Het 3000 topic deel 12
zaterdag 19 december 2009 om 22:21
dinsdag 22 december 2009 om 14:48
dinsdag 22 december 2009 om 14:49
quote:tbl1966 schreef op 22 december 2009 @ 14:46:
[...]
Sleept sofa naar binnen en legt Bianca er op neer. Gaat ernaast zitten met kladblok en potlood.
Zo mevrouw, vertel eens wat ons scheelt. Gooi het er maar uit, u zult zien dat het oplucht.
Eh... wat wilt u eerst horen?
-moeder ziek
-faillissement
-financiele toestanden
-echtscheiding
-vreemgegaan incl. schuldgevoel
-ouders gescheiden
En doen we dan het volgende uur weer een nieuwe lijst?
[...]
Sleept sofa naar binnen en legt Bianca er op neer. Gaat ernaast zitten met kladblok en potlood.
Zo mevrouw, vertel eens wat ons scheelt. Gooi het er maar uit, u zult zien dat het oplucht.
-moeder ziek
-faillissement
-financiele toestanden
-echtscheiding
-ouders gescheiden
En doen we dan het volgende uur weer een nieuwe lijst?
dinsdag 22 december 2009 om 14:49
quote:LeukerT schreef op 22 december 2009 @ 14:48:
Ik heb vandaag ook geen flikker uitgevoerd... Ja vanmorgen 40M2 stoep sneeuwvrij gemaakt zodat de bejaarden uit de flat naar elkaar kunnen wandelen...
Noem je dat geen flikker?
Hartstikke goed bezig geweest jij...kom je het hier ook nog even doen
Ik heb vandaag ook geen flikker uitgevoerd... Ja vanmorgen 40M2 stoep sneeuwvrij gemaakt zodat de bejaarden uit de flat naar elkaar kunnen wandelen...
Noem je dat geen flikker?
Hartstikke goed bezig geweest jij...kom je het hier ook nog even doen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
dinsdag 22 december 2009 om 14:52
dinsdag 22 december 2009 om 14:52
quote:zusenzo schreef op 22 december 2009 @ 14:46:
Dames ik voel me blehg wie wil me een hand geven of een schop onder mijn kontje.
Maar aan de andere kant is dit blegh gevoel ook wel weer lekker, kennen jullie dat, gewoon lekker niks doen.
Maar ja dat schuldgevoel dan weer he, kunnen we dat niet eens een rotschopgeven.
Alsjeblieft
Dames ik voel me blehg wie wil me een hand geven of een schop onder mijn kontje.
Maar aan de andere kant is dit blegh gevoel ook wel weer lekker, kennen jullie dat, gewoon lekker niks doen.
Maar ja dat schuldgevoel dan weer he, kunnen we dat niet eens een rotschopgeven.
Alsjeblieft
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
dinsdag 22 december 2009 om 14:54
quote:Bianca40 schreef op 22 december 2009 @ 14:49:
[...]
-moeder ziek
-faillissement
-financiele toestanden
-echtscheiding
-ouders gescheiden
En doen we dan het volgende uur weer een nieuwe lijst? Hmmm, ik zie een patroon, hoe was uw jeugd?
[...]
-moeder ziek
-faillissement
-financiele toestanden
-echtscheiding
-ouders gescheiden
En doen we dan het volgende uur weer een nieuwe lijst? Hmmm, ik zie een patroon, hoe was uw jeugd?
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
ik zit ook in dubio: werkdag opgeven, of toch nog even iets doen.... Ik denk dat ik nog wel iets af ga maken!
Man komt net thuis en hij heeft voor mij iets lekkers meegenomen: Ik heb eindelijk mijn gevulde eieren! Speciaal voor mij is hij langs de traiteur gereden om die te halen!! vanaf gister al had ik cravings naar die afschuwelijke dingen, en lekker dat ze zijn!!! mmmmmmm
Man komt net thuis en hij heeft voor mij iets lekkers meegenomen: Ik heb eindelijk mijn gevulde eieren! Speciaal voor mij is hij langs de traiteur gereden om die te halen!! vanaf gister al had ik cravings naar die afschuwelijke dingen, en lekker dat ze zijn!!! mmmmmmm
dinsdag 22 december 2009 om 14:55
quote:Bianca40 schreef op 22 december 2009 @ 14:51:
Na de kerstvakantie heb je er nog meer over de vloer Bam... dus weet wat je wenst!! Scheelt maar eentje (dat rustige meisje is er nu niet) en dan zijn ze tenminste af en toe naar school ipv hier om te hangen, rotzooi en ruzie te maken en om de drie minuten iets van me te willen en dan het liefst iets met zoveel mogelijk suiker want stel je voor dat ze eens rustig werden....zucht...is het al half zes?
Na de kerstvakantie heb je er nog meer over de vloer Bam... dus weet wat je wenst!! Scheelt maar eentje (dat rustige meisje is er nu niet) en dan zijn ze tenminste af en toe naar school ipv hier om te hangen, rotzooi en ruzie te maken en om de drie minuten iets van me te willen en dan het liefst iets met zoveel mogelijk suiker want stel je voor dat ze eens rustig werden....zucht...is het al half zes?