Het 3000+ topic het geluksdeel 13!
dinsdag 22 december 2009 om 16:00
Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.
Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 23 december 2009 om 15:03
quote:zjena35 schreef op 23 december 2009 @ 14:57:
Just me, klinkt gezellig.
Maar moet jij dan morgen niet heel veel sjouwen?\Oh nee, jij wijn en samen boodschappen?
Waarom denk ik nou weer dat het een homovriendje is?
(dat zijn voor mij nl altijd de beste)
Gelukkig niet veel sjouwen.
Ik had wel bijna het gourmettestel mee moeten nemen, maar gelukkig had hij ergens ook nog zoiets staan.
Nee geen homovriendje.
Maar mijn ex-vriend.
Maandje geleden hebben we even (tijdelijk) onze relatie overgezet naar een goede vriendschap.
Just me, klinkt gezellig.
Maar moet jij dan morgen niet heel veel sjouwen?\Oh nee, jij wijn en samen boodschappen?
Waarom denk ik nou weer dat het een homovriendje is?
(dat zijn voor mij nl altijd de beste)
Gelukkig niet veel sjouwen.
Ik had wel bijna het gourmettestel mee moeten nemen, maar gelukkig had hij ergens ook nog zoiets staan.
Nee geen homovriendje.
Maar mijn ex-vriend.
Maandje geleden hebben we even (tijdelijk) onze relatie overgezet naar een goede vriendschap.
woensdag 23 december 2009 om 15:23
woensdag 23 december 2009 om 15:59
woensdag 23 december 2009 om 16:10
Ben naar therapie geweest. Was best een openbaring moment voor mij vandaag. Was wel fijn om even concreet met een dilema bezig te zijn.
Daarna naar de stad geweest om nog wat te shoppen (moet daar mee op houden hoor geld gaat veel te snel)
Daarna de laatste kerstboodschappen gedaan en ik ben beetje bij beetje bezig die op te ruimen.
Heb lekker een flesje jus gekocht waar ik telkens een nipje van neem. Heerlijk!
Daarna naar de stad geweest om nog wat te shoppen (moet daar mee op houden hoor geld gaat veel te snel)
Daarna de laatste kerstboodschappen gedaan en ik ben beetje bij beetje bezig die op te ruimen.
Heb lekker een flesje jus gekocht waar ik telkens een nipje van neem. Heerlijk!