Het 3000 topic deel 12
zaterdag 19 december 2009 om 22:21
maandag 21 december 2009 om 21:50
Freaky en LeukerT
Gewoon elkaar lekker gek maken met sms... des te leuker is het als je elkaar daarna weer wel kan zien. Als het niet anders is... dan maar proberen er het beste van te maken. En wat zijn 2 dagen op een mensenleven? En de zondag na de kerst kunnen jullie misschien proberen er een derde kerstdag (voor jullie) van te maken?
Gewoon elkaar lekker gek maken met sms... des te leuker is het als je elkaar daarna weer wel kan zien. Als het niet anders is... dan maar proberen er het beste van te maken. En wat zijn 2 dagen op een mensenleven? En de zondag na de kerst kunnen jullie misschien proberen er een derde kerstdag (voor jullie) van te maken?
maandag 21 december 2009 om 21:53
maandag 21 december 2009 om 21:53
maandag 21 december 2009 om 21:54
quote:piba schreef op 21 december 2009 @ 21:53:
[...]
joh, ik heb al dagen cravings naar - eg nie lagge hoor - gevulde eieren: van die apparaten met mayo en kerrie, mmmmmm
Nooooit naar getaald, maar paar weken zwanger en ja hoor, idiote cravings duiken op! Overigens droef dat ik van KIPsalade zelf op gevulde eieren kom
[...]
joh, ik heb al dagen cravings naar - eg nie lagge hoor - gevulde eieren: van die apparaten met mayo en kerrie, mmmmmm
Nooooit naar getaald, maar paar weken zwanger en ja hoor, idiote cravings duiken op! Overigens droef dat ik van KIPsalade zelf op gevulde eieren kom
maandag 21 december 2009 om 21:54
maandag 21 december 2009 om 21:56
quote:Bianca40 schreef op 21 december 2009 @ 21:53:
[...]
Volgens mij inderdaad niet Appel... zit bij de benzineprijzen inbegrepen (net als in Duitsland). Maar zeker weten doe ik dat niet hoor (erg he... en mn zus woont nog wel in Belgie)En dan te bedenken dat daar de benzine nog zo'n 3 cent goedkoper is dan hier.... iets klopt er dan toch niet hé?
[...]
Volgens mij inderdaad niet Appel... zit bij de benzineprijzen inbegrepen (net als in Duitsland). Maar zeker weten doe ik dat niet hoor (erg he... en mn zus woont nog wel in Belgie)En dan te bedenken dat daar de benzine nog zo'n 3 cent goedkoper is dan hier.... iets klopt er dan toch niet hé?
maandag 21 december 2009 om 21:56
quote:LeukerT schreef op 21 december 2009 @ 21:54:
Ik zou de kerst met mini naar inmiddels ex gaan, die even was 'vergeten" te melden dat ze de diagnose borderline had gekregen drie jaar voor ik haar leerde kennen...
Hier verhaal...
En dan is Freak er nu voor me... en kunnen we niet samen zijn...
Naadkwadraat zeg maar
Wat zonde van jullie kerst!! ben je wel voor het (RL) O&N terug?
ga nu even je linkje lezen...
Ik zou de kerst met mini naar inmiddels ex gaan, die even was 'vergeten" te melden dat ze de diagnose borderline had gekregen drie jaar voor ik haar leerde kennen...
Hier verhaal...
En dan is Freak er nu voor me... en kunnen we niet samen zijn...
Naadkwadraat zeg maar
Wat zonde van jullie kerst!! ben je wel voor het (RL) O&N terug?
ga nu even je linkje lezen...
maandag 21 december 2009 om 21:58
hihihihi ik heb een vraagje gesteld op Triviant, tussen forummers die mij helemaal niet kennen.
Ja Zus heeft een nieuwe auto en het boterde eventjes , hopelijk alleen die avond, niet tussen haar man/vriend.
En ze is ook nog ziek geweest/
Hopelijk staan haar sterren nu wat gunstiger
Ja Zus heeft een nieuwe auto en het boterde eventjes , hopelijk alleen die avond, niet tussen haar man/vriend.
En ze is ook nog ziek geweest/
Hopelijk staan haar sterren nu wat gunstiger
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 21 december 2009 om 22:00
quote:Jackyr schreef op 21 december 2009 @ 21:56:
[...]
En dan te bedenken dat daar de benzine nog zo'n 3 cent goedkoper is dan hier.... iets klopt er dan toch niet hé?
Inderdaad... maarja... daar strooien ze niet. De wegen zijn allemaal van die aan elkaar gekoppelde betonplaten. Je kan niet eens normaal een bak koffie in de auto drinken als je rijdt. Dus dan zie je wel het verschil met het (duurdere en luxere) Nederland.
Trouwens.. hebben jullie ook weleens dat je ineens een eng gevoel bekruipt? Slaat nergens op wat ik nu ga zeggen maar ik ga het toch zeggen....
[...]
En dan te bedenken dat daar de benzine nog zo'n 3 cent goedkoper is dan hier.... iets klopt er dan toch niet hé?
Inderdaad... maarja... daar strooien ze niet. De wegen zijn allemaal van die aan elkaar gekoppelde betonplaten. Je kan niet eens normaal een bak koffie in de auto drinken als je rijdt. Dus dan zie je wel het verschil met het (duurdere en luxere) Nederland.
Trouwens.. hebben jullie ook weleens dat je ineens een eng gevoel bekruipt? Slaat nergens op wat ik nu ga zeggen maar ik ga het toch zeggen....
maandag 21 december 2009 om 22:01
Toen mr Bianco en ik nog 'illegaal' met elkaar omgingen gingen we altijd met zijn bussie naar het bos. Ook een keer toen er sneeuw lag... superlekker gezellig
Nu is hij naar een storing... hij is met het busje... het sneeuwt.
En dan krijg ik ineens weer even de rekening van ons vreemdgaangedrag toen we elkaar leerden kennen (we waren allebei getrouwd)..
het zal toch niet???
Neeeeeeeeeeeeeeee
*zo.. en gelijk einde verhaal en einde rare gedachten*
Nu is hij naar een storing... hij is met het busje... het sneeuwt.
En dan krijg ik ineens weer even de rekening van ons vreemdgaangedrag toen we elkaar leerden kennen (we waren allebei getrouwd)..
het zal toch niet???
Neeeeeeeeeeeeeeee
*zo.. en gelijk einde verhaal en einde rare gedachten*