3000+ topic deel 14!

25-12-2009 22:10 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer verder. Deel 14 inmiddels al weer.

Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:

- we respecteren elkaar

- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is

En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:

15: BAM

16: Stratego

17: Lunaan

18: Pilous

19: Banba

20: Iry

21: Minny

22: Angel 5

23: Boogje

24: Willem

25: G(ast) O(pener)

quote:vivafreak1 schreef op 27 december 2009 @ 19:35:

Ik ben mijn kerstboom met kapotte lampjes echt zo zat!Tot wanneer mag ie staan? Je kunt natuurlijk nog niet vanwege mini..
Hoi, ik ben mijn armoe hapje aan het eten
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Ik weet ook wel waar het bij mij aan ligt, en dat patroon ben ik aan het veranderen. Ben dus ook niet op dieet, maar pas mijn eetwijze aan
Als je echt slank wilt worden moet je een uitkering nemen met een gemeen contaktpersoon die je zo nu en dan kort
Wat is een armoe hapje?
Ach arm straatje

En Jack jij begrijpt het.... mini is vanaf woensdagmiddag weg eerst opa en oma en dan papa... dus wat doet Freakie woensdagmiddag ?????
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Eetstoornis weet ik (gelukkig) niet zoveel van Roos.. maar dan weet je zelf ook wel goed waar de schoen wringt.

Ik moet ook altijd nog opletten hoor.. hoewel ik niet meer kan eten wat ik eerder at.
quote:friezinnetje schreef op 27 december 2009 @ 19:40:

Ik weet ook wel waar het bij mij aan ligt, en dat patroon ben ik aan het veranderen. Ben dus ook niet op dieet, maar pas mijn eetwijze aan

Dat is echt de enige juiste manier Friez

En voor Roos... je hebt toch therapie?
@straatje... moet nog niet aan uitkeringellende denken ... januari pas weer... dan ga ik me er verder in verdiepen....wat mijn rechten en plichten zijn... das effe teveel nu
quote:vivafreak1 schreef op 27 december 2009 @ 19:41:

dus wat doet Freakie woensdagmiddag ?????Voor welke triviant Freak????
Friez en Roos.. eetwijze veranderen is zoooooooooveel belangrijker dan een diëet. Want op een gegeven moment moet je toch weer normaal gaan eten en dan vliegen ze er meestal weer ineens aan. Soms kan een diëet wel goed zijn als opstap hoor.
klopt Freak, heb ik ook
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Eh groen toch...een kerstboom is groen
Idd Freak, ik heb vaak een dieet gedaan, maar na 3-4 maanden was ik er zat van, en ging ik weer op de oude voet verder. Nu ben ik gezonder aan het eten, maar eet ook wel eens iets "fouts". En dat moet zo nu en dan ook, want ik wil niet nooit meer bv een patatje eten. Vind ik lekker, maar niet elke week maar bv 1 x maand.

En een borrel heb ik zo nu en dan ook nodig
Jacky, dat is ook wat ik weer wil gaan doen, gewoon gezond eten, regelmatig eten en afkicken van zoet en sjips
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
*heeft 5 jaar met sollicitatieplicht gezeten.. was gewoon achterlijk*
quote:minny schreef op 27 december 2009 @ 19:40:

Wat is een armoe hapje?

Een allegaartje wat ik nog heb kunnen vinden in de koelkast en keukenkastjes.

Gebakken aardappelschijfjes met stukjes ui, twee gebakken vissticks met barbecue-saus. O, ja, en feta bij de aardappeltjes met gebakken uitjes.
Borrelloos door het leven...dat lijkt me helegaar niks....
quote:vivafreak1 schreef op 27 december 2009 @ 19:45:

Eh groen toch...een kerstboom is groen

Okeeeee.. antwoord voor de groene triviant: Freaky gaat woensdagmiddag de kerstboom aftuigen

*moet toch op een of andere manier aan die trivianten zien te komen*
Freak , ik denk dat jij je echt nog geen zorgen hoeft te maken.

Zo. en dan nu koffie, dat vind ik altijd zo lekker na het eten. Jullie ook?
Nee idd Minny, daarom wil ik zo nu en dan wel eens flink op stap, maar doe dat niet elke week.
Friez dat is ook zo.. je mag best af en toe iets nemen wat minder goed is. Alleen moet je dat wel heel bewust doen. Niet daarna denken dat de hele dag verloren is.. na je patatje weer meteen overgaan tot de orde van de dag.

Bovendien had ik meestal als ik dat minder goede dan opgegeten had, snapte ik niet waarom ik dat persé moest hebben
Ik ga borrelloos door het leven, bevalt me echt heel goed, hoor en ik ben ook nooit stoned. Ik hou er niet van om beneveld te zijn. Wil scherp blijven, hoe dan ook en dan is stoned zijn meer een marteling
Lieve meiden die willen afvallen... gewoon gezond eten en jezelf af en toe iets gunnen werkt het beste is mijn advies en niet zeggen dat je op dieet bent werkt ook heel goed ...tegen jezelf maar ook tegen anderen.....

De balansdag vind ik bijvoorbeeld ook zo'n goeie uitvinding.. als ik dan een keer een patatje at... at ik de volgende avond een lekkere maaltijdsalade

En tja die borrel...daar hoef ik hier op 3000 geloof ik niets meer over te zeggen ...
quote:stratego schreef op 27 december 2009 @ 19:46:

[...]

Een allegaartje wat ik nog heb kunnen vinden in de koelkast en keukenkastjes.

Gebakken aardappelschijfjes met stukjes ui, twee gebakken vissticks met barbecue-saus. O, ja, en feta bij de aardappeltjes met gebakken uitjes.Klinkt best lekker eigenlijk

Toen ik nog alleen was met Midi en een mbo opleiding volgde, waren de dingen niet zo denderend geregeld als nu ik mijn hbo doe. Op zijn allerergst heb ik van dingen moet leven als spaghetti met ketchup en een blik erwten door elkaar gehusseld, dagen achter elkaar. En als ik dan Midi zag eten kon ik wel Vooral als ze "Lekker hoor mama" zei Soms at ik helemaal niet, zodat Midi wel kon eten. Nu is het allemaal anders gelukkig, de regelingen voor studerende alleenstaande ouders zijn een stuk beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven