Good Luck
woensdag 23 december 2009 om 20:56
Waar dan?
Oh jin: geweldig trouwens. Jouw kaart kwam binnen voor Ties zijn verjaardag, erg leuk, dank! Hij had hem al onderschept, schoonouders waren er even zodat ik kerstboodschappen kon doen, dus schoonmoeder las hem voor. Vroegen of hij wist wie dat allemaal waren, Jinny, Jinnyman, oudste en jongste. ja hoor. Nick en jongste kende hij wel
Oh jin: geweldig trouwens. Jouw kaart kwam binnen voor Ties zijn verjaardag, erg leuk, dank! Hij had hem al onderschept, schoonouders waren er even zodat ik kerstboodschappen kon doen, dus schoonmoeder las hem voor. Vroegen of hij wist wie dat allemaal waren, Jinny, Jinnyman, oudste en jongste. ja hoor. Nick en jongste kende hij wel
woensdag 23 december 2009 om 21:21
Knoop Gala 2009
Paul de Leeuw presenteert het Knoop Gala 2009 vanuit het Koninklijk Theater Carré in Amsterdam. Op deze Gala-avond treden alle artiesten en hun leerlingen uit de Knoop-serie Muziek Masterclasses nog een keer op: Cor Bakker en Johan Boekhout, Xander de Buisonjé en Jessica van Berkel, Harry Sacksioni en Mike Walker, Nick & Simon en Harm & Dennis, Francis van Broekhuizen en Pim Avondrood, Slagerij van Kampen en Nils Moor, Pia Douwes en Isabelle Schreuder en Rowwen Hèze en Joey van Helden. Zij worden begeleid door het Metropole Orkest o.l.v. Jules Buckley. Wo 23 dec 21:25 Ned1 (Herhaling: Do 24 dec 14:40 uur Ned2).
Paul de Leeuw presenteert het Knoop Gala 2009 vanuit het Koninklijk Theater Carré in Amsterdam. Op deze Gala-avond treden alle artiesten en hun leerlingen uit de Knoop-serie Muziek Masterclasses nog een keer op: Cor Bakker en Johan Boekhout, Xander de Buisonjé en Jessica van Berkel, Harry Sacksioni en Mike Walker, Nick & Simon en Harm & Dennis, Francis van Broekhuizen en Pim Avondrood, Slagerij van Kampen en Nils Moor, Pia Douwes en Isabelle Schreuder en Rowwen Hèze en Joey van Helden. Zij worden begeleid door het Metropole Orkest o.l.v. Jules Buckley. Wo 23 dec 21:25 Ned1 (Herhaling: Do 24 dec 14:40 uur Ned2).
donderdag 24 december 2009 om 09:40
Ik zal zo eens op de groep kijken.
Net de L en T naar het KDV gebracht in pyjama. Ze hebben kerstontbijt in pyjama, ook de leidsters liepen allemaal in hun pyjama en in de hal allemaal leuk gedekte tafels met croissantjes enzo. Erg leuk.
Vandaag is T zijn laatste dag maar ivm kerstontbijt heeft hij dus gisteren getrakteerd.
Nu nog een laatste dag werken en dan lekker 2 weken vrij!
Net de L en T naar het KDV gebracht in pyjama. Ze hebben kerstontbijt in pyjama, ook de leidsters liepen allemaal in hun pyjama en in de hal allemaal leuk gedekte tafels met croissantjes enzo. Erg leuk.
Vandaag is T zijn laatste dag maar ivm kerstontbijt heeft hij dus gisteren getrakteerd.
Nu nog een laatste dag werken en dan lekker 2 weken vrij!
donderdag 24 december 2009 om 09:43
Ah, was je me net voor Enka! Goedemorgen allemaal!
Jouw man heeft niks met Nick en Simon Amalia?
Hahaha, erg grappig die reactie van Ties op Jinkaart!
Suus, heb ik er overheen gelezen hoe het met beentje van Meetje was bij ha? En heb je al wat verzonnen op het BSO probleem? En het wennen op KDV, heb je directrice nog even helder"() uitgelegd wat het probleem was?
Bijna het rijk alleen op kantoor, maffe dagen altijd qua werk. Straks kerstlunch, joechei...
Jouw man heeft niks met Nick en Simon Amalia?
Hahaha, erg grappig die reactie van Ties op Jinkaart!
Suus, heb ik er overheen gelezen hoe het met beentje van Meetje was bij ha? En heb je al wat verzonnen op het BSO probleem? En het wennen op KDV, heb je directrice nog even helder"() uitgelegd wat het probleem was?
Bijna het rijk alleen op kantoor, maffe dagen altijd qua werk. Straks kerstlunch, joechei...
donderdag 24 december 2009 om 10:09
Nog een tip voor wie er nog een King Louie jurkje zoekt. Vandaag nog alle jurkjes 50% korting. http://www.bridgettrends.nl/shop/
Ik heb deze voor ¤ 42 incl verzenden
Ik heb deze voor ¤ 42 incl verzenden
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 24 december 2009 om 10:19
donderdag 24 december 2009 om 10:25
Ho, ho, ho, droeftoeters
Tim heeft tot 08.45u geslapen. Ik was al lang wakker .
Hij heeft een nieuwe klank erbij: poewaah (denk met een stemmetje van een kindje die net wakker is)
Mal, voor jou
Bridges, arme meisje!
Enka, lief hoe T. reageerde op het tracteren op kdv.
Hé gezellig in pyjama een kerstonbijt.
Naat, voel je niet verplicht om hier te komen. Fijne kerstdagen meis
CD, hoe gaat het met het huis???
Star, wat lief een brabbelende Eetje
Hi Bam, lekker lang geslapen joh.
Tim heeft tot 08.45u geslapen. Ik was al lang wakker .
Hij heeft een nieuwe klank erbij: poewaah (denk met een stemmetje van een kindje die net wakker is)
Mal, voor jou
Bridges, arme meisje!
Enka, lief hoe T. reageerde op het tracteren op kdv.
Hé gezellig in pyjama een kerstonbijt.
Naat, voel je niet verplicht om hier te komen. Fijne kerstdagen meis
CD, hoe gaat het met het huis???
Star, wat lief een brabbelende Eetje
Hi Bam, lekker lang geslapen joh.
donderdag 24 december 2009 om 10:32