tandjes....
woensdag 23 december 2009 om 20:50
Hallo allemaal,
mijn zoontje van 4 maanden oud heeft sinds kort 2 ondertandjes gekregen. 's Nachts wordt hij om de 3 uur wakker, wil wat eten (hij krijgt nog borstvoeding) en valt daarna weer in slaap. Dit duurt nu al twee weken.
Kan dit gedrag komen doordat hij last heeft van zijn tandjes? En wanneer is een tandje precies 'doorgekomen'? En hoe lang bij het doorkomen van deze twee tandjes zou hij er last van kunnen hebben? We beginnen inmiddels nogal moe te worden van die gebroken nachten....
Ik heb het internet al afgespeurd, maar de antwoorden zijn nogal moeilijk te vinden. Vandaar mijn vragen aan jullie. Misschien hebben jullie nog goede tips of adviezen?
We gebruiken voor het slapen gaan al chamodent van VSM.
mijn zoontje van 4 maanden oud heeft sinds kort 2 ondertandjes gekregen. 's Nachts wordt hij om de 3 uur wakker, wil wat eten (hij krijgt nog borstvoeding) en valt daarna weer in slaap. Dit duurt nu al twee weken.
Kan dit gedrag komen doordat hij last heeft van zijn tandjes? En wanneer is een tandje precies 'doorgekomen'? En hoe lang bij het doorkomen van deze twee tandjes zou hij er last van kunnen hebben? We beginnen inmiddels nogal moe te worden van die gebroken nachten....
Ik heb het internet al afgespeurd, maar de antwoorden zijn nogal moeilijk te vinden. Vandaar mijn vragen aan jullie. Misschien hebben jullie nog goede tips of adviezen?
We gebruiken voor het slapen gaan al chamodent van VSM.
woensdag 23 december 2009 om 21:24
Ik heb ooit ergens gelezen dat de pijnklachten bij het krijgen van tanden duurt totdat het tandje daadwerkelijk door het tandvlees is. Dan is natuurlijk de druk van het tandvlees af. Maar ja, het kan natuurlijk best zijn dat er meer aan zitten te komen. Mijn dochter heeft heeft van die eerste tandjes echt een week of 4 last gehad.
woensdag 23 december 2009 om 21:29
woensdag 23 december 2009 om 21:42
meiske ikheb een co sleeper een aanschuifbedje halfslapend leg ik yammini (11,5 mnd) aan. en half slapend leg ik haar terug in haar bedje.
ik hoef mn bed niet uit, yammini hoeft niet zo hard te huilen voor ze me gewekt heeft, en voor je het weet ligt iedereen weer lekker te slapen werkt hier als een tierelier !
we hebben zo alledrie veel betere nachtrust!
ik hoef mn bed niet uit, yammini hoeft niet zo hard te huilen voor ze me gewekt heeft, en voor je het weet ligt iedereen weer lekker te slapen werkt hier als een tierelier !
we hebben zo alledrie veel betere nachtrust!