nespresso-cups
zondag 27 december 2009 om 18:12
Hallo allemaal
Ik zit er zwaar aan te denken een nespresso apparaat aan te schaffen,maar kom er niet uit.Welke cups moet je nou bestellen om een cappucino of latte machiato te maken?En hoe zijn jullie ervaringen met het george clooney apparaat?
En kan je die cups echt alleen bij bijenkorf halen of via internet? Stond nl net bij de bijenkorf een rij van minstens 50 mensne,daar heb ik weinig zin in op me vrije zaterdag of zondag.En via internet is ook geen optie ivm niet zo'n goed contact met buren enzelf niet thuis zijn overdag....
Ik zit er zwaar aan te denken een nespresso apparaat aan te schaffen,maar kom er niet uit.Welke cups moet je nou bestellen om een cappucino of latte machiato te maken?En hoe zijn jullie ervaringen met het george clooney apparaat?
En kan je die cups echt alleen bij bijenkorf halen of via internet? Stond nl net bij de bijenkorf een rij van minstens 50 mensne,daar heb ik weinig zin in op me vrije zaterdag of zondag.En via internet is ook geen optie ivm niet zo'n goed contact met buren enzelf niet thuis zijn overdag....
zondag 27 december 2009 om 18:18
Ik beste altijd via internet. 200 stuks tegelijkertijd dan hoef ik ook geen verzendkosten te betalen. Ik bestel altijd allerlei soorten door elkaar. De ene kleur is wat beter geschikt voor espresso en de ander is meer geschikt voor gewone koffie of cappuccino. Ik kies gewoon wat ik lekker vind en dat zijn de wat sterkere soorten (smaaksterkte 7/8/9). Op de site krijg je ook uitleg over de sterktes en smaken. Wat mij betreft de meest lekkere koffie die er is.
zondag 27 december 2009 om 18:21
zondag 27 december 2009 om 18:37
quote:daffyduck schreef op 27 december 2009 @ 18:12:
Hallo allemaal
Maakt niet uit, zolang je maar een machine koopt met zo'n stoom/melkpijpje-dinges er op.
Hallo allemaal
Maakt niet uit, zolang je maar een machine koopt met zo'n stoom/melkpijpje-dinges er op.
zondag 27 december 2009 om 18:47
Ik bestel over het algemeen via internet en als het crisis is ga ik naar de bijenkorf omdat ik geen twee dagen wil wachten.
Dan sta je idd wel eens met 50 man in de rij. Te bizar voor woorden.
Als ik geld zou hebben zou ik een goede espresso machine met melkstoom verhaal kopen denk ik.
Maar dan ben je al snel 1000 euro kwijt en dat vind ik te veel voor koffie.
Wel heel lekker.
Ik ken een aantal mensen met een Jura en daar haalt Nespresso het echt niet bij in de verste verte.
Maar tot ik de loterij win dus lekker Nespresso.
En dan het liefste de paarse en grijze cups
Dan sta je idd wel eens met 50 man in de rij. Te bizar voor woorden.
Als ik geld zou hebben zou ik een goede espresso machine met melkstoom verhaal kopen denk ik.
Maar dan ben je al snel 1000 euro kwijt en dat vind ik te veel voor koffie.
Wel heel lekker.
Ik ken een aantal mensen met een Jura en daar haalt Nespresso het echt niet bij in de verste verte.
Maar tot ik de loterij win dus lekker Nespresso.
En dan het liefste de paarse en grijze cups
zondag 27 december 2009 om 19:00
In Den Haag heb je ook een Nespresso-Winkel en uiteraard in de Bijenkorf kan je ze ook kopen.
Maar ergens op internet kan je dan toch wel vinden er nog meer zijn?
Overigens ben ik niet weg van Nespresso, ik maak mn senseopads op en dan ga ik over op een volautomatisch espresso-apparaat. Mag geen cafeine en die van Nespresso bevallen mij niet
Maar ergens op internet kan je dan toch wel vinden er nog meer zijn?
Overigens ben ik niet weg van Nespresso, ik maak mn senseopads op en dan ga ik over op een volautomatisch espresso-apparaat. Mag geen cafeine en die van Nespresso bevallen mij niet
zondag 27 december 2009 om 20:11
quote:esra schreef op 27 december 2009 @ 19:58:
Ze zijn binnenkort ook te koop bij Appie,nee geen aandelen,wel uit betrouwbare bronnen...
Echt!?
Zou tof zijn!!
Al is het nu ook geen probleem,bestel ze via internet en 2 dagen later worden ze bij mijn vriend keurig afeleverd op het werk.
Maar we bestellen gelijk 250 cups om geen verzenkosten te hoeven betalen en zijn dan wel gelijk een behoorlijk bedrag kwijt.
Als ze bij de weekboodschappen meegenomen kunnen worden hoef je niet zulke hoeveelheden tegelijk af te nemen.
Maar voor Cappucino vind ik de grijze en de zwarte cups het lekkerste!
Ik heb btw een eenvoudig Nespresso app. zonder melkopschuimer er bij in/aan vast.
Maar heb die vorige week los erbij gekocht...net zo makkelijk!!
deze:
Ze zijn binnenkort ook te koop bij Appie,nee geen aandelen,wel uit betrouwbare bronnen...
Echt!?
Zou tof zijn!!
Al is het nu ook geen probleem,bestel ze via internet en 2 dagen later worden ze bij mijn vriend keurig afeleverd op het werk.
Maar we bestellen gelijk 250 cups om geen verzenkosten te hoeven betalen en zijn dan wel gelijk een behoorlijk bedrag kwijt.
Als ze bij de weekboodschappen meegenomen kunnen worden hoef je niet zulke hoeveelheden tegelijk af te nemen.
Maar voor Cappucino vind ik de grijze en de zwarte cups het lekkerste!
Ik heb btw een eenvoudig Nespresso app. zonder melkopschuimer er bij in/aan vast.
Maar heb die vorige week los erbij gekocht...net zo makkelijk!!
deze:

zondag 27 december 2009 om 20:27
maandag 28 december 2009 om 18:14
zondag 21 februari 2010 om 11:36
zondag 21 februari 2010 om 18:09
zondag 21 februari 2010 om 18:15
ja het is mij ook opgevallen dat die cups helemaal niet zo lang houdaar zijn (max een jaar ofzo) Aangezien vriendlief de enige is die koffie drinkt...gaat het bij ons niet zo snel....
Wij hebben er ook een melkschuimer bij...hadden zo'n duopak gekocht...maar die melkschuimopklopper is bij ons na 2 jaar ofzo kapot gegaan...hebben nu een andere erbij gekocht...
Iedereen die bij ons die koffie drinkt, vindt het heerlijk. Echte verwenkoffie volgens vriendlief...
wij hebben ook meestal de 7-10 qua sterkte....
en die cups die over de datum zijn...die drinkt hij nog gewoon op....
Wij hebben er ook een melkschuimer bij...hadden zo'n duopak gekocht...maar die melkschuimopklopper is bij ons na 2 jaar ofzo kapot gegaan...hebben nu een andere erbij gekocht...
Iedereen die bij ons die koffie drinkt, vindt het heerlijk. Echte verwenkoffie volgens vriendlief...
wij hebben ook meestal de 7-10 qua sterkte....
en die cups die over de datum zijn...die drinkt hij nog gewoon op....
zondag 21 februari 2010 om 19:26
Even het verschil in THT en TGT
•THT-datum:
THT betekent ‘ten minste houdbaar tot’. De fabrikant garandeert dat het product tot deze datum van goede kwaliteit is. Fabrikanten bouwen echter een ruime marge in, zodat het product ook na het verstrijken van de THT-datum vaak nog prima te gebruiken is, afhankelijk van hoe het er uit ziet, ruikt en smaak. Sommige producten in ongeopende verpakking, zoals groenten en soep in blik, thee, rijst en frisdranken, zijn na het verstrijken van de THT-datum nog jaren houdbaar.
•TGT-datum:
TGT betekent 'te gebruiken tot'.
Deze datum staat op producten die kort houdbaar zijn en is een uiterste consumptiedatum. Bij deze producten is het belangrijk om het bewaaradvies te volgen. De datum geldt voor ongeopende verpakkingen.
•THT-datum:
THT betekent ‘ten minste houdbaar tot’. De fabrikant garandeert dat het product tot deze datum van goede kwaliteit is. Fabrikanten bouwen echter een ruime marge in, zodat het product ook na het verstrijken van de THT-datum vaak nog prima te gebruiken is, afhankelijk van hoe het er uit ziet, ruikt en smaak. Sommige producten in ongeopende verpakking, zoals groenten en soep in blik, thee, rijst en frisdranken, zijn na het verstrijken van de THT-datum nog jaren houdbaar.
•TGT-datum:
TGT betekent 'te gebruiken tot'.
Deze datum staat op producten die kort houdbaar zijn en is een uiterste consumptiedatum. Bij deze producten is het belangrijk om het bewaaradvies te volgen. De datum geldt voor ongeopende verpakkingen.