ik weet het niet meer met hem..

23-12-2009 17:50 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai alllemaal.

Er is een jongen die ik al geruime tijd, aantal jaren zie.

We hebben niet echt een relatie, maar hebben het heel leuk samen, zonder het een stempel te geven wat er tussen ons is.

We gaan ook niet met andere mensen.

Merk dat het heel goed gaat tussen ons in de zin dat hij veel toeschietelijker naar mij toe is, in de zin van aangeven hoe veel hij van mij houdt, knuffelerig,veel bellen, aangeven me heel graag te willen zien,op vakantie gaan en hij heeft het soms ook terloops over samenwonen etc.

Hartstikke leuk toch zou je zeggen, vind ik ook wel alleen merk ik aan mezelf dat het gevoel een beetje weg aan het gaan is.

Op de een of andere manier is het er gewoon niet meer zo. Irriteer me wel aan hem etc.

Ik weet even niet zo goed waarom ik dit post, maar moest het gewoon even kwijt.
eh als je zegt dat je van elkaar houdt en nadenkt over samenwonen en trouw bent aan elkaar enzo... dan heb je toch een relatie of ben ik nou gek?

Delen jullie het bed ook samen?

En kun je niet met hem bespreken dat je niet dezelfde gevoelens hebt zoals hij die wel heeft?
ja dangeensuus, ik ben het met je eens dat het dan wel richting een relatie gaat, maar maakt me niet uit hoe je het benoemt, hij wil er in ieder geval geen label aan plakken.

Ik weet het even niet meer gewoon, weet niet of ik het er met hem over moet hebben of dat ik het gewoon maar even moet laten.

Misschien is het even een fase..
oh en ja we delen ook samen het bed
Hij wilt er geen label opplakken. Dus als je tegen hem zou zeggen dat je verder contact (met alles wat daar bijhoort) niet meer ziet zitten, zou hij dit toch niet al te erg moeten vinden me dunkt? Of is het bij hem ook alleen om de seks te doen denk je?
mag ik vragen waarom je hetgeen je met hem hebt niet als relatie wilt "bestempelen"

Is het echt als je het een relatie noemt? Is het dan te confronterend ofzo? Ik weet het niet hoor, ik vraag het me serieus af waarom je het geen relatie wilt noemen.
ow wacht, hij wil het geen relatie noemen. Dat vind ik op z'n zachtst gezegd vreemd, wat is de reden hiervoor?
waarom hij het geen relatie wil noemen is omdat hij het gevoel wil hebben vrij te zijn, ondertussen gaan we wel gewoon met elkaar.

Heb het er moeilijk mee gehad dat hij het niet wilde, maar ben nu op een punt dat het me niet meer uitmaakt, hoe en wat.

T rare is dat hij toch wel wat bezitteriger aan het worden is (dat is volgens hem het nare wat altijd bij een relatie komt kijken en hij wil dat voorkomen daarom dus geen relatielabel)

Maar ondanks dat het niet zo genoemd mag worden begint hij nu juist wel die dingen te doen/voelen die hij juist wilde voorkomen.

Hij begint nu zelfs over kinderen met mij, terwijl hij altijd zei dat hij dat niet wou.
Kan het zijn doordat je hem eerst niet kon krijgen (het niet willen benoemen) hij extra interessant was en nu hij ineens klef wordt (gesprekken over samenwonen en kinderen, ... ) minder interessant is voor jou?
@mellie, ik denk dat er wel een kern van waarheid inzit, niet in de zin dat hij minder interessant is, maar wel nu ik hem kan "krijgen" ik me pas echt af ga vragen of hij wel degene is met wie ik wil zijn.

En het antwoord daarop is Neen, ben ik heel duidelijk achter. ik hou wel van hem en vind hem heel leuk en aantrekkelijk, maar hij is niet degene met wie ik de rest van mijn leven zou willen delen.
Dan zou ik hem daar toch eens met hem over praten, zeker omdat hij nu meer afhankelijk naar jou toe wordt.

Irritaties zijn irritaties, zijn geen dingen die opeens verdwijnen of iets dergelijks.

Maar wat wil je dan uiteindelijk? Toch nog wel contact (zoals het eerst was) of helemaal geen contact meer? Moet je naar hem toe ook duidelijk maken dan. Hou hem niet aan het lijntje.
Zien jullie elkaar vrijwel elke dag? Elke week?
Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven