schoonzus

22-12-2009 09:03 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
yappiedoe
Dat ze nog steeds diep aan het nadenken is hoe ze jou op een nette manier kan duidelijk maken dat ze niks van je wil?
Misschien was het antwoord van haar als grapje bedoelt en neemt ze jouw vraag niet serieus. Vind het trouwens wel een gedurfde vraag van je hoor, ik zou het niet doen uit angst voor een antwoord waar ik niet op zit te wachten. hihi
Ik kan me zo voorstellen dat ze het een rare vraag vindt en helemaal per sms. Waarom had je behoefte aan die bevestiging?
Of inderdaad de optie van vlinder. Ook mogelijk
Kerstvakantie Bobby?
quote:Xander68 schreef op 22 december 2009 @ 09:13:

Kerstvakantie Bobby?

Dacht ik ook al.

Kansloos Sneu.
Iemand nog een glazen bol over?
Zijn er nou serieus mannen die denken dat vrouwen een natte slip krijgen bij de naam bobbykingsize?
Ga lekker buiten sleetje rijden...
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
quote:domnaiefmutsje schreef op 22 december 2009 @ 09:21:

Zijn er nou serieus mannen die denken dat vrouwen een natte slip krijgen bij de naam bobbykingsize?Denk eerder dat ze spontaan a-sexueel worden....
@Bobby: op welke manier is ze jouw schoonzus? Is ze de zus van jouw partner of van jouw broer/zus?

En vanwaar de behoefte om te weten wat ze van jou vindt?

Overigens: ik geloof niet dat ik het zou kunnen waarderen dat mijn vriend 'aan het geinen ging' met mijn zus en dit soort persoonlijke vragen ging stellen.
Slotje!
Mag je, als de OP er niet meer staat en je alleen de reacties hebt om uit te vogelen waar het over gaat, je eigen verhaal bedenken en dat dan neerzetten als reactie?
Gewoon vragen (persoonlijk) en niet altijd en eeuwig dit soort dingen via de mail en sms "bespreken". Is een minpuntje van dit soort (verder prima) communicatiemiddelen. Wij nemen niet genoeg de moeite om nog persoonlijk contact te houden. En daar gaat het vaak mis,

Succes.
quote:eleonora schreef op 22 december 2009 @ 09:28:

Mag je, als de OP er niet meer staat en je alleen de reacties hebt om uit te vogelen waar het over gaat, je eigen verhaal bedenken en dat dan neerzetten als reactie?Zou wel leuk zijn!
Ik heb de pret weer gemist zie ik.... waar gaat het over?

TO heeft schoonzus per sms vunzig voorstel gedaan?
Eleonora, doe een poging zou ik zegen ik ben benieuwd!
Eleonora en Saline: ja, ik ben ook benieuwd.

Tips voor de beeldvorming en uiteindelijke karakterbeschrijving rondom Bobby: hij heeft in een eerder topic vermeld dat hij zijn met vrouw weleens een trio zou willen doen met 2 mannen en iets over schaamhaar maar dat is inmiddels ook gewist.
Ah, jij had dus voorkennis. Dacht dat het een puber was en ook nog eens een meisje. (niet naar de naam gekeken). Pas na latere reacties ging er een belletje rinkelen (schaamsmiley)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven