December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Kaya, Floortje en R:

van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen!!!

Zo, wij zijn weer terug uit Brabant . We konden gisteren niet terug door de sneeuw dus hebben we maar een dag vrij genomen (vrijdag tussen de buien door konden we er wel heen). M is trouwens drie dagen ziek geweest (koorts), vast niet alleen van de prik maar ook van de verkoudheid die hij al had. H twijfelde dus of hij vrijdag wel moest gaan (mij oppikken uit Utrecht en dan door) maar kwam wel, M sliep wel in de auto en in het huisje meteen zijn bedje in.

Het was super, heel leuk met de familie en lekker relaxed (behalve de familiefoto, haha). We zaten in een huis met zwager en schoonzus met 2 meisjes van 5 en 2 en een baby. Heel leuk, M vond het fantastisch.

Ik ben zelf ook heel erg verkouden geworden, hoesten (luchtpijp zit vol) dus had vandaag toch niet echt lekker kunnen werken.

Hier staan sommige auto's tot boven de wielen in de sneeuw! H heeft ingeparkeerd in de plek waar hij vrijdag ook was uitgereden (toen moest hij graven).

Nog even afwachten hoe we het morgen allemaal doen.. er is weer een bezichtiging (en woensdag ook, gaat erg goed dus!) maar het kdv gaat misschien niet open omdat dat het personeel de stad niet kan bereiken. Ik ga dan gewoon even met M de stad in met de slee denk ik, tijdens de bezichtiging. Dat wordt dan wel weer een vrije dag opnemen..

En nu jullie

KM, handig dat konijn op de bak! Ik zag dat onze kat nu met die sneeuw ook maar op de bak gaat (die gebruikte die andere kat die nu dood is alleen).

Ik vind een maillotje ook wel koud maar dan alleen als Y stil zou zitten buiten (op een slee of op de fiets bijvoorbeeld). 5 minuten lopen is alweer wat anders. Ons nichtje van 2 is ook een draakje trouwens, heel pittig en veel huilen. Mijn schoonzus houdt haar daarom heel kort, snel de gang op en nee is nee.

Oef, is de koorts nu weer gezakt eigenlijk? Het gaat op en af dus.. O ik lees dat je hebt gesleet. Lekker he. Pak die momenten tussendoor! Ik had M ook niet gemeten maar wel paracetamol gegeven. Op het kdv hebben ze hem wel gemeten en toen H gebeld dat hij maar moest komen (vrijdag).

Mette, he bah. Noof ook zo ziek. Klinkt als wat wij hier ook hebben (gehad), hoesten als een zeehond. Zou leuk zijn als je die adapter weer hebt, ik mis je hier!

Tinus, wat flaaaauw, lachen om de mensen die wel de weg op moeten ;)

Vanmiddag werd ik gebeld door een leidster van M om te waarschuwen dat het kdv morgen misschien niet open gaat. Ze zei dat zij een uur had gelopen om op het werk te komen!

Had je nou blaasontsteking? Ik ben na mijn eerste kuur niet terug geweest om te testen of het weg was, ik twijfelde wat maar die sneeuw was zo lastig.

Marloes. wat griezelig maar ook leuk dat slippen op de parkeerplaats! Kon jij wel op je werk komen? morgen dan?

Nou ik laat het hier even bij, tv kijken nu.
mee eens tinus, ik ben ook helemaal blij met m'n winterbanden, man heeft al een paar keer schuin op de weg gestaan, ik rij overal tussendoor, heerlijk...

vandaag is Renske weg gegaan naar oma, ze zou gister al gaan logeren, maar toen vanwege het weer even afgewacht. nu is ze weg en heeft casper lekker de rust..

al vakantieplannen, vlot hoor mette... we twijfelen over engeland, schotland.. (we hebben net een heerlijke schotse wiskey ontdekt, dus misschien wel naar Arran??) het ligt eraan wat voor een vakantie je wil met baby. op zich kan het buitenland wel, bedenk alleen wat je wil met reizen...

nee, KM opvoeden is niet gemakkelijk... poehhh
Heb een zus die ski kleding verkoopt dussssss:

Maar dan kunnen we wel uuuuren door de sneeuw baggeren :-)

R en Nurse: GEFELICITEERD !!!!!

Vanavond bij komt een vrouw....... geweest. Op zich wel een mooie film. In elk geval gezellig met vriendin. En onverwacht morgen en overmorgen vrij !! Toch een beetje vakantie !!
Hallo meiden,

Hier gaat alles nog z'n gangetje. Eize begint nu af en toe zomaar los te lopen (1jr 3mnd is hij nu).

Boyd is vorige week na de M.griepprik nog erg ziek geweest. Woensdag prik, beetje stijve arm. Vrijdag ziek en heel veel overgeven. Zo sneu. Hij was al wat kwakkelig de dagen ervoor, dus die prik heeft geen goed gedaan.

Alvast fijne dagen gewenst allemaal. !

Ook van deze twee (b)engeltjes.

Hey meiden,

Bedankt voor de felicitaties! Was een hele drukke, leuke dag geweest!

Verder gaat alles lekker hier. Ben wel gruwelijk ongesteld. Niet normaal zeg. Heb hier echt geen zin in zo om dit elke maand weer te moeten... ga me als ik van de bv af ben me er toch nog eens in verdiepen wat mogelijk is.

(het liefst word ik het helemaal nooit meer. Bah, ben dr helemaal chaggie van)

Heb momenteel niet zo heel veel tijd voor de pc maar kom nog regelmatig ff spieken zo

*zwaai *

Fijne dag allemaal!

xx
Falcon: Heb je al reactie gehad op je boek? Was het nu goed?

Klinkt lekker jullie weekendje, alleen wel sneu dat M net zo ziek is geworden. Heeft ie er wel van kunnen genieten?

Is jullie kdv nog open gegaan vandaag?

En veel succes met je bezichtigingen vandaag en morgen! Gaat inderdaad goed!

Floddertje: Wanneer gaan jullie nou eigenlijk verhuizen? Ja mooie film hè (KEVBDD)? Kwalitatief misschien niet heel denderend maar tis een prachtig verhaal en Carice is natuurlijk een geweldige actrice. Had je zakdoeken mee?

Joni: Leuk om weer eens een foto van je mannetjes te zien.

Nurse: Balen zeg dat je zo ongesteld bent. Ik denk dat het nu deze eerste keer het heftigste is, waarschijnlijk de volgende keren veel minder erg. Is wel normaal voor een eerste keer na zo lange tijd. Maar vervelend is het wel.

Sannie: Engeland en Schotland trekken mij ook wel ja! Maar Frankrijk is makkelijker te bereizen en ik heb het idee dat je iets zekerder bent van goed weer daar.

Mijn klachten zijn nog niet helemaal over maar het is niet heel erg. Morgen moet ik naar de vk en 's morgens breng ik dan even urine weg naar de ha. Nu is dat wat moeilijk met die sneeuw. Morgen ruilen Jp en ik van auto zodat ik wat veiliger kan rijden.
Ja lastig he Tinus, reizen met die sneeuw. Het kdv was open gelukkig dus M is erheen. Ik kon toen het huis goed schoon en netjes maken voor de kijkers en zit op mijn werk maar ben ziek.. Ansders was ik lekker mijn bed in gekropen maar ja dat staat zo raar voor de kijkers. Ik ga zo maar wel naar huis (ik weet alleen niet zeker hoe laat ze kwamen). Ik voel dat ik verhoging heb, ben net even buiten geweest maar dan merk je dat je conditie om te huilen is (moest mijn oude fietsje nog van het station halen, die daar sinds vrijdag stond).

Ze zien trouwens niet veel van de tuin, daar staat een halve meter sneeuw

Dusss weer een raar dagje.

Hee Joni! zwaai!

Nurse, dus toch ongesteld. Zonder pil ben ik altijd veschrikkelijk ongesteld, met nog ergere krampen dan bij mijn bevalling (nou ja, dat zal wel net niet, maar gevoelsmatig wel). Ik slik dus een pil continu door om niet meer ongesteld te zijn. Wat overweeg jij nu?
Hoi! Toch even een gaatje gevonden om hier sociaal te doen

Falcon:

Ja ik overweeg nu idd ook om straks weer aan de pil te gaan en deze door te blijven slikken of 1 x 3 mnd een keer ongesteld te worden. Waarom slik jij hem door? Puur en alleen voor die krampen?

Ben benieuwd of deze kijkers misschien serieus zijn... jullie hebben er nu al wel veel gehad of niet?

Was jij trouwens degene die me een tijdje geleden vroeg of ik nu ook gesteriliseerd was tijdens mn operatie?

Hoe dan ook, nee, dit hebben ze niet gelijk gedaan... was niet aan te raden (waarom weet ik niet precies, maar ik zou dan ook onder algehele narcose gebracht worden, iets wat ik sowieso niet wilde), het kon beter een keer poliklinisch.

Maar goed, ik ben de komende tijd wel klaar met mensen in mn broek dus zie me op korte termijn nog niet teruggaan naar het zkh.

M. is er nog wel over aan het denken maar zolang mijn spiraal zit en het me goed bevalt (of een andere vorm van anticonceptie die ik evt. wil gebruiken) hoeft het nog niet.

Tinus:

Goed dat je toch urine weg gaat brengen, toch voor de zekerheid he?

Joni:

Ah, je weet www.viva.nl toch nog te vinden!

Flodder:

Wat een super foto's! (ook op hyves)

Handig zo'n zus in de ski kleding!

Hier hebben we alleen een soort van sneeuwbootsen, mutsen, dassen, handschoenen en goede winterjassen. Zag pas een kindje in het dorp in zo'n pak-in-1-stuk en het zal geheid lekker warm zijn maar ik vind het er wel verekkes uit zien! haha!

Nou, ik ga mn kleine menneke voeden en op bed leggen.

Vanavond lekker uit eten met een vriendin!!!

Fijne dag allemaal!

xx
Wat vervelend dat je ziek bent geworden Falcon. Lekker naar huis dus!

Nee dat was ik Nurse van die vraag. Maar kan me voorstellen dat je even klaar bent met dat gehannes aan je lijf.

Net als Falcon slikte ik ook de pil 1x3 mnd, maar ik deed dat omdat ik telkens zo'n koppijn heb tijdens menstruatie.

Wat een heerlijke 'vertyping' met je snowbootsen trouwens!! Een soort meervoudig meervoud ofzo?
Tinus Davina is ook dol op vakantie en vind andere omgeving ook prima maar in een vliegtuig 12 uur met een druk en bewegelijk kind zie ik niet zo zitten hihihi. Ze is wel even zoet met een dvdtje maar niet zo lang. Ze moet echt om de zoveel tijd even kunnen uitrazen, zo is ze nu ook even rondjes aan het rennen binnen of ff dansen ofzo. Maar ze moet dan echt even energie kwijt.

Falcon (oeps schreef weer eens flacon hihi) hopelijk lig je lekker in je bedje nu.
Tinus:

ja nu je het zegt

Ik schreef het omdat Y. sneeuwboots heeft maar R. ook. sneeuwbootsen dus Zoiets was mn gedachtengang. Haha!

Nou, ik ga hier maar es mn gezin zover verzorgen dat ik straks met een gerust hart lekker relax uiteten kan gaan

xx
het enige voordeel van af en toe een stopweek bij de pil, is dat je dan minder kans op doorbraakbloedingen hebt. op zich kan je ook langer doorslikken, alleen dan wordt de kans groter. Dit is bij iedere vrouw anders (sommigen hebben het al na 2 strips).
Is het ondanks je spiraal Nurse ?? Ik ben het veeeeeuuuul minder (erg, niet minder lang )

Schrok vanmorgen ineens joh !!!! Was ik Floortje haar traktatie vergeten voor vandaag !!! Gelukkig gaat ze morgen ook nog. Was wat anders van plan geloof ik. Weet even niet meer wat ik had bedacht, oja, lieveheersbees van eierkoek. Maar het is een plienples geworden .

Floddertje: Eh... wat is een plienples? Heb werkelijk geen flauw idee...

Vandaag een hele dag voor mezelf! Wel gek hoor. Manuel heeft vanavond aansluitend aan een dag op het kdv ook een kerstdiner en ik mag hem pas om 19.30 ophalen. En JP werkt langer dus ik eet vanavond voor het eerst in 3 jaar helemaal alleen! Pizza op de bank wordt dat dus.

Mijn urine was niet helemaal goed. Assistente zei dat het zo minimaal was dat ze het even met de ha wilde bespreken of ik er iets voor moet hebben, maar waarschijnlijk niet. Vanmiddag moet ik nog even bij de vk langs. Ben vandaag 38 weken.

Vanmorgen nog even een lading babysokjes gekocht bij de Hema. Kleertjes genoeg maar sokjes dus niet. Verder wat tijdschriften voor in de zh-tas. Jaja, het gaat nu opschieten!
Pssst Tinus: prinses

Lekker joh dat shoppen..

Ik heb me naar mijn werk gesleept maar zodra de bezichtiging voorbij is spurt ik naar huis om in mijn bed te duiken.. ben nu wel echt ziek. Gister was het vooral hoesten en nog wel te onderdrukken met paracetamol, nu krijg ik de koorts niet meer weg.

Morgen heb ik al vrij genomen, helaas moeten we om 9 uur naar het CB dus kan ik niet uitslapen (tenzij ik dan nog steeds ziek ben, dan mag H alleen heen).
Oooh prinses, haha!

Waardeloos dat je zo ziek bent en je huis uit moest! Had je niet liever de bezichtiging een weekje uitgesteld? Ik hoop maar dat dit DE koper is, dan heb je jezelf niet voor niks naar je werk gesleept. Beterschap!
Ik dacht dat het nog wel zou gaan, maar zodra je dan op de fiets zit merk je hoe erg het is. En ik vond het jammer om de bezichtiging af te zeggen, misschien hebben die mensen wel speciaal vrij genomen. En volgende week zijn er vast geen bezichtigingen, tussen kerst en O&N? Ik heb er iig geen zin in dan, lekker vrij zijn!

Gister waren er ook kijkers, een jong stel met kinderwens, maar ze vonden het toch te klein. Wel gek want in deze prijsklasse kun je alleen grotere huizen in buitenwijken kopen, en dat is dan een heel bewuste keuze, of je daar wilt wonen of in zo'n leuke oude wijk als wij. Ons huis is voor een benedewoning juist groot, met 3 slk. Hier moet je alleen heel duidelijk kiezen voor een sobere douche of een kamer opgeven voor een badkamer. Nou ja, er komt vast een koper die net zo spartaans als wij wil leven
Shit verkeerde toets, had net een stuk getypt.

Ik snap nooit zo goed dat mensen dan toch een woning gaan bezichtigen als ze gewoon van te voren kunnen inschatten dat een huis te klein is. Nou ja, misschien waren ze nog in de oriënterende fase?

Ik zit lekker al aan mijn tweede film vandaag! Het kdv is straks anderhalve week dicht dus dit is misschien wel mijn laatste Tinus-dagje! Ik neem het er lekker van dus en schaam me er niet voor ook! Hahaaaaaaa!
Joni leuk om weer s een foto te zien.

flodder haha ik dacht ook al huh plienples?? denk denk maar gelukkig heeft falcon m al vertaald. Leuk geworden hoor. Wanneer krijgen jullie ook weer de sleutel van t nieuwe huis?

Tinus haha kerstdiner op t kdv. Wel leuk bedacht maar het zou toch voor B helemaal niet leuk zijn. Ben benieuwd hoe Manu het gehad heeft.

Jahaaa 38 weken! Zit nog geen beweging in he?

Enjoy je Tinus dag!

Falcon hopelijk lig je al in je bed nu! beterschap. Gaan jullie altijd met zn 3-en naar het CB?

Hier een onrustige nacht gehad. Nu is R toch ook ziekig. Niet zo erg als de mannen natuurlijk

Oh B is thuis ik ga dr vandoor
Ik kijk wel eens dat programma van die man en die vrouw 'die op huizenjacht gaan voor andere mensen. Wat een zeikmensen zitten daar tussen...

Voor mijn huis waren ook een paar mensen met 3 kinderen komen kijken en vonden het toch te klein.. Ja duh! da pas nie!

Ik ga straks 2 katten ophalen met mijn zusje. Heb ze gevonden op MP, komen bij iemand vandaan die kinderen heeft en ze durven dan gewoon in de huiskamer te blijven en zijn gewend om naar buiten te gaan. Ik heb mijn poezenbeest weer naar mn moeder gebracht want die mevrouw was hier helemaal niet gelukkig. Veel te druk voor haar op dr ouwe dag...

Poes is mogelijk zwanger! Zo gek om dan je beestje weg te doen. Ze had nog een derde kat zitten die ongecastreerd was die wilde ik wel meenemen als zij de kosten voor castratie zou betalen maar dat vond eigenaar toch te duur worden

Ik heb een opvangadres gevonden voor poes als ze echt zwanger is. Ik durf het qua kosten en verzorging niet aan maar wilde haar daar ook niet laten zitten.
Tinus, lekker dat de naheffing is komen te vervallen! En dat de cv het weer doet!

Inderdaad het aftellen is begonnen!

Hoe was het bij Manuel z'n kerstdiner?

Lekker hoor zo'n dagje voor jezelf!

KM, opvoeden valt inderdaad niet mee....pff af en toe!!!

Geweldig dat konijn samen aan het springen met Y en dan ook nog op de kattenbak, die is in ieder geval goed opgevoed

Leuk weer 2 katten, ben benieuwd of die poes echt zwanger is...

Falcon, lekker he zo'n weekendje!

Je heen en weer naar mijn werk in de gladheid is goed gegaan (ondanks dat ik geen winter banden heb), gewoon rustig aan gedaan!

Beterschap!

Lekker dat het zo goed loopt qua kijkers!

Floddertje, lekker ineens een paar dagen extra vrij!

Oeps, maar leuk die pienplesjes!!

Joni, leuke foto! Leuk dat Eize los gaat lopen.

Nurse, balen dat je zo onwijs ongesteld bent...

Oef, beterschap voor de kids!

Vakantieplannen: wij blijven in ieder geval in NL met de caravan.

We zaten een beetje te denken aan zuid-limburg, maar nu kregen we vandaag een kerstkaart van mensen waar we 2 jaar geleden heel erg leuk contact mee hadden op de camping in drenthe, maar waar we door een computer crash al snel de adresgegevens van kwijt waren. En die zeiden dat ze weer naar die camping gingen en of wij ook weer kwamen. We willen toch nog wel een keer terug naar die camping, dus als zij nou dezelfde weken gaan als wij doen we dat waarschijnlijk wel weer.

Vanmiddag met de kinderen naar een binnen speeltuin geweest, het duurde even voor Amber los geweekt was, maar toen vond ze het geweldig! Morgen gaat ze een hele dag naar het kdv (normaal alleen 's middags) en dan breng ik Justin naar mijn schoonzus waar hij een nachtje gaat logeren en daarna heb ik dus een dag voor mezelf. Moet nog wel een deel van de boodschappen doen, dus hoop dat ik de supermarkt door ga komen.
Zoho rustig hier hoor

Afgelopen zaterdag ben ik ook naar een binnenspeeltuin geweest. Was leuk voor dr.

Ik ben gisteren weer onderuit gegaan in de sneeuw. Ik heb nu het licht gezien en trek gewoon gympen aan en nergens meer last van.

En wat ga je doen vandaag allemaal Marloes? Behalve boodschappen dan.

Mette: Y. is nu in de ban van Elly en de wiebelwagen. Maar deze aflevering is wel een beetje dubieus.

Ze zingt we houden een picknick een hele grote picknick... en dan breekt ie af en eindigt het bij een hele grote pick-

en dan zit die dop of die kurk op de plee

Dit zijn trouwens mijn nieuwe poezenbeesten:

Roquefort:

en Josephine:

WHahaha Klets! Leuk hé, Elly

Nu is ze in de ban van het kindje Jezus en de drie koningen. Ze is weer beter dus ik ga ook vanavond naar de kindermis met haar, en 1e kerstdag kindje wiegen.

Stef heeft helaas Noof d'r virusje overgenomen, dus die is nu niet lekker en heeft nu ook al een aantal dagen flinke koorts, dus even z'n oren laten nakijken maar het is idd een virus dus gewoon uitzieken. Ik hoop dat het vandaag weer een stukje beter gaat.

Tris is alle boodschappen aan het halen, en ik ga nú écht poetsen

Dikke kus!
Hahaha, KM: Roquefort en Josephine, hadden ze die namen al? :-D

Leuke poezenbeesten zeg!
Nee *kuch* De rode was eerst Dora en de zwarte was eerst Binky. Ze had er nog een zitten die heet Diego.

Vervelend dat Stef het virus heeft overgenomen!

Ik ben ook aan het poetsen maar soms zou ik best een pauzeknop voor Y. willen.

Is het trouwens normaal dat Y. zo ongelofelijk tettert? Die praat echt altijd op volume vrouw van 80 die dr batterijtjes van dr gehoorapparaat nooit vervangt.

Het kan best dat jullie het vies vinden hoor maar ik vind het heeeeerlijk twee van die poezenbeesten in bed. Het is druk in mijn bedje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven