even bellen en uitleggen leek mij wel handig...ze belt zo terug
Hoi Thee... ik wilde voor woensdag nog even aankijken ( kan zomaar weer gaan dooien he in dit pokkelandje)
Als ik Helga niet hoorde, is niet NIET slim.
Ik zie zelfs mijn (1e) Kerst met LL al in het water vallen.
Stom weer. Haat winter.
allemaal
Tja even bellen en uitleggen leek mij wel handig...ze belt zo terug
Hoi Thee... ik wilde voor woensdag nog even aankijken ( kan zomaar weer gaan dooien he in dit pokkelandje)
Als ik Helga niet hoorde, is niet NIET slim.
Ik zie zelfs mijn (1e) Kerst met LL al in het water vallen.
Stom weer. Haat winter.
maandag 21 december 2009 om 19:43
quote:boogje schreef op 21 december 2009 @ 19:41:
Bussloo schijnt wel een hele mooie te zijn moet ik zeggen.. scoort goed op saunagids.nl .. Hier bij mij zitten ook wel een paar mooie sauna's.. Thermen Geldrop, Prinsejagt, Devarane Den Bosch..Oh bij die laatste zou ik zaterdag hebben gezeten...maar vriendinnetje werd ziek!
Bussloo schijnt wel een hele mooie te zijn moet ik zeggen.. scoort goed op saunagids.nl .. Hier bij mij zitten ook wel een paar mooie sauna's.. Thermen Geldrop, Prinsejagt, Devarane Den Bosch..Oh bij die laatste zou ik zaterdag hebben gezeten...maar vriendinnetje werd ziek!