3000+ topic deel 14!
vrijdag 25 december 2009 om 22:10
En we gaan weer verder. Deel 14 inmiddels al weer.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
maandag 28 december 2009 om 02:45
quote:minny schreef op 28 december 2009 @ 02:43:
Zou de buurman het erg vinden als ik m uit bed bel, zijn broek naar beneden trek in de achtertuin en m net zo lang bruine bonen en uien voer, tot ie een natte scheet moet laten?Misschien moet je eerst even een fluitconcert geven om 'm gunstig te stemmen?
Zou de buurman het erg vinden als ik m uit bed bel, zijn broek naar beneden trek in de achtertuin en m net zo lang bruine bonen en uien voer, tot ie een natte scheet moet laten?Misschien moet je eerst even een fluitconcert geven om 'm gunstig te stemmen?
quote:iry schreef op 28 december 2009 @ 02:43:
[...]
Daarin tegen willen ze je wel een oor aan naaien.Psies, en dan wordt je toch een hoop door de neus geboord, totdat het je letterlijk je neus uitkomt. Maar dat wrijven ze je gewoon onder de neus hoor. En dat alleen omdat ze zelf niet verder kunnen kijken dan hun pi...eh...neus lang is.
[...]
Daarin tegen willen ze je wel een oor aan naaien.Psies, en dan wordt je toch een hoop door de neus geboord, totdat het je letterlijk je neus uitkomt. Maar dat wrijven ze je gewoon onder de neus hoor. En dat alleen omdat ze zelf niet verder kunnen kijken dan hun pi...eh...neus lang is.
maandag 28 december 2009 om 02:46
quote:floor72 schreef op 28 december 2009 @ 02:43:
[...]
Ik heb man vanavond een verschrikkelijk schuldcomplex aangepraat dat ie me vannacht de hele nacht heeft wakker gesnurkt.
Daarom mag ik morgen uitslapen.
Die van mij voelt zich schuldig omdat hij moet werken terwijl hij vrij zou hebben (en we leuke dingen zouden doen). Dus nu gaat hij 's middags pas werken, zodat ik uit kan slapen.
[...]
Ik heb man vanavond een verschrikkelijk schuldcomplex aangepraat dat ie me vannacht de hele nacht heeft wakker gesnurkt.
Daarom mag ik morgen uitslapen.
Die van mij voelt zich schuldig omdat hij moet werken terwijl hij vrij zou hebben (en we leuke dingen zouden doen). Dus nu gaat hij 's middags pas werken, zodat ik uit kan slapen.
maandag 28 december 2009 om 02:46
Nou jongelui, ik ben ontzettend gaar, voel me 40 jaar ouder, en zal er morgen er waarschijnlijk ook wel zo uitzien.
En aangezien ik alleen nog maar Liga en geen sigaret of anders meer in huis heb, ga ik maar eens slapen.
Maar,....jullie waren super gezellig
Weltrusten
En aangezien ik alleen nog maar Liga en geen sigaret of anders meer in huis heb, ga ik maar eens slapen.
Maar,....jullie waren super gezellig
Weltrusten
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 28 december 2009 om 02:47
quote:minny schreef op 28 december 2009 @ 02:45:
[...]
Psies, en dan wordt je toch een hoop door de neus geboord, totdat het je letterlijk je neus uitkomt. Maar dat wrijven ze je gewoon onder de neus hoor. En dat alleen omdat ze zelf niet verder kunnen kijken dan hun pi...eh...neus lang is.
De grootte van de neus zegt toch ook iets over...???
Dus je laatste vergelijking klopt hoor. Hoe dan ook.
[...]
Psies, en dan wordt je toch een hoop door de neus geboord, totdat het je letterlijk je neus uitkomt. Maar dat wrijven ze je gewoon onder de neus hoor. En dat alleen omdat ze zelf niet verder kunnen kijken dan hun pi...eh...neus lang is.
De grootte van de neus zegt toch ook iets over...???
Dus je laatste vergelijking klopt hoor. Hoe dan ook.
maandag 28 december 2009 om 02:48
maandag 28 december 2009 om 02:51
quote:qwertu schreef op 28 december 2009 @ 02:50:
Blij toe dan dat ik van die ene met die enorme gok enkel de neus heb mogen bewonderen. (Nou ja en de rest van zijn gezicht, 't is niet alsof 'ie 'm door een kijkgat stak ofzo. )
ja joh, de mooiste exemplaren liet ik lopen omdat ze een kleine neus hadden.
Van de handen is trouwens ook niet waar.
Blij toe dan dat ik van die ene met die enorme gok enkel de neus heb mogen bewonderen. (Nou ja en de rest van zijn gezicht, 't is niet alsof 'ie 'm door een kijkgat stak ofzo. )
ja joh, de mooiste exemplaren liet ik lopen omdat ze een kleine neus hadden.
Van de handen is trouwens ook niet waar.