Loop ik te hard ??????

24-12-2009 01:04 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
(ik ben een lezer op dit forum, die nu toch een vraag heeft) Ik ben een man die alweer een jaartje vrijgezel is. Een aantal (ex)vriendinnen terug (8jr geleden)had ik een vruendin waar ik vreselijk gek op was en nooit kon vergeten. We hebben na de relatiebreuk natuurlijk onze eigen weg bewandeld en zij heeft inmiddels 2 kinderen en is onlangs alleen komen te staan. Wij mailen/chatten regelmatig en nu blijkt dat mijn gevoelens weer terugkomen over haar. blijkbaar zijn de gevoelens wederzijds. Ik wil haar dus terug en de kinderen ook accepteren. Zijn er hier ook mensen die zo'n situatie kennen met hun ex ?
ik ken die situatie niet. maar of je te hard loopt? dat ligt eraan wat zij vindt, maar vergeet niet de reden waarom je uit elkaar bent gegaan. Als die reden er nog steeds is zou ik er even goed over nadenken.
Je kan de kinderen best WILLEN accepteren, maar dat zegt helemaal niets over het feit of je dat gaat lukken. En of ze jou accepteren.

Je loopt inderdaad erg hard als jullie tot nu toe alleen nog maar gemaild hebben ; misschien heeft ze wel een stel ettertjes, of is ze 30 kilo aangekomen of vindt ze jou minder aantrekkelijk dan toen , of ..... Ga eerst gezellig daten .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Vind je haar leuk om hoe je haar 8 jaar geleden hebt leren kennen? Stap er dan in alsof je haar nog niet goed kent, in 8 jaar tijd kan er heel wat veranderen in een mensenleven.

De meid die toen niets liever deed dan backpacken in India, kan nu wel verlangen naar centre parks. De meid die toen zo schattig en onzelfverzekerd was, kan nu wel een volwassen vrouw zijn die weet wat ze wil en dat ook niet meer onder stoelen of banken steekt.

Ga lekker effe chatten en stel eens een date voor.
anoniem_656afa06231f5 wijzigde dit bericht op 24-12-2009 01:53
Reden: wist niet meer welk meubilair
% gewijzigd
Nou, 15 jaar na eerste relatie, ik 3 kids verder ( hij geen kids) kwamen we ook weer bij elkaar..... Het was niets van wat ik gehoopt had!!!!!!

Ook ik ben al die jaren aan hem blijven denken, maar de relatie was een RAMP. Hij had overal commentaar en kritiek op, had nooit tijd, alle hobby's gingen voor mij ( hele weekenden was hij helemaal bezet, in een jaar tijd zijn we nooit een heel weekend samen geweest!!!) en we hadden 0,0 raakvlakken.

Na een jaar heb ik de relatie beeindigd. Dat wat ik zo graag wilde, een fijne en liefdevolle relatie met hem, dan ging niet lukken!!!! Daarnaast had 1 van mijn kids ( terecht) ronduit een hekel aan hem..en hij maar denken dat hij de ideale stiefpapa was!

Gevoelens voor hem zijn HELEMAAL WEG, terwijl ze er in de tussenliggende 15 jaar altijd wel zijn geweest.

Dus ja, ik had ook zo'n situatie, maar bij mij is het niet zo fijn gelopen als ik had gehoopt.......
Natuurlijk loop je te hard.

Je hebt fase 1 (waarin je samen besluit dat de wederzijdse aantrekkingskracht voldoende is om een relatie aan te gaan) totaal overgeslagen. Of heeft zij verder niets mee in te brengen? Daarnaast kan ik je verzekeren dat het voornemen om andermans kinderen te accepteren volstrekt ontoereikend is. Er is veel meer nodig, met name tussen beide volwassenen, om daarvan een succes te maken. Zover zijn jullie echter nog lang niet...
Inderdaad eerst maar eens elkaar beter leren kennen want je veranderd toch echt in die tussenliggende jaren

Dus ga een keer echt daten en laat je verwachtingen los.

Je kan soms ook verliefd zijn op het ideaalbeeld wat je hebt.

Maar goed het kan net zo goed wel de liefde van je leven zijn, waarom ook niet.

Ik zou het in ieder geval even rustig aan doen.

MIsschien is het voor haar wel vriendschappelijk bedoeld?

Te hard van stapel lopen kan ook afschrikken.

Nu lijken alle reacties wel negatief maar toch... je moet haar eerst toch echt weer leren kennen en zien of het wel wederzijds is.
quote:jjj78 schreef op 24 december 2009 @ 01:04:

na de relatiebreuken die kwam zomaar uit de lucht vallen?
Je hebt alleen met haar gechat en gemaild. Het lijkt me niet dat je dat nu al kan zeggen. Wat vindt zij eigenlijk van jou? Het moet wel minimaal wederzijds zijn voordat je al zo ver denkt als dat jij doet.
Joh, kom op, als er toen aantrekkingskracht was,

En dat vinden jullie nog steeds,

Fuck the past........

Go for it..........

Als je iets echt wilt,

Kun je nooit te hard lopen

SUCCES!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:binkie14 schreef op 26 december 2009 @ 21:18:

Joh, kom op, als er toen aantrekkingskracht was,

En dat vinden jullie nog steeds,

Fuck the past........

Go for it..........

Als je iets echt wilt,

Kun je nooit te hard lopen

SUCCES!Ben ik het soms wel mee eens. Maar er zijn nu ook kinderen in het spel en daar kan je niet zomaar even overheen stappen denk ik. Hij kan voor haar gaan en natuurlijk ook over een toekomst fantaseren. Maar kijk eerst maar eens even hoe het nu IRL klikt, voordat je teveel vooruit loopt op de feiten. Als het tussen hen helemaal top zit, dan is de volgende stap nog de kinderen. Klikt dat? Vinden de kinderen hem leuk? Vind hij de kinderen leuk? Het is niet alleen een vrouw waar hij in dit geval voor zou moeten gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven