Het 3000+ topic het geluksdeel 13!
dinsdag 22 december 2009 om 16:00
Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.
Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 23 december 2009 om 16:49
woensdag 23 december 2009 om 17:05
quote:mamalief schreef op 23 december 2009 @ 17:03:
Juist dat verplichte gezellig daar gaat het mij van jeuken.
Gezellig kán niet verplicht en op commando.
Verplicht bij familie op bezoek....reken maar dat ik dan niet gezellig ben want ik vinner niks an als het moet.Daarom doe ik ook nooit aan zo'n zogenaamd verplichte bezoekjes mee.
Juist dat verplichte gezellig daar gaat het mij van jeuken.
Gezellig kán niet verplicht en op commando.
Verplicht bij familie op bezoek....reken maar dat ik dan niet gezellig ben want ik vinner niks an als het moet.Daarom doe ik ook nooit aan zo'n zogenaamd verplichte bezoekjes mee.
woensdag 23 december 2009 om 17:06
Je hebt helemaal gelijk Bam! En vooral als je zelf niet lekker in je velletje zit, dan wil je dat al helemaal niet. En dan iedereen maar roepen: Ja maar je moet bij ons komen, want in je eentje is het niet gezellig!
Oh en die andere 363 dagen van het jaar dan? Dan zit ik ook wel alleen. Dan hoor ik niemand roepen.
Ik heb geen moeite met de kerstdagen hoor, maar heb alle begrip voor mensen die dat wel hebben.
Oh en die andere 363 dagen van het jaar dan? Dan zit ik ook wel alleen. Dan hoor ik niemand roepen.
Ik heb geen moeite met de kerstdagen hoor, maar heb alle begrip voor mensen die dat wel hebben.
woensdag 23 december 2009 om 17:08
Tja verplicht gezellig doen met de kerst vreselijk is dat. Bij mijn schoonmoeder thuis was er ieder jaar hommeles tussen mijn schoonzusje en haar broer en/of mijn man.
Eigenlijk wel heerlijk want niemand valt het dan op dat ik eigen moe en saggie ben van de eerste kerstdag.
Dit jaar is zwager er niet bij dus waarschijnlijk geen ruzie. Beetje jammer.
Eigenlijk wel heerlijk want niemand valt het dan op dat ik eigen moe en saggie ben van de eerste kerstdag.
Dit jaar is zwager er niet bij dus waarschijnlijk geen ruzie. Beetje jammer.