Saai!
woensdag 23 december 2009 om 14:00
quote:steph schreef op 23 december 2009 @ 13:31:
Snjookie, saaie sokken al af voor Ienie?
Puntjes bijgeknipt van mij korte kapsel en haar is uitgedunt. Gelukkig een saaie sjaal om gedaan.Heb al ruim 10 saaie centimeters gebreid. Nog 8 rondjes en ik mag aan de sterren beginnen.
Snjookie, saaie sokken al af voor Ienie?
Puntjes bijgeknipt van mij korte kapsel en haar is uitgedunt. Gelukkig een saaie sjaal om gedaan.Heb al ruim 10 saaie centimeters gebreid. Nog 8 rondjes en ik mag aan de sterren beginnen.
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 23 december 2009 om 16:06
Saai naar de kapper steph..dat saaie plan had ik ook al op de agenda staan. Hoop met er morgen toe te kunnen zetten..zoo saai. gelukkig had je een saai sjaal..
Saai snjo dat je al aan het breien voor me bent..
Heb weer saai een stukje hardgelopen en ga nu saai een kopje koffie doen...
Daaag lieve saaierds
Saai snjo dat je al aan het breien voor me bent..
Heb weer saai een stukje hardgelopen en ga nu saai een kopje koffie doen...
Daaag lieve saaierds
woensdag 23 december 2009 om 18:26
hoi lieve saaierds.ut was vandaag een zooitje op het werk.
afspraken die niet goed nagekomen werden,en cliente die met spoed is opgenomen in ZH.daar gaat het gelukkig weer beter mee.super saai dus.
morgen weer een druk dagje.1ste kerstdag vroege dienst en daarna aanschuiven bij vrienden.2de kerstdag late dienst.
dus dan fijn smorgens thuis op ut gemakje doen.zondag/maandag,dinsdag VRIJ!!!!!!!! als er niks veranderd he.
afspraken die niet goed nagekomen werden,en cliente die met spoed is opgenomen in ZH.daar gaat het gelukkig weer beter mee.super saai dus.
morgen weer een druk dagje.1ste kerstdag vroege dienst en daarna aanschuiven bij vrienden.2de kerstdag late dienst.
dus dan fijn smorgens thuis op ut gemakje doen.zondag/maandag,dinsdag VRIJ!!!!!!!! als er niks veranderd he.
woensdag 23 december 2009 om 20:08
Saaie berichtjes zeg!
Ien krijgt saaie sokken na de kerst
Snjookje is gewoon opgestapt van een vergadering (had ik ook gedaan, wel wat beters te doen dan saai wachten op iemand die niet komt) Breien is dat een veel betere bezigheid!
Deztunnie moet hard werken tijdens de kerst maar heeft gelukkig ook nog wel tijd om aan te schuiven bij vrienden
En Steph is saai bij de kapperT geweest.
Ik heb hele saaie dag gehad. Kerstpakket gehad en nog de laatste dingen in huis gehaald zodat ik morgen niet meer op pad hoef. Eerste kerstdag ben ik thuis, tweede kerstdag ben ik weg als het weer en ov tenminste meewerkt.
Ien krijgt saaie sokken na de kerst
Snjookje is gewoon opgestapt van een vergadering (had ik ook gedaan, wel wat beters te doen dan saai wachten op iemand die niet komt) Breien is dat een veel betere bezigheid!
Deztunnie moet hard werken tijdens de kerst maar heeft gelukkig ook nog wel tijd om aan te schuiven bij vrienden
En Steph is saai bij de kapperT geweest.
Ik heb hele saaie dag gehad. Kerstpakket gehad en nog de laatste dingen in huis gehaald zodat ik morgen niet meer op pad hoef. Eerste kerstdag ben ik thuis, tweede kerstdag ben ik weg als het weer en ov tenminste meewerkt.
woensdag 23 december 2009 om 21:28
woensdag 23 december 2009 om 23:30
donderdag 24 december 2009 om 06:28