Het 3000 topic deel 12
zaterdag 19 december 2009 om 22:21
maandag 21 december 2009 om 22:07
Ja dat mag Floor... bovendien.. als je nu moet beginnen met bijlezen ben je zowiezo pas morgen klaar
Roos... ik weet het.. maar dat is de straf die we allebei uit moeten zitten door ons eigen gedrag destijds he! Zo heel af en toe bekruipt me een rare gedachte. Maar die verdwijnt weer als sneeuw voor de zon als ie thuis is hoor
Roos... ik weet het.. maar dat is de straf die we allebei uit moeten zitten door ons eigen gedrag destijds he! Zo heel af en toe bekruipt me een rare gedachte. Maar die verdwijnt weer als sneeuw voor de zon als ie thuis is hoor
maandag 21 december 2009 om 22:10
quote:vivafreak1 schreef op 21 december 2009 @ 21:57:
...weinig kans..of sneaky en dat rijmt op freaky
Ik vond die wegkomactie wel heel leuk bedacht
Kunnen jullie niet ergens heen gaan met de mini's en elkaar daar weer quasi treffen? Dan elkaar uitnodigen om te eten.. mini's zijn tenslotte toch vriendinnetjes?
...weinig kans..of sneaky en dat rijmt op freaky
Ik vond die wegkomactie wel heel leuk bedacht
Kunnen jullie niet ergens heen gaan met de mini's en elkaar daar weer quasi treffen? Dan elkaar uitnodigen om te eten.. mini's zijn tenslotte toch vriendinnetjes?
maandag 21 december 2009 om 22:11
maandag 21 december 2009 om 22:13
En Mr Bianco heeft altijd gezegd: Bij twijfel moet je me gewoon bellen...
dus dat heb ik gedaan... (wat een muts he )
Hij is onderweg naar huis én heeft een nieuwe cv-ketel verkocht... ouwe heeft het compleet begeven!
Dus ik maakte me weer zorgen om niks... ach ja.. als je niks meer hebt om je zorgen over te maken dan moet je wat zoeken toch?
dus dat heb ik gedaan... (wat een muts he )
Hij is onderweg naar huis én heeft een nieuwe cv-ketel verkocht... ouwe heeft het compleet begeven!
Dus ik maakte me weer zorgen om niks... ach ja.. als je niks meer hebt om je zorgen over te maken dan moet je wat zoeken toch?
maandag 21 december 2009 om 22:13