Het 3000+ topic het geluksdeel 13!
dinsdag 22 december 2009 om 16:00
Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.
Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 24 december 2009 om 14:09
donderdag 24 december 2009 om 15:06
HOOOOOOOOOO, ZJena, jij hebt ook een hond dus misschien kun jij me helpen.
Straathond heeft een gaatje in zijn hoornvlies en nu moet ik een zalfje in zijn oog doen, zes keer per dag, en het lukt me niet eens één keer, vanwege de worstelpartij.
En het moet, dat zalfje want anders loopt hij de kans zijn oog te verliezen of blind te worden
Straathond heeft een gaatje in zijn hoornvlies en nu moet ik een zalfje in zijn oog doen, zes keer per dag, en het lukt me niet eens één keer, vanwege de worstelpartij.
En het moet, dat zalfje want anders loopt hij de kans zijn oog te verliezen of blind te worden
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 24 december 2009 om 15:07
En ik maak me zorgen om de klere peertjes die niet rood worden terwijl het toch echt de kleine zijn.
\maar wat is daar nou belangrijk aan. \ik wil het gezellig hebben.
De kok (lees vriend\0 moest nog weg, dus nu heb ik zijn werk gedaan .....bekenen en oogje in het zij gehoueden dus.
\ik kan nu nog lekker hond uitlaten.
Doewie,
maar IK MIS NOA AL ZOLANG.
NOA!!!! Gaat het wel met je?
In welke hoek van het land wonen jullie? maak me zorgen.
\maar wat is daar nou belangrijk aan. \ik wil het gezellig hebben.
De kok (lees vriend\0 moest nog weg, dus nu heb ik zijn werk gedaan .....bekenen en oogje in het zij gehoueden dus.
\ik kan nu nog lekker hond uitlaten.
Doewie,
maar IK MIS NOA AL ZOLANG.
NOA!!!! Gaat het wel met je?
In welke hoek van het land wonen jullie? maak me zorgen.